petak, 19. listopada 2018.

Pavao VI: homoseksualac na oltaru?

Postoji veza između homoseksualnosti za koju je optuživan i prokazivan Pavao VI i sve većeg utjecaja lobby gay u Vatikanu u vrijeme i nakon njegovog perioda. Prema ovom, jer je Pavao VI bio homoseksualac, podržao je i unapredovao članove gay mafije na važna mjesta u crkvenoj hijerarhiji. Osim toga, kao homoseksualac, bio je uvjetovan tom okolnošću i moguće je da se plašio da njegove okolnosti i grešni susreti ne dođu u javnost. I prema tome pravio ustupke određenim sektorima. Ili jednostavno je bio sam član tih sektora i promicao istomišljenike. To objašnjava mnoge stvari koje se danas događaju, ovu suludu promociju nemoralnosti iz samih redova hijerarhije. Mislim prvenstveno i skoro isključivo na hijerarhiju iz zapadnjih zemalja, dok na žalost sa istoka jedva dolaze glasovi prosvjeda, ako ih uopće ima.

Iscrpno istraživanje o utjecaju lobby gay u Crkvi napravila je amirička novinarka Dr. Randy Engel u knjizi "Ritual sodomije - Homoseksualnost i Rimska Katolička Crkva". No, ona je prikupila prvenstveno svjedočanstva pa čak i publikacije prijašnjih autora. Svakako, nije jedina spisateljica koja se osvrnula u dubinu na ovaj zastrašujući fenomen.




"Glas da je Montini - budući Pavao VI - bio privučen mladim ljudima, kružio je dosta vremena. Svjedočanstvo Robina Bryans, irskog pisca i deklariranog homoseksualca, u njegovoj autobiografiji iz 1992, "The Dust Never Settles" (Prašina nikad ne pada", tvrdi da mu je njegov prijatelj Hugh Montgomery rekao da su on i mladi Montini bili ljubavnici, u vremenu kad je on bio diplomat u Vatikanu".

[Kniga od 1282 stranice iznosi imena i detalje svih Kardinala, Biskupa, Monsenjora i Svećenika koji su imali problema sa američkim sudstvom zbog nečasnog poroka protiv naravi.]

"Francuski pisac i bivši Veleposlanik, Roger Peyrefitte, otvoreno homoseksualac i branitelj "gay prava", 1976. u intervjuu sa D.W. Gunn i J. Murat, predstavnicima "Gay Sunchine Press", govorio je o homoseksualnosti Pavla VI, koji je dok je bio Nadbiskup Milana išao u jednu udaljenu kuću za susresti se sa mladićima. Ovaj intervju je bio ponovno objavljen od talijanskog magazina "Tempo" iz Rima. 26. travnja 1976 Rimski Vikar i Biskupska Konferencija Italije su proglasili "dan opće zadovoljštine".

Sam Pavao VI, na Cvjetnicu, obratio se na ovu optužbu sa svog balkona govoreći o "užasnim stvarima i ogovaranjima" koja kruže o njemu. Ali nije podnio nikakvu tužbu zbog tog ogovaranja. Vijest je imala eho u Observer & Reporter iz Washingtona 1976:



"U 'The Vatican, A Slightly Wiched View of the Holy See' (Vatikan, malo zlobna vizija Svete Stolice), bivši dopisnik New York Times u Rimu je dao ime poznatog talijanskog glumca, Paolo Carlini, koji je postao česti posjetitelj Pavla VI, u njegovim privatnim odajama u Vatikanu. Također je engleska televizija intervuirala Peyrefitta, koji je nadodao ulje na vatru izjavljujući da je dobio toliku reklamu za nikakav trošak".

Bacimo pogled sada na drugu knjigu velikog pisca i istraživatelja, Franco Bellagrandi: "Nichitaroncalli - Controvita di un papa" (Edizioni Internazionali di Letteratura e Scienze, Roma).



[Naslovna stranica knjige profesora Bellegrandi koja opisuje "homoseksualnu kolonizaciju" Vatikana, započetu za vrijeme Ivana XXIII i nakon toga pojačana za Vladanja Pavla VI.]

Bellegrandi nije bilo koji pisac. Iz njegove biografije o spomenutom profesoru: "Novinar i istraživatelj. Mnogo godina putujući dopisnik L'Osservatore Romano i Vitez Mača i Plašta Njegove Svetosti. Osim što je pisao u talijanskim i stranim listovima i magazinima, objavio je knjige povijesnih i putoposnih eseja, kao "Guida ai misteri e piaceri del Vaticano" (Uvod u misterije i zadovoljstva Vatikana), "Il portone de piombo" o Ospolitik Pavla VI. Radio je u Sali za Tisak Vitezova Rada. Bio je vatikanista u religioznim programima RAI, nakon toga odgovorni za kino i vodstvo Političke Tribune. Držao je predavanja Moderne Povijesti na Sveučilištu u Insbrucku i dobio je oličje Zlatnog i Srebrenog Križa od Predsjednika Austrijske Republike."

U knjizi "Nichitaroncalli...", Bellegrandi piše (ja pojačavam slova): "Montini, čuje se u Rimu i cijeloj Italiji, bio bi homoseksualac. Prema tome, podložan ucjeni. Prema tome u šaci onih koji ga budu nastojali manipulirati za svoje ciljeve. U Milanu izgleda je bio zaustavljen, po noći, od policije, u civilnoj odjeći i sumnjivog društva. Godinama je vezan posebnim prijateljstvom prema jednom glumcu koji farba kosu crvenom bojom i koji ne čuva tajnom svoju relaciju sa budućim papom. S druge strane, relacija će kroz godine biti još stabilnija. Potvrdio mi je jedan časnik iz službe sigurnosti Vatikana, da je Montinijev izabranik imao dopuštenje za uči i izaći iz papinskih odaja po svojoj volji. Toliko da ga se često viđalo doći dizalom, u noćno doba."

Ogovaranja? Ovo što smo naveli, nisu dokazi ali jesu informacije koje dolaze iz nekoliko raznih izvora, i to ne od bilo kojih autora. Sljedeće svjedočanstvo koje ćemo iznijeti jest jedne crkvene osobe, Abada Georges de Nantes, osnivača "Lige Katoličke Kontrareforme".




[Abad Georges de Nantes, osnivač Lige Katoličke Kontrareforme. Još 1969. iznio je optužbe za homoseksualnost protiv Pavla VI, citirajući nekoliko izvora.]

U Troyes (Francuska), 1969, u broju za šesti-sedmi mjesec magazina "Katolička Kontrareforma XX stoljeća", izlaže tužbu za homoseksualnost protiv Pavla VI, počinjući podsjećanjem na tužbu Paula Hoffman u vezi "Milanske mafije"; nakon toga osvrnuo se na jedan citat uzet iz knjige posvećene jednom ne talijanskom kardinalu, "čovjeku ljubaznom i prodornih očiju", kojeg je Pavao VI doveo do ključne pozicije, i o kojem se širio glas o sklonosti prema pederastiji u svom odnosu prema djeci i mladima koji su živjeli u četvrti iza Vatikana. Sam Abad svjedoči o jednoj zgodi koja se odigrala uoči Konklave 1963. u kojem je bio izabran Montini. Istog popodneva u kojem je počela sa radom Konklava, jedan velečasni iz San-Avit iz Bazilike Svetog Pavla, informirao ga je da su u Odjelu za Moral Milanske Policije imali dossier o Montiniju. Godinama nakon toga, Abad iz Nantes se obratio Ivanu Pavlu II ovim riječima: "Tako, nakon skandala izabranja jednog otvorenog homoseksualca na Petrovu Stolicu, koji je otrovao Crkvu, Vi, Sveti Oče, hoćete ponovno oživjeti, i postići za ovog nesretnog Pavla VI slavu oltara, i ponuditi njegove kosti kao relikviju vjernicima da budu ljubljene, i pokazati njegovo lice vjernicima njihovim žarkim pogledima pod slavom Berninija? Ah, ne! To je nemoguće!"

Također Atila Sinke Guimarâes, u svojoj knjizi "Vatikan II, Homoseksualnost i Pedofilija" govori o homoseksualnosti Pavla VI, citirajući Bellegrandija: "Montini, tek štoje došao na Svetu Stolicu, bio je podložen ucjenjivanju od strane talijanske masonerije. U zamjenu za njihovu šutnju o "bjegovima" Nadbiskupa Montini u jedan švicarski Hotel, prilikom njegovih susreta sa njegovim glumcem-ljubavnikom, masoni su tražili da Papa eliminira tradicionalnu crkvenu zabranu spaljivanja tijela nakon smrti. Pavao VI je izvršio molbu. Nakon toga, seksualna perverzija Montinija promjenila se u predmet ucjene."


Nije zato bilo slučajno da je Charamsa, otpušteni svećenik koji je bio u službi u Kongregaciji za Nauk Vjere - zbog javnog priznanja svoje homoseksualnosti
(ne potiskivanje, već aktivne), rekao: "Svi u Vatikanu znaju da je Pavao VI bio homoseksualac".

Bitni osvrt: jedan homoseksualac može biti Papa, ali ne može biti proglašen svetim. To proglašenje, koristeći izraze koji jasno obuhvaćaju nepogriješivost (definira se kao svetac i predlaže kao uzor cijeloj Crkvi), ukazuje tko je Franjo. Ipak, kod Pavla VI najbitniji je bio njegov nauk kojim se suprostavio vječnom učenju Crkve. Pitanje njegove homoseksualnosti, o kojoj  još nismo sve rekli, objašnjava nagli porast lobby gay u vrijeme njegovog prebivanja na Svetoj Stolici, i nakon njega.

Na koncu, sve će doći na svoje mjesto. Ne ćete uspjeti sve vječno varati, i istina vjere ponovno će sjati svom bistrinom.

Nastaviti će se.

24 komentara:

  1. "Bitni osvrt: jedan homoseksualac može biti Papa, ali ne može biti proglašen svetim." ???

    Čiji je ovo nauk? Kršćanski, Katolički sigurno nije!
    Tko normalan može proglasiti valjanim izbor na stolicu sv. Petra jednog sodomitu čiji grijeh vapi pred Bogom za osvetu!

    P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne može biti heretik, ali može imati druge grijehe, ma kako teške.
      Nepogriješivost u vjeri ne znači bezgrješnost.

      Izbriši
    2. Možda peder-javni pokajnik- i može biti izabran, ako ima herojskih kreposti za vjeru, ali bezočni nepokajani javni grešnik paklenog sotonskog sodomskog grijeha (kojega je Bog već bio častio ognjem i vatrom i satro u Sodomi i Gomori), za kojega je cijeli Rim još onda prije "izbora" znao da je peder e to sigurno ne može biti Katolički nauk. To je obična sprdnja sa Isusovim naukom. Zato je Vatikan tu gdje jeste.

      P.

      Izbriši
    3. Nisam rekao da je bio Papa, ali is Drugih razloga.
      Međutim, ako je Papa Veliki grešnik, to privlači kasni.

      Izbriši
    4. "Ako je Papa veliki grešnik, to privlači kazne".
      Cijeli Izrael je bio kažnjen zbog Davidovog grijeha. Nije isto, ali taj je smisao.

      Izbriši
    5. David nije bio izabran kao grešnik. On je to postao zbog strašne oholosti u koju je upao nakon godina i godina života pod utjecajem izmedju ostalog mnogo žena iz bezbožničkih naroda koje je nagomilao u svoj "harem". Ipak, barem nije bio sodomit.

      P.

      Izbriši
    6. To o mnogo žena mislim da ste pogriješili u odnosu na Salomona, koji se zbog tih običaja udaljio od Boga.
      Kazna Izraelu zbog Davidovog grijeha je analogija. David nije Papa, niti svećenik.
      Nažalost, bilo je pravih papa neurednog života, ali nisu naučavali protiv vjere. Nepogriješivost se odnosi samo na naučavanje, ne na moralno uzoran život.

      Izbriši
    7. Da, ono se odnosilo na Salomona, ali i David je počinio teški zločin bacivši u smrtonosnu klopku muža Salomonove majke, koja je nakon toga rodila Davidu Salomona.

      Da, bilo je papa grešnika i kad su birani za papu, ali oni nisu bili javni grešnici kako je to slučaj sa ovim "papom" koji je bio javni protiv-prirodni bludnik takvog kalibra da je to strašna sablazan misliti da bi on mogao biti valjano izabrani papa. Ta to ruši same temelje vjere u Crkvu.

      P.

      Izbriši
    8. David govori u psalmu: "nema nitko da čini dobro", a ne "nema nitko da ne vjeruje".

      Za Papu se traži vjera. Sv. Belarmin i ostali naučitelji čak i dozvoljavaju da bude moguć skriveni heretik kao Papa, samo ako javno ne iznosi pogrešni nauk.

      Jednostavno je to: zagarantiran je ispravni nauk, ne moralno djelovanje. Jer ovo je čin koja uvijek ostaje slobodna, jer svi su ljudi grešnici, osim Gospe po specijalnoj Božjoj intervenciji i Isusa Krista po naravi.

      Izbriši
    9. Da, nema ni najmanje dvojbe oko toga što je David napisao, ali ja hoću da kažem da je pederluk, a pedofilija još i gora paklena pošast i da je nemoguće pomisliti da bi to zlo moglo biti prihvatljivo nepokajano (tj. mora biti javno pokajano od javnog grešnika) u Božjoj kući i za "običnog" vjernika.

      Nikad nisam čuo ili pročitao da je ovo zlo (koje direktno na odvratan i ogavan način potire i ubija Božju riječ i prvu zapovijed života: "Plodite se i množite") bilo prihvaćeno na bilo koji način u Božjem narodu ili Crkvi, dapače Bog je to zlo bio satro u Sodomi i Gomori i koliko je to zlo očito odvratno Bogu može se vidjeti i po tome da Bog čak podiže jednog ubicu da izvede narod Božji iz egipatskog ropstva, a sodomite je satro ognjem i vatrom!

      Isto tako, Bog je znao kakav teški zločin će počiniti David da bi došao do jedne žene, ali i pored toga Bog je dozvolio da David bude kralj Božjeg naroda (ali nije mu dozvolio da podigne prvi hram!), ali ovo zlo da se pederi i zaštitnici pedofila (ako i sami nisu to isto?!) namještaju za "pape" e to je zbilja zadnje što se može uraditi da bi se Bogu rugalo i što će ostati nekažnjeno.

      P.

      Izbriši
    10. Jer se za biti Papa traži katolička vjera koju se ne proturječava.

      Za osobne grijehe bilo koji nepokajani sodomita bit će kažnjen, ali samo po sebi nikad nije bilo uvjet za ne biti Papa. To nigdje ne stoji da zbog takvih grijeha netko ne može biti Papa.
      Svakako, to je jeziv skandal, i ne može dovesti ništa dobro, naprotiv, ali ostaje na tome.
      Ono po čemu Pavao VI ide protiv učenja Crkve jest u novoj doktrini i liturgiji koju je nametnuo. No, nije čudo da upravo ovakva osoba donese takve doktrine.

      Izbriši
  2. Primiš peška u audijenciju i odmah si peško. Za vjerovati je teško. Malo čvršći dokaz bio bi uvjerljiv. Ovako je sve nekako na razini rekla-kazala. Po stilu i metodi rekao bih producirano baš od peš-agende. Prozirno. Łongin

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo nisu dokazi o homoseksualnosti Pavla VI, već ozbiljne tužbe.
      Samo zbog takvih Pavao VI nije smio biti stavljen za nikakav uzor, svakako ni kao Sluga Božji, niti Blaženi, a još manje Svetac.
      To je poenta članka, koji nije završen. Jer se u formuli za kanonizaciju koristi dogmatski govor, i također "nakon dugog proučavanja slučaja".

      Ali ono što je bitno kod Pavla VI jest njegovo nametanje novog nauka u Drugom Vatikanskom, i sukladno tome nove liturgije.

      Dalje, tužbe o homoseksualnosti u skladu su sa promocijom lobby gay o kojem još trebamo precizno pisati.

      Izbriši
    2. I mi svoje konje za trku imamo , niti zaostajemo za svjetskim trendovima. Raskrinkao ih je fra Boze Rados.
      Robelar

      Izbriši
    3. Ali to ne smeta Boži Radošu govoriti novu misu Pavla VI.

      Izbriši
    4. ...vjeruje u međugorska ukazanja, priznavajući 2VK ne poštuje svog biskupa, itd.

      Izbriši
    5. To je drugi par opanaka, vjerojatno znate za tzv. Hercegovacki slucaj pa napisite neki clanak o tome.
      Sto se tice Svetoga Pavla 6 mozda se po tom svecu pocnu desavati takva cuda pa pederatrije i pedofilije nestane potpuno iz crkve. Uglavnom ako bi tako bilo on bi mogao biti svetac obracenja sodomita kao recimo Sveti Anto za izgubljene stvari. Ovo 6 nije bez razloga jer znamo koja je sesta Zapovijed.
      Robelar

      Izbriši
    6. Previše ozbiljno i žalosno za šalu.

      Izbriši
    7. Čini se da u idealnom primjeru 'Pavla VI.' sedeprivacionizam pada u vodu!

      Javni heretik kojeg su većinom glasova javnih (materijalnih i/ili formalnih) heretika prije izbora za lažnog papu, koji je imao ne tako uspješno skriven pederski nagon, postavili grupacije otpadničkih kardinalskih struja povezanih s rimskom ložom P2 i pod utjecajem obavještajnih služba suprostavljenih blokova zapada i istoka.

      Jorge Mario Bergoglio je, svakako, imao daleko manje raznovrsnu logističku potporu, ali mainstream medije na svojoj strani.

      Novorednoj heretičnoj crkvi osnovanoj na II. vatikanskom saboru nema lijeka osim temeljitog uništenja kao pravedna kazna III. svjetskim ratom. Čim prije, bit će bolje!

      Hvala Katoličkom Bogu što je pokazao sav užas Sotonine lažne crkve! Tko duhovno ne progleda i ne izađe iz Novus Ordo Sekte bit će suučesnik velikoj krivici pred Bogom.

      Sve lažne kvazitradicionalne pozicije koje su posljednja linija obrane lažnih papa očekuje specijalna kazna u vječnosti.


      Daniel

      Izbriši
    8. Strpljenje, nada, ljubav. Mnogi su u šoku od ovih stvari. Svatko ima svoje vrijeme.

      No, još puno toga ima da se dogodi. I nadam se da prođe bez te pošasti rata. Mnoge duše bi neminovno izgunile. Molimo se da tako ne bude.

      Izbriši
    9. Da!

      Puno molitve, posta i borbe kako bi milošću Božjom slijepi ljudi duhovno progledali.


      Daniel

      Izbriši
  3. Sta ako se na samrti iskreno pokajao i odrekao svojih grijeha tj. valjano se ispovijedio . Zar zelite reci da vise ne vrijedi ono sto je Isus rekao kad su ga onomad upitali -pa tko ce se onda spasiti. Nama ljudima nije , ali Bogu je sve moguce. Jos uvijek. Niti ocajavam niti se preuzetno nadam.
    Ako ne odobravamo neciji grijeh , nego na njeg upozoravamo, sto i cinimo , onda se ne bojmo da ce zbog toga nama trnuti zubi. Doduse grijeh jednog od udova odrazava se na cijelo tijelo, crkvu, ali ne i u ovom slucaju na nase spasenje jer mi ne odobravamo grijeh. A trpjeti nam je svakako sve dok smo na putu. Jos bolje radi nepravde, jer ako trpimo po pravdi sto posebno cinimo. Pavla6 nije Bog pitao za grijehe moje babe nego njegove osobne. A svaki onaj koji prianja uz tradiciju trpi i trpjet ce nepravedno.
    Robelar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svetac se proglašava da bi se njegov život dao za primjer.

      Izbriši