ponedjeljak, 22. listopada 2018.

Poruka koncelebracije francuskog nadbiskupa i anglikanskog svećenika

Nadbiskup Pascal Wintzer iz Poitiersa, Francuska, koncelebrirao je 7. listopada sa anglikanskim "svećenikom". Što to znači?



1. Anglikanski "svećenici" nisu valjano zaređeni svećenici. To je definitivno ex cathedra definirao i potvrdio Papa Lav XIII krajem XIX stoljeća. Zbog toga koristim navodnike. Radi se o običnom civilu. Prema tome, nema mjesta nikakvoj "koncelebraciji", jer takva ne postoji.

2. Svakako, to je svetogrđe. Vjernici ne mogu prisustvovati ovakvim događajima i imati udjela u njima. Ne postoji nikakav izgovor za to.

3. Anglikanski "svećenik" je otac troje djece. Poruka je ukidanje obaveznog celibata.

4. Još važnije: što je onda misa? Misa se predstavlja kao neki ritual koji može vrijediti za katolike i druge u isto vrijeme. Cilja se na novu misu koju po raznim informacijama pripremaju, i koja bi mogla "vrijediti" raznim vjerovanjima. To ne će imati nikakvu vezu sa misom.

5. Nadbiskup nije kažnjen, ni blizu tome. Ta Franjo je prošle godine davao primjer argentinskih katolika i anglikanaca koji kad nemaju druge, idu na misu jedni kod drugih. Pripremaju se dakle vjernici da prihvate neki novi "miks".

6. Nadbiskup prelazi preko definitivnog stava Papa Lava XIII. Poruka: doktrina "evolucionira". Ono što prije nije moglo biti, sada može.

Općenito mislim da se cilja na pripremu novog "ekumenskog" rituala koji će se stupnjevito početi uvoditi. Prvo dragovoljno, a poslije općeprošireno, kad ne i nametnuto.

Za obične katolike koristi se metoda kuvanja žabe u mlakoj vodi. Prvo joj godi, ne primjećujući da raste temperatura vode koja se grije dok žaba potpuno ne ostane skuvana. Kad bi je bacili u vrelu vodu, ona bi se trzla. Ovako bit će gotova a da i ne opazi.

Broj komentara: 8:

  1. Kome do sada, pored svega što se radi već 50 godina, nije jasno i neće biti jasno. A mnogima je ovako i lakše, barem se tako samozavaravaju, dok ne bude kasno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogao sam navesti i još jednu točku: neki smatraju da "koncelebriraju" jer nisu svećenici ni jedan ni drugi.
    Naime, zbog problema rituala svećeničkog reda uvedenog od Pavla VI 1969.
    To se ne može tvrditi sa sigurnošću, ali postoji pitanje o tom predmetu koje se niti pripušta ispitu u postkoncilskoj reformi. Ali nije malo pitanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uopce nije malo. Procitajte rad Antonya Cekade "Completly null and absolutly void" u kojem iznosi problematiku novog redenja svecenika kojem se SSPX u ppcetku protivio ali danas hladno prima svecenike zaredene po novom obredu.

      Izbriši
    2. Mislim da ih još uvijek uvjetno udijele sakramenat svećeničkog reda.

      Izbriši
    3. Nedavno sam bio na misi SSPX i poslije sam popricao sa svecenikom i on mi je rekao kako je zareden po novom obredu i kako oni nemaju s tim problem

      Izbriši
    4. Kandidati koji su zavrsili FSSPX bogosloviju zaredjuju se po starom predkoncilskom obredu i polazu antimodernisticku zalketvu. Oni koji su NO zaredjeni u Novoj crkvi a imaju milost da im Bog otvori oci i usi i pozove ih u Bratstvo idu na doskolovavanje , odnosno ispiranje mozga . Jedna ruka reprogramiranja od svega sto su im modernisti usadili. Slava Svetome Duhu.
      Robelar

      Izbriši
    5. To kazes ti. Meni je svecenik FSSPX rekao kako oni nemaju problem sa zaredivanjem nego samo s novim obredom mise.

      Izbriši
    6. Ako je tako, onda su napustili svoje prvotne principe.

      Izbriši