utorak, 28. kolovoza 2018.

Podsjetimo: Protestantizam i satanizam NWO odražen na fresci katedrale Terni-Narni-Amelia (Italija). Freska odobrena od ondašnjeg biskupa i danas Nadbiskupa Vincenzo Paglia, Predsjednika Pontificijske Akademije za Život

Imajući u vidu ono čemu smo svjedoci ovih dana, smatrim korisnim podsjetiti na članak koji sam napisao 18. ožujka 2017. U njemu se posebna pažnja posvećuje Nadbiskupu Paglia, jednom od onih - i to ne prvih - koje optužuje exnuncij Vigano u svom nedavnom pismu:


Prvo moramo predočiti kontekst. Trećeg ožujka ove godine LifeSiteNews dao je jednu informaciju, koja da nije sto puta provjerena i bez realne potpore snimki, videa i opetovano posvjedočenih informacija još od samog početka zbivanja događaja, čovjek ne bi vjerovao. Doista, naučeni smo već na dosto toga, ali ovaj udes je tako gadan i odvratan, tako bezočan da je mjera besramnosti i drskosti koju vrše potpuno slobodno i bez ikakvih posljedica na svoje položaje izvjesne kljućne osobe na visokim položajima u Crkvi, prvenstveno u Zapadnoj Evropi. A doista, Italija, Njemačka, Austrija,... prednjače u tome.

Dakle, još 2007-me godine (za vrijeme Benedikta – iznenađenje?), ondašnji biskup Terni-Narni-Amelija (na sto km od Rima prema Perugia) dao je u unutrašnjosti katedrale oslikati fresku koja je sotonsko bljuvanje na Isusa Krista, Crkvu, katoličku vjeru i moral. Freska je ova:



Idemo po redu. Freska želi prikazati Isusa Krista koji nosi mreže pune homoseksualaca, bludnika i bludnica, transeksualaca, narkotrgovaca sve do jednog  golih i polugorlih u značajnom erotičnom tonu. Pretpostavlja se da u takvom stanju idu u nebo, i da će tamo nastaviti sa svojim ljubakanjem – i ostalim.

Freska je bila naručena od samog biskupa Paglia kako rekosmo 2007. Deset slikara se prijavilo na natječaj, na kojem je od istog biskupa odlučeno dati autorstvo argentinskom slikaru Ricardo Cinalli, poznatom po slikanju ljudskih tijela. Spomenuti ćemo usput da je Ricardo neprikriveni homoseksualac. Svakako, biskupu to nije bio nikakav problem, kao ni Velečasnom Fabiju Leonardis, od biskupa zadužen za kulturnu baštinu biskupije.

Ovdje su surove činjenice za činjenicom, prvo prema slikarovim komentarima djela prikazani na dojnjem videu (na španjolskom i italijanskom); videu koji je dio programa objavljenog na televiziji, nakon toga preko same analize djela i na koncu prema karijeri koja je slijedila biskupu Paglia – trenutno je Predsjednik Pontificijske Akademije za Život. Prethodno Predsjednik Pontificijskog Vijeća za Obitelj (uzdignut istovremeno na čast nadbiskupa za vrijeme Benedikta) – pod njegovim nadzorom je bio Susret Mladih u Krakovu prošle godine. Odmah nakon toga – na Veliku Gospu 2016., imenovan je za Pontificijsku Akademiju za Život.

Jako su značajne pojedinosti dane od samog slikara (dolje video, na italijanskom i španjolskom):



«Raditi s njim bilo je fantastično, iz ljudske i profesionalne perspektive», istaknuo je Cinalli italijanskoj La Repubblica (ljevičarski i antiklerikalni list) u ožujku prošle godine. «Nikad, kroz četiri mjeseca u kojima smo se viđali skoro tri puta svakog tjedna, Paglia nije me pitao da la vjerujem u spasenje. Nikad nije bio  doveo u neugodnu situaciju.»
 «Tu nije bilo detalja koji bi se izveo slobodno ili slučajnoSve je bilo analizirano. Sve je bilo diskutirano. Oni (Paglia i Leonardis) nikad mi nisu dopustili raditi na moju ruku.»

Podcrtajmo ovo: nije tu bilo detalja napravljenog bez volje i odobrenja Paglia i Leonardis. Sve, svaka sitnica je tu napravljena uz izričito traženje i volju, i potpunu suglasnost biskupa i velečasnog zaduženog za kulturnu baštinu. A sad pripazi na sljedeće:

Sam biskup prikazan je polugol u jednoj mreži. U sjetilnom – nazovi erotičnom – zagrljaju sa skoro golim bradonjom čija je samo stražnjica napola pokrivena lepršavom i dosta uskom plahtom.



Dok je velečasni s druge strane iste mreže, potpuno gol – vlastito mu bedro prikriva intimne organe -, u erotsko senzualmom izrazu lica, tugaljivog pogleda zapaljenom ognjicom poroka. Na ramenu mišićavog tijela ucrtano strijelom probodeno srce i na njemu riječ: «amore», «ljubav».



S obzirom na Oca Fabia Leonardis, ističe Cinalli da se radi (bolje reći radilo, jer je preminuo kratko vrijeme nakon završetka freske) o vrlo «otvorenom» čovjeku, ali nije htio reći da li je bio homoseksualac ili ne: «Otac Fabio je bio potpuno otvoren čovjek. Ne spada na mene reći da li je bio homoseksualac ili ne – to nije bitno, ali njegova otvorenost je bila apsolutna

Erotika i porok, usred katedrale. I to bljuvotinu dao je oslikati biskup Paglia. Kad ovo vidiš, čovjeka počne gušiti i mora sjesti. Suze bi potekle, a od zapanjenosti ne može još ni jedna da teče.

Ali nije samo bljuvotina. Tu je i bogohula. Tu je i psovka i pogrd Imena Božjeg usred katedrale. Jer, rekosmo, svaki je detalj bio razmotren od Paglia y Leonardis. Kao i oni vezani za navodni lik Spasitelja: motiv za lice uzet je od lokalnog frizera, «jer ljudi imaju tendenciju za vidjeti lice Kristovo previše muževno», citirajući slikara Cinalli. To jest: treba vidjeti Isusovo lice ženkasto, umiljeno poput ženskog... ili s prizvukom homoseksualnog izričaja. Da li je i frizer bio sodomskog nagnuća, to ne znamo, ali je deklarativno tražen zbog njemu svojstvene eksteriorizacije. Ali kako su doznali za njega? Biće da se u izvjensim krugovima upravo komentiraju izvjesni vanjski dojmovi, vrsta i ton perja, i slično. Jer nije baš lako naći «nekog frizera s takvim i takvim izričajem».

Pri tom, nadodana je i druga hula Bogu: kroz prozirnu tkaninu na tjelu navodno prikazanog Spasitelja naziru se spoljni organi. Usred crkve uz odobrenje biskupa i velečasnog.

Cinalli je htio prikazati i akt prodiranja spolnim organima – koristim ovaj žargon jer se ne radi u biti o seksualnom odnosu, seksualni odnos u skladu s naravi počiva na smislu svrhunaravnosti čovjeka, dok korištenje spolnih organa u ovoj ili onoj perverznoj aktivnosti je nešto sasvim drugo - među prikazanima u mrežama, ali tu je jedino naišao na crvenu crtu Paglia i Leonardis. «To mi – dakle slikar je imao nakanu - nisu dopustili, jer– komentira Cinalli razloge koje su mu dali Paglia i Leonardis – nije ni potrebno.». A zašto nije ni potrebno? Jer, srećo moja, to se pretpostavlja. To jest, pretpostavlja se da će i dalje – u nebu! – biti slobodni za «ljubav».

Ovdje vidimo dodatnih točaka i sa Islamom; naime, «vjerni muslimani» na nebu imati će na raspolaganju kojih 70 djevica s kojima će moći uživati svaki «dan». I nakon svakog odnosa ponovo će biti «djevice» i tako opet «sutradan» moći biti ponovno razdjevičene na slast i uživanje dobrom muslimanu. Samo ova slika i stavka koju zastupa Islam dovoljna je da se cijela ta religija – previše je zvati je tako – svrsta u bijedni apsurd, besmislenu sektu i zamaglenje razuma.

A evo, nešto slično zastupaju Paglia i Leonardis ovim djelom. Doslovce prenosi Cinalli njihov stav: «Biskup i O. Leonardis... rekli su mi da oni ne smatraju da bi bilo neophodno dći do tog ekstrema za manifestirati slobodu koju čovjek, u biti, ima u ovom svijetu i u sljedećem.» S druge strane logično je da je tako: jer isti je autor Muhamedove priče o nebeskom uživanju muslimana s djevicama, i biskupove i Leonardisove ideje o ovakvoj nekoj «slobodi» u budućem vijeku – taj autor obiju ideja je đavao.

No, makar ne bilo prikaza spolnog prodiranja, Cinnali priznaje u razgovoru s La Repubblica da su osobe u mreži prikazane u erotičnom značenju. «U ovom slučaju, prikazane osobe nemaju - u smislu eksplicitnosti – seksualnu nakanu, ali da erotičnu.» I još nadodaje, da ne bi bilo mjesto sumnji: Mislim da je erotični aspekt najistaknutiji među osobama u mreži».


Napomenuti ćemo završavajući komentare ovog (ne)(zlo)djela da je stav Crkve o homoseksualnosti totalno jasan i kategoričan: radi se o jednom od četri tradicionalna grijeha (pored pobačaja, uskraćivanje plaće radniku i eksplotaciji siromaha) koji viču sa zemlje Bogu za osvetu. To jest: Bog kažnjava nacije i pojedince koji promiču ova zlodjela. Takav je nauk Crkve do pred naše vrijeme (posebno predkoncilski period); «Katekizam Katoličke Crkve» iz 1992 makar podjsetio na četiri tradicionalna grijeha koji vape Bogu za osvetu, ublažuje  osvrt na homoseksualnost. Istina, ne krije se da je teški grijeh i navodi se da je homoseksualni čin «suštinski neuredan» i da «ne može biti opravdan pod bilo kojim okolnostima», ali se ne potcrtava njegova posebna težina i posljedični zaziv Božje kazne. To je «negativna» teologija za današnje standarde i ako treba prikriti istinu za ne biti manje popularan ili prihvaćen od svjestkih kriterija, neka bude tako.

Sveti Toma Akvinski je pojasnio svojom genijalnom preciznošću izuzetnu teškoću ovog grijeha: ne radi se tek o «bludu», koji je doista teški grijeh, ali nije protunaravan. Dok je homoseksualnost perverznost seksualne relacije – to u biti i nije, već perverzno korištenje spolnih organa – koja ide protiv naravi i Božje zamisli prema čovjeku. To je duboki razlog posebnog stupnja ovog grijeha: jer ide protiv Božjeg nacrta za ljudsku narav. Drugim riječima, ovim grijehom nanosi se posebna uvreda Bogu, osim čovjeku.

Dodatne iznimne posljedice ovog djela

Da je u određenim povijesnim trenucima bilo izuzetnih nereda u Crkvi i među klerom, to nećemo kriti. Ali postoji jedna ogromna razlika koju ćemo brzo pojasniti. Prvo, podsjetiti ćemo na jedan nevjerojatno težak period u Crkvi s obzirom na raširenje sodomizma među klerom: kraj XI stoljeća. No, Bog je tada dao podignuti Svetog Kardinala Pietro Damian koji se s potpunom odlučnošću i ogromnom energijom suočio s tim problemom, tražeći njegovo definitivno istrebljenje. Sv. Damian je autor poznate knjige Liber Gomorrhianus (Knjiga Gomore) u kojoj označuje a) posebnu težinu tog grijeha, b) zahvaćanjem istim djela klera i c) borbu i istrijebljenje ove užasno sramotne situacije. Navodimo par misli Sv. Damiana:

«Ovaj porok ne može se uopće porediti s bilo kojim drugim, jer sve nadmašuje preko svake mjere. Ovaj porok je smrt tijela, gubljenje duše; zarazuje tijelo, gasi svjetlo razuma, izgoni Duha Svetoga iz hrama srca, čini da uđe đavao podstrekač razvratnosti; potiče na greške, ozlijeđuje sposobnost intelekta za istinu, varajući je; priprema zamke onom koji hoda, zatvara okno rupe  onom koji padne u nju; otvara Pakao, zatvara vrata Raja, transformira građanina nebeskog Jeruzalema u stanovnika paklene Babilonije: siječe člana Crkve i baca ga požudnim plamenovima upaljene Gehene.»

Ali i:

«Ali ako se ti doista poniziš, klicao bih iz sveg srca u Gospodinu zbog tvog duhovnog preporođenja. Kad bi jedno istinsko i tjeskobno kajanje udarilo u dubinu tvoje duše, ja bih mogao s pravom radovati se beskrajnom radošću...»

Zamjera Sv. Damian starješinama olako gledanje spram kažnjavanju ovih grijeha. Ne dozvoljava ređenje onih koji prakticiraju sodomiju i zahtijeva da se izbace iz svećenićkog staleža ili redovnika već zaređene homoseksualce. Također osuđuje blud kleriga s djevojkama, časnim sestrama, bludnicama i sa životinjama. Posebno je strog i prezriv prema biskupima uvučenim u sodomiju sa svojim podređenim, prema svećenicima homoseksualcima koji koriste ispovijed za odriješiti jedne druge, te prema klericima koji bi održavali grešne odnose s adolescentima.

Vidimo dakle, da otkad je Crkve i čovjeka, grijeh se uvuče. Gdje je onda razlika između vremena Sv. Damiana i današnjeg, između onih biskupa koje on prezire i grdi, i Paglia koji daje da ga slikaju nagog na katedralnom zidu?

U tome što se u ono vrijeme grijeh krio, a u ovom i u ovakvim slučajevima koje danas razmatramo, grijeh se ističe kao da bi bio neka krepost! Ne stide se grijeha, i još se prkose svime time! I još blabunjaju o nekoj tobože «slobodi» na onom svijetu!? Doista, ovi neredovi izgubili su svaki stid.

Najgore je što još nismo završili sa svemu ovom. Jer ono što bi bilo za očekivati jest da vjernici uđu u ovu katedralu i isprskaju cijelu fresku tako da ne ostane ništa od ove grozote. Žalimo se – i s pravom – na tolike bogohule koje siju lijevo i desno ateisti i antikršćani na cijelom svijetu, ali najgora bogohula jest upravo ova: koja proizlazi iz «naših» redova. A s pravom nam leti misao na sud Sv. Ivana kad veli: «izašli su od nas, ali nisu naši». To je «sinagoga sotone».

Doista, freska je prouzročila gnjev među vjernicima i Cinalli je strepio da bude uništena nakon dovršenja... ali biskup Paglia to nije dozvolio!

I tada, red za redom, događaju se neshvatljive stvari za Katoličku Crkvu. Biskup Paglia je ne samo stavljen pod upitnik, već i doslovce i jednostavno unaprijeđen, baš tako: imenovan je nadbiskupom 26. lipnja 2012 od Benedikta XVI te Predsjednikom Pontificijskog Vijeća za Obitelj (!?). Još prje toga – sjetimo se da je freska dovršena 2007-me – konkretno 2009-te imenovan je Predsjednikom Biskupske Konfrerencije Umbrije. 2011-te bio je među prvim članovima novoosnovanog Pontificijskog Vijeća za Novu Evangelizaciju (ha, ha, ha – smijem se; rugam se, ali boli me kako se prljaju crkveni pojmovi. Ovo je smijeh podsmjeha i prezira prema agresorima naše vjere.). Drugog veljače 2013-te bio je nasljeđen na biskupiji od apostolskog administratora Ernesta Vecchi, ali ni on nije htio izbrisati fresku.  

Paglia ide dalje. Tek dva dana nakon toga dao je polemičnu izjavu prema kojoj bi Država trebala priznati neka prava ne oženjenih parova, također ukljujući i homoseksualce. Tko da se čudi ovoj izjavi nakon ove – potpuno realne makar s drugog ugla - slike njegove biografije? No, digla se buka u katoličkom tisku – tada je njegova freska bila zataškana praktično van biskupije Terni – na ove riječi, našto je Paglia rekao da mu je žao što je bio tako (a kako bi drugačije trebao biti?) shvaćen, ali nije opovrgao svojih riječi. Kako se onda čuditi što civilne vlaste donesu zakon o istospolnim parovima i njihovim «pravima»? Eto, to je bilo djelo našeg Predsjednika Papinskog Vijeća za Obitelj.

I sada prijatelju moj, dok je isto Vijeće bilo pod predsjedništvom nadbiskupa Paglia, organiziran je pod njegovom palicom Susret Mladih u Krakovu. I koji je materijal davao Paglia tvojoj djeci, koju si ti slao u Krakov da budu s Bogom i dadnu svjedočanstvo vjere? Evo, ovakav materijal im je dao, dovoljno plastičan da se jasno vidi koliko su ovaj čovjek i njemu slični opsjednuti seksom (pažnja, nepristojne slike):


[Koja je potreba praviti insinuacije na ženske grudi preko ovog voća ovako pripremljenog? Onaj tko priprema ovaj materijal je bolestan čovjek.]

[Poslao si sina ili kćer u Krakov, i evo kojim primjerima se služe za nešto mladima objasniti o moralu. Spomenuti psihijatar ima potpuno pravo: treba ispitati autore ovog materijala.]


[Što mladi katolik može naučiti od Obame i Sarkozija? Koja je potreba za ovim?]




[Ovo je pristojno, ovo će nekome pomoći?]



[Dosta je zla u svijetu da se ovo donosi na vidjelo. Kome ova nesretnica može išta pomoći? Ni kad bi bilo pitanje: "želiš li se uključiti u neku udrugu za reintegraciju prostitutki?", pokazati ovo je bljutavo i uvrijedljivo.]




[Kao fol, uče ih o seksualnim pitanjima. Jesu li naši mladi budale?]



[Ako hoćeš mladiću ili djevojci nešto pokazati s ovim, samo ćeš im razbuditi maštu nepotrebnim stvarima. Kome je to u interesu? Ili što im je zbilja u interesu?]



[Dakle na slici se pita: koji par od ovih dvoje ima seksualni odnos? Ovo je tako pokvareno, tako bljutavo, tako idiotski, tako...]

Dati ovakav materijal mladima, u dobi kad hormoni prave požar u tjelesima unatoč što idu na Susret Mladih – jer mladi su mladi -... jest za kvalificirati to ravno kriminalu. Zbilja, kad su bio objavljen ovaj materijal, jedan psiholog je sugerirao da bi nadbiskup trebao biti ispitan u skladu s danim normama stručno nazvanim Dallas Charter, ustanovljenima radi zaštite mladih protiv seksualne eksploatacije. Dr. Richard Fitzgibbons, psihijatar koji je davao svoje usluge kao savjetnik pri Kongregaciji za Svećenike i kao pomoćni profesor na Institutu Ivan Pavao II za Studije o Braku i Obitelji na Katoličkom Sveučilištu Amerike, je otvoreno rekao: «Moja prva profesionalna reakcija s obzirom na ovaj pohotni i pornografski materijal bila je da se radi o psihološkom i duhovnom zlorabljenju mladih. Kao stručnjak koji je  tretirao svećenike koji su seksualno iskorištavali mlade, kao i žrtve seksualnog maltretiranja u Crkvi, ono što sam našao posebno zabrinjavajućim bilo je da su pornografske slike ovog programa bile jako slične onim korištenim od seksualnih zlorabljivača mladih.»

Ali Paglia zgrće i gura naprijed kao buldožer. I što ga je čekalo nakon sustreta mladih? Nagrada, eto što ga je čekalo: imenovanje Predsjednikom Pontificijske Akademije za Život i Velikim Kancelarom Instituta Ivan Pavao II. Sarkazam je još jači datumom imenovanja: na samu Veliku Gospu.

Njegova ideološka orijentacija odmah je postala očitom: nije više bilo potrebno da članovi Akademije potpišu deklaraciju vjernosti Crkvenom vjekovnom i nepromjenjivom učenju o pravu na život. 17. veljače ove godine doslovno je potvrđeno da su svi članovi Akademije dobili otkaz ostavljajući jedino samog sebe i njegovu usku ekipu na čelu praktično ispražnjene organizacije.

Kako iz svega priloženog jasno proizlazi da ga osjećaj stida ne krasi, istog dana Nadbiskup Paglia je dao izjavu u kojoj je hvalio nedavno preminulog osnivača Italijanske Radikalne Partije, Marca Pannella. To što je Marco bio dosta aktivni biseksualac, što je kroz dugo godina bjesomučno napadao katoličku vjeru i samo Crkvu, kakve to ima veze? To što se zadrto i ne popuštajući borio za legalizaciju pobačaja, «homoseksualnog braka», «prava transžendra», razvoda i slobodnih unija, zar je to važno? Toga borca za razbijanje konkordata između Crkve i Italije, Paglia je nazvao «čovjek velike duhovnosti», te da je njegova smrt «veliki gubitak, ne samo za članove Radikalne Partije, već također za našu zemlju (opaska: ovakvim 'misliocima' ne ide na ruku reći 'za našu domovinu').»


[Panella kada se borio za legalizaciju razvoda. Time se počinje. Prvo ruši brak, onda život. Kardinal Stepinac je bio rekao: "ozakoniti razvod u jednoj državi veća je pošast od rata". Dolje, Panella s velikom zastupnicom pobačaja i svega ostalog, Emma Bonino.]



I još ga u oblake uzdigao: «Njegova povijest pokazuje kako čovjek može pomoći da se povijest giba prema odbrani dostojanstva svake osobe, posebno marginiziranih. Pripada mi veliko zadovoljstvo reći da je Marco doista bio duhovan čovjek koji se borio i nadao protiv svake nade.» Zaključujući: «Moramo primiti i održati njegovu (Panellinu) vitalnost.»



Nevjerojatno kako je sažeo u samo jednom paragrafu tako bitne i karakteristične masonsko-gnostične pojmove: progres povijesti (dakle, govori se o «kolektivnoj svijesti»), vječna briga o «marginiziranima» (koji tone sve dublje i nikako da isplivaju. Ne bi li blo lijepo da se netko pobrine da prestanu to biti?) i njihovom dostojanstvu (gdje se Bog ne spominje, a još ponajmanje Isus Krist), neka «duhovnost» koja je čisto materijala i najviše kulturna, to jest naprednjačka. Održati (svakako «u društvu», to da ga Bog primi kod sebe, to ne vrijedi) i primiti (kako se to radi, preko nekog «energetskog» procesa?) njegovu vitalnost.

Doista je sposoban.

***

Na koncu, posvetiti ćemo par riječi razlogu korištenja termina «protestantizam i satanizam NWO» prisutnim u naslovu članka. U biti, doktrinalni sklop protestantizma teško se može nazvati kršćanskim. Jer ako je, i jest «Crkva stup i potporanj istine» por riječima Sv. Pavla (1. Tim 3, 15) i kako tumači Sv. Ciprijan «Ne može imati Boga za Oca tko nema Crkvu za Majku», imajući u vidi tako značajna odstupanja protestantizma od iskonskog kršćanskog i nepromjenjenog nauka (o Djevici Mariji, Sakramentima – protestanti imaju jedva krštenje, ostalo ništa, ni Euharistije ni Svećenićkog reda, itd., o milosti i grijehu te o Papi garanciji i branitelja pravovjernosti koji prima autoritet direktno od Krista); onda zbilja protestantizam ima može se reći tek neku konceptualnu vezu s kršćanstvom. Neću kvalificirati svakog protestanta pojedinačno, do koje mjere doseže «neznanje bez krivnje» to samo Bog zna, ali o nauku se može govoriti. Njegovom skretanju i temeljnim greškama.

Bitan je stoga ovdje slijedeći elemenat, prema Luterovom postulatu: griješi koliko hoćeš, ali vjeruj i biti ćeš spašen. To jest: makar nastavio griješiti! Jer spasenje dolazi samo po vjeri. Dakle, djela nisu bitna. Osim «vjere». Zato nije mogao progutati poslanicu Sv. Jakova: «i đavli vjeruju, ali dršću». Jer «vjera bez dijela je mrtva». Obratimo pažnju da Sv. Jakov govori onima koji već vjeruju – i prema tome ne mogu ostati «samo na tome», već trebaju provesti tu vjeru u ljuvav; dok kad Sv. Pavao govori o spasenju po vjeri, govori onim kršćanima pod napasti ponovnog podvrgavanja zapovijedima Mojsijeva Zakona koji ne spašava.

Što se odražava na fresci, što se njome hoće reći? Grešnici – sodomci među najizraženijima – nošeni su od samog Isusa Krista u Nebo. Nije dakle bitno ono što čine, spasenje je za sve i nije potrebno nikakvo usklađenje čovjekove aktivnosti s Božjom voljom i zakonom.

Ali ovdje je nešto još i gore od protestantizma. Ovdje se ne prikazuje nege grešnike koji se muče i bore protiv mreža svojih poroka i koji bi molili Boga da ih spasi i oslobodi od njihovih grešnih poriva (nešto što je upravo tipično za kršćanski duh; sjetimo se prikazivanja pokore Sv. Jeronima ili anegdota iz života svetaca koji su se poput Sv. Franje bacali u snijeg usred noći u borbi protiv napasti; ili Sv. Benedikta koji se bacio u zaleđenu cisternu iz istog razloga, itd.); ne, ovdje sodomci i dalje se ljubakaju – i ostalo – pogledima i idu u nebo.

To je potpuno iskrivljenje Božje odredbe i misli. Jer Bog je naredio: „množite se i napučite zemlju“. Ono što Bog odredi, zato i dadne naravna sredstva. To jest, Bog stvara čovjeka sa sekslualnim karakteristikama muškarca i žene jer ih je namjenio za zajednički život u plodnoj ljubavi. Ono što Bog traži, to je zato jer je za to već dao sposobnost u samoj naravi. Odvojiti seksualnu sposobnost od svrhe reprodukcije jest ići protiv Božje odredbe. U tom smislu homoseksualni odnos je dijametralno opriječan Božjoj zamisli. Zbog toga to može biti samo od  Sotone nadahnuto.

I zašto «sotonizam NWO»?

Dotaknuli smo tu temu u članku „Kad su fašisti bili dobri ljudi“. U klasičnoj Grčkoj postojao je dosta institucionizirani mehanizam pripremanja političke elite.



Mladi kandidati za državno vodstvo i političke krugove još od rane dobi – od predpubertetske dobi do stasanja – bili su odgajani u posebnim školama pedagoga koji su trebali formirati njihov intelekt i posebno volju. Kontrola načina razmišljanja vršila se preko seksualne homoseksualne inicijacije. Mladić je mogao imati odnose samo s svojim učiteljem. To je uništavalo njegovu osobnost i stavljalo sve njegove sposobnosti za političke potrebe elite koja je bila ta koja je doista vladala.

Ovaj metod u nekim svojim oblicima primjenjuje se posebno u zapadnim demokracijama. Razlika je u tome što se preko komunikacijskih medija mjenja mentalitet ogromnih masa mladih. Senzualnost i lascivnost u tolikim tv programima ne samo da umanjuje osjećaj grijeha, već totalno obrće mentalitet. „Pa to je normalno“, reći će toliki na ono što prije samo par desetljeća nije bilo moguće zamisliti javno prikazivano. I prije dva desetljeća u odnosu na prethodna dva. Uvijek se rani jedna generacija, i onda se ide sa generacijom njihovih sinova.

No, takav program rada ne odnosi se samo na mase indoktriniranih televizijom. Postoje i uži krugovi gdje se pripremaju posebni članovi za sutrašnje služenje elite. Paradigmatičan je slučaj engleskog predatora Jimmy Savile.





Nakon njegove smrti, izašlo je sve na vidjelo. Ovaj humorista britanske BBC kroz skoro pedeset godina održavao je krugove seksualne eksplotacije – govorimo o pedofiliji i pederastiji – spojene sa sotonskim kultom. Mladi Tony Blair bio je u kontaktu sa J. Savile u svoje vrijeme.



I kakve ovo veze ima sa Crkvom? Bolje reći ima sa izvjesnim članovima hijerarhije. Na ovaj način oni – ti njeni oronuli članovi - na kodificiran način daju znak da su s njima u trendu.

Usred bijela dana, kao na zidu katedrale.

Ako jednog dana budemo vidjeli nekog katolika baciti  limenku crne boje s nakanom da upropasti fresku, uraditi će to i našom rukom.


Značajno je da se cijeli proces s freskom – uključujući i ne pristajanje biskupa Paglia i njegovog nasljednika na brisanje ove nakaze  - odigrao na sto km od Rima, za cijelo vrijeme Benedikta XVI, kroz šest godina.

"Budite dakle nasljedovatelji Boga, kao ljubljena djeca, i živite u ljubavi kao što je i Krist ljubio nas i predao sebe za nas kao prinos i žrtvu Bogu na ugodni miris! A bludnost i svaka necistoca i lakomstvo neka se ni ne spominje među vama, kao što se pristoji svetima! Tako i besramnost, i ludi govor, ili nepristojne šale, što ne dolikuju, nego radije zahvaljivanje. Jer ovo neka znate, da ni jedan bludnik, ili necist, ili lakomac, a to je idolopoklonik, nema dijela u kraljevstvu Krista i Boga! Nitko neka vas ne vara praznim rijecima, jer zbog ovih dolazi gnjev Božji na sinove nepokornosti! Nemojte dakle postati zajednicari njihovi! Jer ste bili nekada tama, a sad ste svjetlost u Gospodinu. Kao djeca svijetla živite! Jer je rod svijetla u svakoj dobroti i pravdi i istini." (Efežanima 5, 1-9)

Broj komentara: 15:

  1. Zlo je ucinjeno i uvreda Bogu je nanesena. Sad se samo pokusava umanjiti steta. Prvi ljudi kd su sagrijesili pokusal su se sakriti od Boga. Tako su i ovi pokusali ozakoniti svoju rabotu i proglasiti ju dobrim. To su upravo zeljeli postici pripremanjem terena i prilagodjavanjem na prihvacanje i odobravanje od najmanjih. Ako se oni ne sablazne njima ne bi bilo bolje da se nisu ni rodili. Tad bi mogli reci da smo tocak sami od njih trazili. Da nam iztade zlatno tele. Mislili su ozakoniti grijeh i tako oprati ruke od njega. Svi oni koji su odobravali ili sutili o tome , vikali su u onoj gomili pred 2000 godina -Raspni , raspni. I ne samo to , nego i onu strasnu, Njegova Krv na nas i na nasu djecu. Steta je ucinjena . Htjelo se zataskati , ozakoniti , a sad treba sanirati. Smrad se siri toliko da ce jos generacije odbijati i nikakva nova evangelizacija nece uspijevati. Generacije ce guglati , proucavati i cuditi se ljudskoj gluposti. Nakon toliko godina , reci ce , htjeli su opet graditi babilonsku kulu . Evo im rusevine velike. Kolovodje toga i akteri bili su... i svi oni koji su pristajali na to govoreci tko sam ja da sudim. Sada nam valja lutati jos cetrdeset godina pustinjom da ovaj gresni narastaj izumre i da se ocisti jer se ne odrice svojih djela. No i u takvim okolnostima Dobri Bog sebi probire ljude koji se nisu opoganili. Narod izabrani.
    Robelar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti Robelare kao da ne čekaš Njegov povratak i kao da misliš da je ovaj svijet neki perpetuum ringišpil. Iznenada, kad budu mislili da su pobjedili doći će im propast.

      Izbriši
    2. Ne znam draga nepotpisana gospodjo po cemu to zakljucujete. Iz mojih ranijih javljanja razvidno je bas suprotno , cak sam i proglasen protestantskim katolikom zbog potpune vjere i oslanjanja na Boziju Rijec. Drzim se onog sto je Pisano i znam da ce i nebo i zemlja proci , a Isusove rijeci nece. Namjerno pisem znam a ne , vjerujem. Prema tome Sveto Pismo u ruke i drzi se ove cinjenice - Bog sve vidi i sve zna , Bog je jaci od svakoga zla.
      Robelar

      Izbriši
    3. Robelar: "Sada nam valja lutati jos cetrdeset godina pustinjom da ovaj gresni narastaj izumre i da se ocisti jer se ne odrice svojih djela.".

      I što poslije tih "40 godina"? Sve opet iznova?!

      Bio je potop pa se ljudski rod opet izdegenerisao. Pa je Bog poslao Sina i njega su degenetici ubili i konačno je Sin ostavio Crkvu svoju koju degenetici hoće da satru.
      Nema više vremena da se sve ponavlja - ostao je samo Njegov povratak, skori povratak, da spasi ovo malo preostalo stado, jer Sodoma i Gomora opet haraju, a Abrahama nigdje da moli za spas. A i da se vrati Abraham čuo bi da nije preostalo ni "10 vjernih" i da Sodoma i Gomora moraju biti sprženi da bi se spustio Nebeski Jeruzalem.

      Izbriši
    4. Lutanje pustinjom je samo slika izgubljenosti danasnjeg covjeka , ali i kazna zbog svojevoljne otudjenosti od Boga i Njegovih Svetih Zapovijedi. Umisljenost da moze sam upravo dovodi do tog lutanja. Hoce li to trajati jos cetri dana ili cetristo godina ne znamo , Bog zna. On ne vara i ne moze prevaren biti. Osveta je Njegova i On ce je vratiti. Pozivanje na zasluge Njegovog Sina ,a ovako Ga izrugivati , trazi isplatu duga do posljednjeg novcica. Zato ne prizivlji dan Gospdnji jer ce biti strasan , i slican covjeku koji izbjegne medvjedicu na putu a kod kuce stavi ruku na zid i zmija ga ugrize. Gospodinov dolazak kao Spasitelja , Ucitelja i Dobrog Pastira se vec dogodio. Sad dolazi kao Sudac Pravedni , dolazi suditi. Kad dodje nece biti vremena za popravak ucinjenog nego ce svakog suditi po njegovim djelima. Upravo je zato sada nekima omiljena krilatica tko sam ja da sudim , jer zele opravdati svoja zla djela nazivajuci zlo dobrim. Klasicno izvrtnje Bozijih rijeci i nazivanje zla dobrim. Znamo tko stoji iza toga i tko je otac lazi. Zato ne likujmo , nego sa stahom i drhtanjem radimo i dalje na svom spasenju jer ne znamo ni casa ni trena kad ce Gospodar doci. Spasit ce se tko ustraje do kraja. Sigurno je da ce doci.
      Robelar

      Izbriši
    5. Ti si Robelare čovjek od previše riječi. Ja cijenim one čije je da -
      da i ne - ne beskompromisna istina.

      Samo ti nastavi sa tvojim tiradama iz pustinje, ja se neću više osvrati na tvoje umovanje, jer ako netko može iznositi toliko optužbi za svoj "autoritet" i istovremeno ga priznavati kao nekakvog ex-katedra bezgrešnoga to moj probavni sustav ne može podnijeti.
      Nitko od nas nije svetac, ali biti djavolji vikar i legalizirati pederastiju, brakolomstvo i bogohuljenja u formi ne ex-katedre, a ex-katedra biti svet-nepogrešiv to može biti samo u nekoj ludnici.

      Izbriši
    6. Kao prvo stavi neki potpis sto je stvar osobne kulture.
      Kazes da sam covjek od previse rijeci i da cijenis one cije je da -da i ne- ne. Da malo razmislis prije nego napises vidila bi , ili vidio , valjda nisi ono, da je vecina rijeci koje sam upotrijebio neki citat iz Svetoga Pisma , ako ne i same rijeci nasega Gospodina Isusa Krista. Moras znati , ako vec upotrebljavas , na sta se i u kojem kontekstu odnosi sto navodis. Isus nije poucavao sa da-da i ne-ne , nego je upotrebljavao normalan govor , a da bi ga shvatili takvi kao ti i usporedbe. Isus samo u jednom slucaju , kad daje savjet da se ne kunemo nikako kaze da odgovaramo sa da ili ne i da je to dovoljno. Ja se nisam zakunuo.
      Vidim da je za tebe jos uvijek meka hrana jer gledas tj. citas povrsinski . Zato se nemoj upustati u nekakve dublje rasprave nego pokusaj ostati na svojim odgovoima onako kako ih cijenis , sa da ili ne.
      Svaka dublja rasprava sa tobom je besmislena i bespredmetna , tako da ovo o exkatedra i ne exkatedra ne bih komentirao.
      Robelar

      Izbriši
    7. @Robelar
      Je li za tebe Bergoglio papa, da ili ne?
      S.

      Izbriši
    8. E Robelare ti znaci nisi stoka sitnog zuba, ti sve mozes da probavis? Pa i to da jedan Bergoglio jeste (za tebe) papa, da li i to vjerujes? Odgovori sa da ili ne, to je jedino ispravno, jer svaka rijec preko toga je suvisna i muti vodu.
      Ti izgleda mislis da nije dosta sto nam je Isus govorio pa bi ti malo da pojasnis. Pa neka, ni to ne mora da bude lose, ako iza tih silnih misli i citata stoji jasna istina da masonski, sotonski, sodomski intruder ne moze biti Papa!
      Ako ti sa tolikom silom rijeci (zloupotrebljavajuci svete riječi iz Biblije, kao što je Sotona radio u pustinji pokušavajući da obrlati Isusa) samo kamufliras tvoju vjeru po kojoj jedan Bergoglio može biti Papa onda ti je bolje da umuknes.
      Dakle: Bergoglio papa - DA ili NE ?

      Frane

      Izbriši
    9. Robelar, samo odgovori je li Bergoglio tvoj papa ili nije?

      Ako nastaviš da pišeš u tvom stilu potrošit ćeš sve riječi i opet ćeš se sakriti u prevodu tvojih dubokih misli, sve citirajući Bibliju i Isusa (a znamo, jeli, čija je to, u Bibliji dokazana, sposobnost).

      Izbriši
    10. Ako papa Franjo nije papa cemu se onda toliko zestite i podrzavate rusenje pape koji nije papa. Ako nije papa cemu toliko potrosenog vremena da bi dokazali nesto sto nije i da bi ga se maklo. Pa takvih kardinala ima na pretek o kojima se mozete ocitovati. Evo ja cu od danas raditi na tome da dokazem da ste vi pape samo sto toga niste svjesni i ne zelite to priznati.
      Na objede o citiranju Svetog Pisma , proucite sto je to grijeh protiv Duha Svetog. Ipak vam moram odgovoriti jos jednim citatom-ne bacaj biserje pred svinje,,,
      Vidim da ste izmigoljili ispod svog kamenja zatucsnosti i pokussvate se cak i potpisati.
      Robelar

      Izbriši
    11. Žele srušiti uzurpatora, a ne papu. I žele otvoriti oči tolikima.

      Izbriši
    12. E Robelare, danu potpiši se nesrećo bergoglianska kad već druge zbog istog olajavaš. Istina je bitna, a ne kako će se netko potpisati, ionako se od Njega nitko sakriti ne može. I u tome se sastoji sotonsko ludilo bergoglianaca: vi mislite da vas On ne vidi i ne čuje i da možete Zlo zvati dobrim i obrnuto i da možete Neprijatelja Božjeg i čovječjeg koji je oteo bijelu kapicu i turio na ludu glavu proglašavati vikarom Njegovim, umjesto pravim imenom nazivati: namjesnik Sotonin na Zemlji.

      Nema tih svinjaca u koje se vas može potrpati da grokćete. Svinje su za vas gospoda. Sve ste bisere odavno opoganili.

      Mnogo bi ti više odgovaralo umjetničko ime Robespjer, a i završićeš kao on od istih svojih bergoglianaca samo sačekaj malo rasplet sa tvojim "papom".

      Frane

      Izbriši
  2. Bog može iz zla izvaditi dobro. Ništa ovo nije uzalud. Vidim ovo kao Božju milost da toliki progledaju.

    Ali kolike žrtve!

    OdgovoriIzbriši
  3. @Robelar

    Ti rece: "Ako papa Franjo nije papa cemu se onda toliko zestite i podrzavate rusenje pape koji nije papa. ... Evo ja cu od danas raditi na tome da dokazem da ste vi pape samo sto toga niste svjesni i ne zelite to priznati.".

    "Druze" Robelar, da ti objasnim sto si htio reci, ali toga nijesi svjestan a odraz je paklene oholosti: ti mislis da Crkva pocinje od kako ste vi komunjare, masoni i pederi ("papa" "Buono", "papa" Montini ... ... "papa" "novo-milosrdni - tko sam ja da sudim") iznutra okupirali Vatikan i institucije da od tada pocinje povijest Crkve! Otuda ovo tvoje pitanje i ostalo "pobozno" baljezganje. I jos se usudjujes da prijetis grijehom protiv Duha Svetoga, ti kojemu je papa jedan antikrist kakvog svijet jos nije vidio. Taj tvoj "papa" antikrist gazi po prvoj zapovjedi zivota koju je Bog izrekao ("Plodite se i mnozine ...") na nevidjeno pakleni nacin. Stiti pedere i pedofile i unakazenim zrtvama "svecenika" koji su i sami postali pederi i pedofili porucuje (po jednoj od žrtava i zastitom mega pedersko-pedofilskog predatora) da ih je Bog takve stvorio i da budu sretni jer ih Bog takve voli???!!!
    Tvoja glupa ironija da ces i mene da ubijedis da sam "papa" samo dokazuje da nema toga pod kapom nebeskom tko za tebe ne bi mogao biti "papa" - ukljucujuci i Lucifera, jer njegovog segrta si vec prihvatio za "papu"!
    S.

    OdgovoriIzbriši