Po njemu, članak 2267 jasno navodi sljedeće:
"Prema tome Crkva pokazuje, prema svjetlu Evanđelja, da je 'smrtna kazna nedopustiva, jer ide protiv cjelovitosti i digniteta ljudske osobe', i odlučno se zalaže za njeno dokinuće u cijelom svijetu."
Ali Katolički Katekizam Tridentinskog Sabora, tvrdi za sva vremena i ti to uljezu ne možeš promijeniti:
"IV. Dopušteno je osuditi na smrt pravednom presudom.
868. Druga vrsta nanešene smrti koja je dopuštena jest koja pripada onim sucima kojima je dana vlast za oduzeti život, po kojoj kažnjavaju zločince prema redu i zakonu, i brane nevine. Vršeći pravedno ovu službu, daleko su od krivice za smrt, već štoviše čuvaju točno ovu Božju zapovijed koja nalaže ne ubiti. Jer budući je finalitet ove zapovijedi čuvati život i zdravlje ljudi, prema istom su upućene također kazne sudaca koji su legalni osvetnici zločincima, u cilju da ugušujući kaznama drskost i bezobraznost, bude siguran život ljudi. Zbog toga reče David: 'Izjutra ću skončati sa svim grešnicima zemlje, za dokrajčiti u gradu Božjem sa svim počiniocima zlodjela'."
Franjo ne zastaje, i nitko mu se ne protivi. Izvrnuti će sve naopako dok vjernici kao ovce bez pastira lutaju unaokolo, a biskupi muče ko nijemi psi.
Isus donosi zivot a ne smrt. Zato pise da je On Zivot. On i vraca ako zeli nazad u drustvo one koji su izopceni i osudjeni od ljudi na smrt. Tako samarijanki na zdencu vraca zivot a ne smrtnu kaznu, izljcenom od gube koji je izopcen od drustva i oudjen na smrt veli da se pokaze sveceniku i vrati, carinika vrca u zivot pa ovaj daje pola svoje imovin ... Cak pusta i preljubnicu koju samo sto ne kamenuju. Vrhunac je svakako razbojnik na krizu. No njega ne skida s kriza i nije pusten na slobodu poput Barabe, ali svakako mu time daje vise nego Barabi. Svaki onaj koji je po ljudskim zakonima zasluzio smrtnu kaznu , a pustan je , taj je i dalje osudjen na smrt ako ne prihvati Isusovu ponudu spasenja. Jos i gore, osudjen je na vjecnu smrt koja ce se nad njim izvrsiti. Zato veli trazite prvo Kraljevstvo Bozje i Bozju pravednost. Traziti slobodu bez Isusa znaci traziti mogucnost za i dalje grijesiti i zijeti po svom.
OdgovoriIzbrišiRobelar
Smrtna kazna je od Boga dopustena vlastima za očuvati zivot i pravi red u društvu.
IzbrišiNo dok postoji doživotni zatvor, on je garancija da isti čovjek više neće štetiti društvu.
IzbrišiŠto se tiče smrtne kazne, ne uskraćuje li se tako osobi mogućnost pokajanja? Uzmimo kao primjer Mariju Goretti. Da je njen ubojica osuđen na smrt, bio bi poslan u pakao.
Ifka
Dobri Bog jos u Starm Zavjetu veli da mu nije do smrti gresnika , vec da se gresnik obrati i zivi. Isus kaze da je dosao da zivot imamo , u izobilju da ga imamo. Kad bi se drzali onoga oko za oko i kamenovali preljubnike nebi hrvata biloni par tisuca, a znate stobi to bilo za demografiju i mirovinski sustav. Ovako se lijepo svi zajedno drzimo a u stvari ni neznas da ti je ukucan trebao biti zakonito smaknut. Svaki bez Boga je ionako vec osudjen na smrt samo sto se ne smije nicju savjest opterecivati.Koliki bi samo ostali bez roditelja jer su izvrsili pobacaj. Ali od kuda prvo krenuti.
IzbrišiRobelar
Ne, smrtna kazna se ne izvršava odmah. Tako čovjek bude suočen sa skorom smrću i ima priliku za obraćenje. U srednjem vijeku obraćenim osuđenicima na smrt su otkidali komade odjeće prije pogubljenja jer su ih držali za relikvije svetih ljudi koji će odmah u nebo nakon priznanja svojih grijeha i primljene pravedne kazne.
IzbrišiIpak, i Tridentinski Sabor je molio vlasti da u slučaju obraćenja ili krštenja zamjene smrtnu kaznu doživotnom.