petak, 19. travnja 2019.

Čovjek boli. Blagoslovljen Veliki Petak. Katolička molitva za Židove, i postkoncilska


Čovjek boli

   "Tko da povjeruje u ono što
nam je objavljeno, kome se otkri
ruka Jahvina?"
   Izrastao je pred njim poput izdanka,
poput korijena iz zemlje sasušene.
   Ne bijaše na njem ljepote ni sjaja
da bismo se u nj zagledali,
ni ljupkosti da bi nam se svidio.
   Prezren bješe, odbačen od ljudi,
čovjek boli, vičan patnjama,
od kog svatko lice otklanja,
prezren bješe, odvrgnut.
   A on je naše bolesti ponio,
naše je boli na se uzeo,
dok smo mi držali
da ga Bog bije i ponižava.
   Za naše grijehe probodoše njega,
za opačine naše njega satriješe.
   Na njega pade kazna
radi našeg mira,
njegove nas rane iscijeliše.
(Iz. 53: 1-5)

Ne možemo ne obratiti pažnju za usporedbu molitve za Židove na Veliki Petak u katoličkoj liturgiji, i postkoncilskoj. Pogledajmo prvo ovu zadnju:

Liturgija Novus Ordo:

Molimo i za Židove:
njima je prvima Gospodin Bog naš govorio.
Neka im dade da rastu u njegovoj ljubavi i vjernosti Savezu.


Molitva u šutnji. Zatim svećenik:

Svemogući vječni Bože, ti si dao svoja obećanja Abrahamu i njegovu potomstvu: usliši molitve svoje Crkve i narod Izraelski, svoju prvu baštinu, privedi punom otkupljenju. Po Kristu, Gospodinu našem. 

Dakle, ne moli se za njihovo obraćenje Kristu i pristup u Jedinu Katoličku Crkvu. Oni su izgleda "djelomično otkupljeni", ali otkupljeni. I neka dakle i dalje "rastu u ljubavi", u kojoj se oni već nalaze.
To je izdaja. Katolička liturgija jest ovakva:

Molimo i za perfidne Židove
da Bog i Gospodin naš skine zastor sa srca njihovih, da i oni upoznaju Isusa Krista Gospodina Našega.

Pomolimo se.
Kleknimo.
Ustanimo.

Svemogući vječni Bože, koji i židovsku perfidnost ne odbijaš od svoga milosrđa: usliši molbe naše, koje upravljamo za tvrdokornost onoga puka; da upoznavši svjetlost tvoje istine, koja je Krist, iz svojih se tmina izbave. Po istom Gospodinu...

Ima li većeg milosrđa od toga, osim željeti da prihvate jedinog Spasitelja i Otkupitelja, onog istog kojeg su njihovi preci dali razapeti?
To je smisao onog što smo spomenuli u vezi likova na pročelju Notre Dame: žive u osljepljenju od kojeg molimo da budu oslobođeni.


Ecclesia et synagoga. I to je razlog njihove mržnje i konspiracije, jer ne mogu podnijeti da im se govori istina.

Zbog toga molimo i za njih... ne prikrivajući istinu.
 

Broj komentara: 8:

  1. I pretkoncilska (refroma Pija XII) je vec dotjeravana da bi se dodvorilo zidovskom lobiju.

    "The form used before 1955 read as follows:
    Let us pray also for the faithless Jews: that Almighty God may remove the veil from their hearts 2 Corinthians 3:13-16; so that they too may acknowledge Jesus Christ our Lord. ('Amen' is NOT responded, NOR is said 'Let us pray', or 'Let us kneel', or 'Arise', but immediately is said:) Almighty and eternal God, who dost not exclude from thy mercy even Jewish faithlessness: hear our prayers, which we offer for the blindness of that people; that acknowledging the light of thy Truth, which is Christ, they may be delivered from their darkness. Through the same our Lord Jesus Christ, who liveth and reigneth with thee in the unity of the Holy Spirit, God, for ever and ever. Amen.

    At that time, the congregants DID NOT kneel during the prayer for the conversion of the Jews (even though moments of kneeling in silent prayer were prescribed for all of the other petitions in the Good Friday rite), because, as the famous liturgist Dom Prosper Guéranger, O.S.B., said:
    Here [at this prayer] the deacon DOES NOT invite the faithful to kneel. The Church has no hesitation in offering up a prayer for the descendants of Jesus' executioners; but in doing so she REFRAINS from genuflecting, because this mark of adoration was turned by the Jews into an insult against our Lord during the Passion. She prays for His scoffers; but she shrinks from repeating the act wherewith they scoffed at Him.


    As part of his major revision of the Holy Week liturgy in 1955, Pope Pius XII instituted kneeling for this petition as at the other petitions of the litany."


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije bila bitna ptomjena, ali se reforma iskoristila od neprijatelja kpji su već bili unutra čekajući svoj momenat.

      Izbriši
    2. Bila je vrlo simbolicna. Pa nije moglo krenuti u Novus Ordo iz nicega. Moralo se negdje postaviti temelje za destrukciju. To dokazuje i cinjenica zasto se vec ranije nije to promijenilo kako je rekla i Sveta kongregacije za obrede. Ako promijenite to, zasto ne i ostalo?

      "in the early 1920s, the Clerical Association of Friends of Israel, a Catholic organization founded in 1926 to foster positive attitudes toward Jews and to pray for their conversion to Christianity, requested that the phrase "perfidious Jews" (Latin: "perfidis Judæis"; Italian: "Judaica perfidia") be removed from the liturgy. Pope Pius XI was reportedly strongly in favour of the change and asked the Congregation of Rites to review the matter. Cardinal Alfredo Ildefonso Schuster, who was among the Friends of Israel, was appointed to monitor this issue. The Roman Curia, however, is reported to have reacted very negatively to the proposal on the basis that if one change was made to the old liturgy it would invite other such proposals."


      -Novelty of blessing the palms while facing the faithful, with back turned to the altar, and in certain cases, turned to the Blessed Sacrament

      -Suppression of the preface which speaks of Christ's authority over the kingdoms and powers of this world.

      -Suppression of the prayers concerning the meaning and the benefits of sacramentals and the power that these have against the demon.

      -Novelty of unveiling the processional cross, (36) even though the altar cross remains veiled.

      -Elimination of the cross striking the closed doors of the church

      -The washing of feet is no longer at the end of Mass but in the middle of Mass

      -For the seventh prayer, the name "Pro unitate Ecclesiae" ["For the unity of the Church"] is introduced.

      -The fabrication of placing the Easter candle in the center of the sanctuary after a procession with it in a church that is progressively lit up at every invocation of “Lumen Christi” [“The light of Christ”]; and at every invocation all genuflect toward the candle [sic!]; at the third invocation, the lights in the entire church are lit.

      -Creation ex nihilo of the “Renewal of Baptismal Promises

      -itd..

      Nije ovo bilo nimalo bezazleno.


      https://rorate-caeli.blogspot.com/2015/04/the-reform-of-holy-week-in-years-1951.html

      Izbriši
    3. Rorate Caeli ima tendenciju za staviti u istu ravninu pred i post koncilsko vrijeme, ili barem relativizirati postkoncilski debakl.
      Istina je da su ovi pripremali teren, ali nije bio još napravljen raskid.

      Izbriši
    4. Modernista je već bilo mnogo prije vremena Sv. Pija X. Čak je bio izabran po svemu sudeći mason kardinal Rampolla za Papu 1903, ali je Car Franjo Josip stavio veto za izabranje Rampolle. Tako je došao Pio X. On je zaustavio modernizam čvrstom rukom, i za njegovo vrijeme su bili spustili glave. No, nakon njegove smrti, i katastrofe prvog svjetskog rata, modernisti su nastavili svoja razaranja unutar Crkve.
      Za vrijeme Pija XI napravili su pomake u praksi. Po meni, Pio XI nije ispravno postupio - u smislu vanjskog upravljanja Crkvom - u par ključnih momenata: prijedlog Cristerosima za predaju, koju koristi masonska vlada Meksika za pokolj vođa Cristerosa. Također je zabranio francuskim katolicima dati podršku monarhijskoj Francuskoj Akciji, nešto što je ponovno dopustio 11 godina kasnije Pio XII, ali je već bilo kasno.
      Također se prodala pontificijska država Mussoliniju, ostavljajući samo Vatikan. Po meni, potezi koji nisu vodili u dobro. Doista, poslije za španjolskog građanskog rata, Pio XI drastično mijenja svoju poziciju.
      Bila su vremena velikog previranja i pritiska. Pritisak koji je eksplodirao izabranjem Ivana XXIII i pogotovo u Koncilu.

      Izbriši
  2. Židovi ne trebaju vaše idolopokloničke molitve. Tora ima 613 zapovijedi za židove i 7 zapovijedi za nežidove. Hašem prihvaća iskreno kajanje i kažnjava idolopoklonike koji štuju čovjeka od krvi i mesa. Sretno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Židovi ne mogu nametnuti drugima zapovijedi.
      Nema spasenja onomu tko ne priznaje Utjelovljenog Boga.
      Bog vam dao to svjetlo.

      Izbriši
    2. Spasenje dolazi od Zidova. Od kojih Zidova? Od nasega Uskrslog Gospodina Isusa Krista i onih Zidova koji su prihvatili vjeru u Njega. To su Zidovi poput Blazene Djevice Marije i Sv. Josipa, Svetih Zidova Petra i Pavla , zatim Svetih Apostola , Isusovih ucenika i ucenika njihovih ucenika. Automatizmom zato sto je netko rodjenjem Zidov i obrezan nitko se ne spasava nego ispovjedanjem da je Isus Gospodin i vjerovanjem da Ga je Bog uskrisio od mrtvih. To je Novi Izrael. Za stari Izrael vrijedi- Dj 3,12 ,, Bog Abrahamov, Izakov i Jakovljev , Bog otaca nasih , proslavi svoga Slugu Isusa , kojega ste vi predali i kojega ste se odrekli pred Pilatom kad ovaj bijase odlucio da ga oslobodi. Vi ste se odrekli Sveca i Pravednika . Trazili ste da vam se kao milosni dar dadne jedan ubojica , a zacetnika zivota ubiste , koga je Bog uskrisio od mrtvih... 19 Dakle , obratite se i povratite da vam se izbrisu grijesi...'' Dalje u Djelima apostolskim 4,11 ,,Isus je onaj kamen koji ste vi graditelji , odbacili, a koji je postao ugaonim kamenom. Spasenja nema ni po jednom drugom, jer je pod nebom to jedino ime dano ljudima po kojem nam se treba spasiti. '' Ovo su rijeci ne Bergoglia Franje koji prolazi kao i svijet kojem povladjuje, nego vjecne rijeci Svetoga Petra prvoga Pape imenovanog direktno od Gospodina Isusa Krista. U pravu ste da Bog kaznjava idolopoklonike koji stuju covjeka od krvi i mesa a voli one koji stuju Svjetlo od Svjetla , Pravoga Boga od Pravoga Boga , rodjena a ne stvorena , istobitna s Ocem. Boga koji je radi nas ljudi i radi nasega spasenja sisao s Nebesa Utjelovio se po Duhu Svetome i postao covjekom , i rodio se od Djevice Marije. Njegovo Uskrsnuce danas slavimo a Njegov slavni dolazak iscekujemo. To je vjera nasa to je vjera Crkve. Nju ispivijedamo i njom se dicimo u Gospodinu nasemu Isusu Kristu.
      Uskrsnu kako je rekao. Sretan vam Uskrs nasega Gospodina Isusa Krista.
      Robelar

      Izbriši