Franjevci Bezgriješne su se opredijelili za tradicionalnu misu u svoje vrijeme, ali je red praktično srušen i raspršen po Bergogliovom nalogu. Ostalo ih je vrlo malo, tu i tamo.
Jedan od onih koji su im dali utočište u svojoj biskupiji, jest ovaj engleski biskup. Egan je osim toga dopustio tradicionalnu misu u jednoj župi u njegovoj biskupiji.
Radi se o biskupu koji očito promovira klasični način katoličkog života i duhovnosti. To se može vidjeti na stranici njegove biskupije, gdje između ostalog podržava klanjanje Presvetom, itd. Može se vidjeti na istoj stranici da biskup također slavi Novus Ordo (postkoncilsku) misu.
Biskup Egan se također usprotivio engleskoj vladi zbog nastojanja nametanja programa LGBT u katoličkim školama. Jedan od dvojice biskupa koji su podigli glas.
Sve u svemu, radi se o biskupu koji podržava tradicionalni stil življenja vjere. Međutim:
Sam biskup je zaređen u postkoncilsko vrijeme, pretpostavljam prema novom obredu koji je tada bio na snazi. Prema tome, koristiti predkoncilski obred ređenja od nekog zaređenog u postkoncilskom periodu... označuje jedan vrlo važni "detalj" koji se mora uzeti u obzir.
Kako možemo braniti predkoncilsku vjeru, prihvaćanjem koncilskih promjena sakramenata uvedenih na tako sumnjiv način od Pavla VI?
Ukratko: biskup Egan može imati dobru volju, ali ovim putem postoji jedan veliki propust koji čini da njegov trud ostaje bez prave snage. Niti je pravi otpor, ni reivindikacija. Pustiti će ga neko vrijeme, da se umire oni što vole "po starinski", ali agenda ide dalje.
Bez stožernog stoj, preko ovog ne dopuštam!, nasred puta, nema pravog otpora.
Čeka se i dalje na takav korak.
Cudno je da izvanredni djelitelji pricesti ne mogu pricestiti sami sebe a smiju druge. Zasto njih prvo mora pricestiti svecenik pa tek onda idu djelit?
OdgovoriIzbrišiNe znam zasto se stalo sa reformama koje su tako lijepo krenule. Ako svecenik ne stigne podijeliti pricest pa mu uskacu laici i casne puno bi brze islo da se po klupama vjernici sami pricescuju. Nesto slicno kao kod skupljanja milostinje . Tu bi se em dobilo na vremenu, ne bi trebali ni svecenici ni izvanredni djelitelji , a bila bi ukinuta i pricest na ruku. I prvi su ucenici jedan drugom dodavali i sami se pricescivali. Koja je razlika ako ti netko da u ruku pa sam stavis u usta od toga da odma sam uzmes svojom rukom. Koja je razlika.
Robelar
Svim tim novinama se prikriva razlika između ministarnog i općeg svećeništva. To je protestantizacija. Priprema se teren za gore. Plodove vidimo.
IzbrišiModernisti se pozivaju na "prva vremena" kad treba uvesti nešto što je Crkva u svoje vrijeme pročistila. Ali oni uzimaju nesavršene i prevaziđene oblike. Nikad se ne vraćaju na prva vremena kad idu protiv njihovih stavova. Napr., čitanja žena na misi. To nikad nije bilo. Sad su to uveli totalno mimo svake predaje.
Dokaz je i misa koja se sluzi u Medjugorju. Ima prijenos preko radio Mir. To je hibridna NO misa u kojoj se neki dijelovi govore na hrvatskom a neki na latinskom. Ne znam dal je to odobreno il se proizvoljno prebacuje sa jednog na drugi prema nahodjenju svecenika. Cak su neke djelove uglazbili na latinskom u ritmu protestanstkih novokomponiranih pjesmuljaka. Za svakog ponesto. Teza koju su modernisti verglali do sada da narod ne razumije latinski pada im u vodu. Sad kao u multikulturalnom Medjugorju niko vise nikog ne razumije , pa cemo eto uvesti pola mise ma latinski koji ionako nitko ne razumije. Sami sebe pobijaju i ispravljaju krive Drine.
IzbrišiRobelar