Tako katolički misionari u Svjernoj Africi, a i šire, počeše posebno posvećivati pažnju edukativnim i ostalim aktivnostima, napuštajući otvoreno propovijedanje i navještanje Evanđelja.
Zovi to kako hoćeš, ali se radi o otpadu od vjere. Smisao našeg života jest spasenje i učiniti, sjedinjujući se s Isusovom voljom i misijom, da se drugi spase. Jer, "on će doći za spasiti narod svoj od grijeha njihovih", kako je navijestio Arhanđeo Gabrijel Djevici Mariji. Nije došao da otvara fakultete i govori o ekonomiji; to mogu biti posljedice života u vjeri, i ponekad zahtijev kršćanskog života, ali nikad svrha. Instrument, kršćanski osvjetljen, za Božju zadaću i nalog.
Onda, ako se Evanđelje ne naviješta, ako se ne govori o Isusu, život je prazan, očajan i dosadan. Poguban. Stoga te inicijative postkoncilskih zastranjenja ne mogu donijeti ploda.
Međutim, u Alžiru se dogodilo nešto drugo: dok su katolici šutjeli (uglavnom iz službenih struktura), dotle su protestanti govorili o Kristu. Na svoj način, ali barem su govorili o Isusu Kristu. Rezultat? Formiranje polutajnih skupina kršćana kojima vladajući režim želi dokinuti ono malo slobode. Bez prestanka im zatvaraju mjesta kulta (što ćemo sa tisućama džamija u Francuskoj?), te ovi idu pod šatore u skrovita mjesta (video), za sastati se tamo i imati njihovu službu i okupljanja.
[Postkoncilski katolicizam jedva propovijeda u ovakvim zemljama; dok u Evropi, u Hrvatskoj posebno, kopira pentekostalne običaje i "fore". Naopako i tamo i ovamo.]
[Naš Bog je Bog istine. Katolici to ne znaju reći? Neki se obrate samo na osnovu par rečenica koje čuju iz Evanđelja]
Koja je poanta ovog svega? Pokazana još jednom sterilnost, lutanje i promašaj ekumenizma, modernizma i ostalih gluposti Drugog Vatikanskog Sabora. "Prepoznati ćete ih po njihovim plodovima".
I koji je jedini mogući izlaz iz ovog živog blata za koji se trebaš plašiti ne upasti? Povratak i življenje jedine, katoličke, svete vjere koju nam je donio Isus Krist i koja nikad ne će proći, kao ni njegove riječi, kao i njegova Crkva.
Međureligijski dijalog bez obraćenja je promašen.
OdgovoriIzbriši