nedjelja, 9. lipnja 2019.

Današnje društvo i vrijednosti, gore od nacističkog

Već sam pisao o Gereonu Goldmannu, njemačkom bogoslovu koji je bio član elitne postrojbe SS za vrijeme drugog svjetskog rata. U ratu je bio četiri godine, i druge četiri ratni zarobljenik. Nakon povratka u Njemačku, sužio je nekoliko godina na ondšnjim župama i nakon toga bio misionar u Japanu, skoro do pred kraj života.

Cijeli njegov život je nešto izuzetno, vrijedno studija i izvlačenja potrebnih pouka. Ovdje ćemo se ponovno osvrnuti na jednu njegovu zgodu, ali vrlo znakovitu. Prevodim (makar dosta brzo), par stranica iz njegove autobiografske knjige "U sjeni tvojih krila". Zgoda se odvija na samom početku rata, i vrijedno je povijesno svjedočanstvo osobe koja je živjela ovaj ključni period u prvom licu; ne piše o nekom drugom: on je tu bio! Njemu se to događalo! Znamo da povijest pišu pobjednici, i povijesni događaji vrlo su pogodni za one koji vladaju za prikazati ih u svjetlu kako njima odgovara. Zbog toga, ovo što se ovdje opisuje u prvom licu ima neograničenu povijesnu vrijednost koja može osvjetlati način mišljenja prvih aktera ove drame. Pogledajmo:




Oko devet sati noću (napomena: bilo je Badnjak 1939.), uđe jedan sakati pukovnik, veteran Prvog svjetskog rata, u pratnji svog pomoćnika. Čuli smo da će pročitati posebnu zapovijed šefa SS-a; nešto zašto nismo imali interesa.

U sobi smo bili sam SS-ovci, jer se radilo o tajnoj poruci, upućena isključivo nama. Pomoćnik je pročitao list napisan na žutom papiru:

"Gospodo, ovo je Božićni nalog od samoga Himmlera: Obratite posebnu pozornost. Stoji:

Naša slavna pobjeda nad Poljskom, koliko god bila velika, koštala je krvi tisuća najboljih Nijemaca. Tisuće naših najboljih mladih ljudi se nikada neće vratiti. U mnogim obiteljima otac je nestao; mnoge nevjeste su izgubile obećanog; Mnoge djevojke od sada će morati živjeti bez budućih muževa. Pobjeda ne znači ništa ako se ne obnavlja i povećava protok krvi, protok svete i vrijedne njemačke krvi.

Misija SS-a, elitne postrojbe, je predati Führeru dar nove krvi: začećem djece kroz koju će teći struje ove krvi kroz svu vječnost.

Svi članovi SS-a dužni su ispuniti dužnost prinošenja djece Fireru. Mnoge djevojke će čekati čovjeka da im pomogne predati sina Führeru.

Svi članovi SS-a uživat će dozvolu kako bi izvršili ovu slavnu misiju. Država se brine o svim troškovima, a osim toga, isplatit će nagradu od 1000 maraka po djetetu svakom članu SS-a koji ispuni ovu misiju. "

Nastala je tišina: nitko nije govorio. Pukovnik je upitao: Tko je voljan prihvatiti i izvršiti ovo dopuštenje?

Nije bilo odgovora; ljudi su jednostavno ostali na mjestu dok su im lica odrazavala njihove misli.

Tada je došlo pitanje: "Gdje su bogoslovi?" Ustali smo (opaska: bilo ih je ukupno 11). I izravno je tražio moje mišljenje o tom nalogu.

"Gospodine", odgovorio sam, "u svojstvu vojnika, ne smijem imati osobno mišljenje ... niti ih izražavati."

"Dakle, odobravate li naredbu?" Što ćete učiniti?

Dok sam odgovarao, osjećao sam da se crvenim: "Nije mi dopušteno reći hoću li odobriti ili ne." Do sada sam samo čuo da se naredbe izvršavaju, kakve god bile.. "

Vojnici su prsnuli u smijeh i, kao što su mi poslije rekli, moje je lice pokazalo veliko zanimanje.

"Goldman, ti si vođa među tim crkvenim osobama i en ću ti narediti da očituješ svoje intimne misli ... pitam te, i budite uvjereni da ste slobodni izraziti svoje mišljenje bez straha od kazne."

"Hvala, gospodine Časniče. Žao mi je što je ova naredba stigla; ali osobito u vrijeme Božića. Tijekom ovog svetog vremena naše misli su usmjerene prema višim stvarima! "I nastavio sam citirajući Tacita (tu quoque Tacitus) - na latinskom, naravno, što uvijek ostavlja dobar dojam - i što je govorio o čistoći djevojaka u Germaniji dvije tisuće godina prije. Zatim sam citirao Cezareve riječi o vrlinskom ponašanju nordijskih naroda; onda se osvrnuh na srednji vijek s odgovarajućim primjerima; te konačno završih:




"Sada dolazimo do onih koji sebe nazivaju pravim Nijemcima i koji kršćanstvo smatraju pogoršanjem njemačke rase, dok se kontradiktorno  proglašavaju kršćanskom nacijom. Oni zapovijedaju dati djeci oca - bez obzira kako ili s kim - i nude nagradu za one koji ispune takvo naređenje. Jesu li to pravi Nijemci? Po mom mišljenju, nikada do danas, i po zapovijedi šefa SS-a, takva uvreda nije predložena mladim Nijemcima! " Trebao sam govoriti oko deset minuta. Bila je to moja prva propovijed.

Vojnici ustadoše i povikaše: "Bravo!" A neki su promrmljali: "Neka se Himmler brine o strastvenim njemačkim djevojkama!"

Gotovo izbi pobuna među ljudima. Susret je prekinut prije ponoći i sve grupe SS-a išle su s nama šest kilometara pod snijegom i u ledeno hladnoj noći do najbliže katoličke crkve u Jordanu.

Ljubazni stari župnik, iako je bio naviknut često viđati sjemeništarce, bio je iznenađen pred invazijom SS-ovaca,  u većini ne katolika. Nakon mise dobili smo ukusnu božićni kolač koji ponudiše dobri župljani koje je župnik pozvao na proslavu.

Naravno, sljedećeg jutra muškarci su se vratili svom brutalnom uobičajenom ponašanju, a čak su i neki od njih prosvjedovali zbog propuštene prilike prethodne noći; ali imali su duboko iskustvo ispravnosti i čvrstine u izražavanju neslaganja koje nikada ne će zaboraviti.

Sutradan su oženjeni muškarci dobili božićnu dozvolu i nakon čestitanja na govoru i hrabrosti prethodne noći, zapovjednik baze mi je dao posebnu dozvolu. Bio sam iznenađen, ali požurio sam da je iskoristim prije nego što bi se netko predomislio i natjerao me da ostanem u logoru. Proveo sam prekrasan vikend sa svojom obitelji i vratio se da završim svoju tromjesečnu instrukciju, na kraju koje sam Reichsführer Himmler je bio na čelu u posljednja tri dana.



Završni komentari:

1. Jasno je izražena poganska narav nacizma i kulta "njemačke krvi". Vjerujem da je to Bio glavni razlog njihovog poraza. Evropa se ne može braniti mimo te osnove. Samo u znaku križa može biti oslobođena masonske mržnje i progona.

2. No, odražava se i nešto drugo: nacisti su bili manje zli od današnjeg društva u kojem sotonizam hara sve otvorenije. Onda je Himmler tražio od SS-ovaca začeti novu djecu, na potpuno nemoralan način? Jest, ovo je povijesno svjedočanstvo o tome. Ali danas je još gore: danas se začimaju djeca u epruveti, u laboratoriju; traže križanja između šimpanze i čovjeka (nešto što je već sovjetski komunizam nastojao u traženju "supervojnika"). Danas se sjeme jednog muškarca koristi za oplodnju ne znamo koliko žena.

Danas se začimaju djeca u utrobi siromašnih i očajnih djevojaka - nikad to ne može biti opravdanje! - i poslije rođena se predaju - prodaju! - drugima.

Imali su dakle nacisti - SS-ovci! - više smilovanja i poštovanja nego vi, đavoli sinovi.

Dok ne kaže: Dosta!. 

Prokleti. Vaše je ovo malo vremena, Božja je vječnost. Ali i u ovom svijetu vrijeme vam je određeno.

Odvagani ste.

Nema komentara:

Objavi komentar