utorak, 7. svibnja 2019.

Svetogrđa omogućena strukturom Novus Ordo

Ovo se dogodilo u Trstu za Uskrs: narkoman dolazi na pričest, sa zlokobnom nakanom za snimiti cijelu scenu skrivenom kamerom. Svakako, pruža ruku da mu svećenik tamo položi Sv. Pričest (podrazumjeva se da vjeruje da mu daje Tijelo Kristovo). Bezobraznik, smio sa onima koji nisu agresivni i za koje zna da mu ne će opaliti šamarčinu koju zaslužuje, uz dosljedno istjerivanje van crkve, počinje ceriti se i zafrkavati kao neodgojeni slinavac: "koje je ovo dio 'Tijela Kristovog?'...", ttd. Uz sve to, svećenik mu kaže "Jedi!":


Mimo svog ovog skandala i bogohuljenja i uvrede katolicima, ovdje se moraju postaviti neka drugi dodatni komentari i opaske.

Prije liturgijske promjene 1969. kojom je uveden Novus Ordo, obavezni način pričešćivanja bio je klečeći i u usta. Samo invalidi su mogli primiti pričest ili stojeći ili sjedeći, i svakako u usta. Jednostavna odredba, koju bi svaki svećenik čak i Novus Ordo mogao donijeti u svojoj župi, davanja pričesti kao prije, tj. klečeći i u usta mogla bi izbjeći veliki broj svetogrđa.

Danas, događa se upravo suprotno: apostolski administrator poslan od Franje u Čile, ne dozvoljava pričest na koljenima, i onima koji to čine u stanju je odbiti pričest dok ne ustanu. Ako netko to ne bi htio, ne daje mu pričest:


Dalje, svećenik kaže narkomanu "Jedi!" Kako možeš reći "Jedi!" nekom tko je očigledno pod utjecajem sotone? Ovdje dolazimo do druge teme: svećenik koji daje pričest, makar i u Novus Ordo (pretpostavlja se da oni vjeruju u stvarnu prisutnost Kristovu), može perfektno zahtijevati da se predstave pred njim oni koje ne poznaje prije mise i koji žele primiti pričest. Koji je to trik da dođe tamo neki putnik, ili ne znam tko, pa k'o iz topa na red na pričest? Tko su te osobe? Koje su vjere? Da li uopće vjeruju? Da li su ispovjeđeni od smrtnih grijeha?

Prije koncilske reforme nisu se pričešćivali 100% vjernika, ne malo ispod toga, ali u svakom slučaju bio bi veći red za ispovijed nego za pričest. Danas? Pričest je postalo neko "pravo". 

Koje dovodi do ovakvih stravičnih situacija.

Ali, imamo možda još gorih slučajeva. Ponašanja i struktura liturgije, provedene u djelo, posljedice protestantizacije dizajna Novus Ordo. Znamo da Novus Ordo uvodi protestantsku koncepciju u katoličku misu, zadajući teške rane katoličkom duhu. Svećenstvo ministra Božjeg (tj. svećenika), miješa se sa općim svećenstvom vjernika. Daje se dojam da je cijela kongregacija (okupljena zajednica), ta koja vrši pretvorbu. Zbog toga se nije čuditi da se na izvjesnim mjestima događaju stvari kao ove u Brazilu, koje prenosim iz Traditioni in Action: žene podižu što se preptostavlja da bi trebalo biti Tijelo Kristovo, miješaju obično blagovanje sa misom, križ u feminističkom stilu, cijela skupina oko oltara dajući do znanja da je upravo zajednica ta koja vrši "pretvorbu", itd.





To je uništenje katoličke liturgije, i kako nažalost kod nas postoji općinjenost prema svemo što dolazi sa Zapada, ne bi trebalo proći puno vremena da sretnemo nešto slično i u našim krajevima, ili barem u tom pravcu. Sjetite se kakve su bile mise sedamdesetih, onda osamdesetih, devedesetih i sada. Već vidim laike davati pričest, pričest na ruku gdje o tome se prije nije moglo ni sanjati, i sl.

Franjina vojska i franjinih, napreduje. Raskol malog ostatka izgleda na pomolu. Ili nezaustavljivi urnebes, pustoš na svetom mjestu čije će cerenja postajati sve jače i zaglušljujuće.

Nema komentara:

Objavi komentar