petak, 8. ožujka 2019.

Franjina ispravka deklaracije iz Abu Dabi, koja to nije

Trebali bi govoriti o toliko dobrih stvari, ali Bergoglio nam ne dopušta. Moramo se makar osvrnuti na najteže stvari koje proizlaze iz njegovih strategija i posljedičnih izjava.

Kazakstanski biskup Athanasius Schneider bio je u posjeti Franji i upitao ga je direktno za njegovu (heretičnu) izjavu u Abu Dabi, koje je dao zajedno sa Ahmad el-Tayeb, Velikim Hodžom Egipatskog al-Azhara. U deklaraciji se tvrdi da "Bog želi u svojoj mudrosti, preko koje je stvorio ljudska bića, pluralizam i različitost religija, boja kože, rasa, spola i jezika."



Osvrnuli smo se na ovu deklaraciju u svoje vrijeme i naznačili u čemu je heretična: tvrdi u suštini da Bog hoće da neki ljudi - kao na primjer muslimani - ne vjeruju u Isusa Krista, Sina Božjega. Što je protivno Objavi i vjerskoj dogmi.

I onda, Biskup Schneider ga je upitao o ovoj deklaraciji. Bergoglio mu je odgovorio da se odnosi na "dozvoljavajuću" volju Božju. Tj., ne da to Bog nešto hoće pozitivno, upravo tako i jer je tako, već da to jednostavno dopušta.

Tako da Schneider likuje. Eto, on je postigao da se Franjo izjasnio i da nije rekao ništa protivno vjeri.

Stani malo:

1. Deklaracija je potpuno jasna: svak tko zna čitati i normalno shvaćati vidi o čemu je riječ i što je rečeno: da Bog hoće različitost religija. Prema tome, ako se nešto treba ispraviti, to bi trebalo javno učiniti. Službeno, kao što se učinilo i prvi put u Abu Dabi. I opovrgnuti rečeno i izjaviti i potvrditi da je Isus jedino ime u kojem se ljudi mogu spasiti.

2. Ali to Franjo ne čini. Ona deklaracija je za Ahmada el-Tayeba i braću muslimane. Razumjeli su ga savršeno. A ova zadnja je za Schneidera, koja niti je službena niti će biti potpisana zajedno sa Ahmadom. Svakako da je sama deklaracija nedopustiva i da se dogodi jedan jedini put. Ona nije slučajno donešena, već potpuno nakanski.



3. Srećni Schneider je izvršio svoju zadaću: on je kontrolirana oporba. Daje utisak da nešto čini, ali ne čini ništa. Franjin program ide naprijed, k'o lokomotiva, punom parom.

4. Svakako da Ahmada baš briga za sve ovo. On ima svoju deklaraciju. Pred njim se Franjo ponizio i u biti ljubio mu ruku. Bog hoće muslimane i Islam. To sam tražio od tebe da mi to kažeš pred svima. To sam i dobio, to i ostaje. A što se mene, Ahmada, tiče, znamo svi da sam lagao. Jer Alah hoće samo da postoji jedna jedina religija: ona čiji je jedini Prorok Muhamed. Ja to znam i moji znaju da ja to znam. Ali ja sam lagao svijetu pred tobom - ne muslimanima jer me oni razumiju -, jer lagati nevjernicima je moj zanat; služi mi zasad. Poslije, ako treba otkinuti glave onima koji ne vjeruju, ta za to ima vremena uvijek.

Nema komentara:

Objavi komentar