Bilo je mnogih napada ovog Božića na sve što predstavlja kršćanstvo. Napr., jedan plastični oblik takvih napada bili su divljački, đavolski nasrtaji protiv jaslica u mnogim mjestima. Pretpostavlja se od ruke bilo muhamedovaca, bilo antifa. Napr, u Ilfordu, VB, lik Djeteta Isusa osvanuo je sa odsječenom glavom.
Ne ćemo stoga prelistati tolike i tolike napade na Isusa Krista, o čemu se radi, izvršene nekršćanskom rukom. Uvijek su na to bili spremni, pa i sada, makar se intenzitet ovog sotonizma znatno povečava zadnjih godina.
Osvrnuti ćemo se s druge strane na najbolnije moguće napade, izvršene prividno iz redova Crkve. Osvrnuti ćemo se na njih, i povezati ih.
Dva dana prije Božića, Biskup Oporta, Manuel Linda, u portugalskom listu Observador daje izjavu o djevičanstvu Gospinom. On posuđuje svoj jezik Sotoni, i ovako je govorio:
"Marija je samo djevica u teloškom smislu... nikad se ne trebamo osvrnuti na tjelesno djevičanstvo Djevice Marije". Još, "Isus nije sin jedne djevice. Bio je začet od Marije i Josipa kao bilo koja druga osoba i jest doista čovjek. Djevičanstvo se pripisuje Mariji kao metafora za pokazati da je Isus bio jedna vrlo specijalna osoba... nije rođen u Betlehemu..."
Znate li koliko je ovdje bljuvotina? Ali idemo redom. Podsjetimo na dogmu o Vječnom Djevičanstvu Marijinom (Majke Božje, već definirano u Efezu dva stoljeća prije) Letranskog Sabora 649:
"Ako netko, suprotno Svetim Ocima, ne ispovijeda da je Bezgriješna Marija doista i istinski Majka Božja i uvijek Djevica, ukoliko je začela onog koji je jedini i istinski Bog - rođena Riječ od Boga Oca prije svih vjekova - u ovim zadnjim vremenima, bez ljudskog sjemena i rođenog bez povrede njenog djevičanstva, koje je ostalo netaknuto nakon njegova rođenja, bio proklet."
A tko pljuje na Gospu? Sotona. I hereze su njegov jezik. On je otac hereza i krivovjerja.
No, što ima još ovdje, na što ovo dalje cilja? Ovdje se povlače još druge dvije hereze, Nestorijanaca i Arijevaca. Nestor, Carigradski Patrijarh, govorio je da su u Isusu dvije osobe, jedna ljudska, jedna Božja. Prema tome, Gospa bi bila samo majka Isusa čovjeka, a ne Majka Božja. I bio je osuđen na Koncilu u Efezu kao Juda, i svrgnut i protjeran. Jer Gospa je Majka onog koji je Bog.
Kad bi Isus bio sin - užasno je to i ponoviti - muža i žene, onda bi imao ljudsku osobu, kojoj bi se na neki način pridružila Druga Božanska Osoba. To bi bilo nestorijasntvo.
Ali bilo bi i još gore, ako možemo tako reći. Isus bi bio samo stvorenje, koje bi se uzdizalo do svjesti o Bogu; najveći od ljudi, od svih stvorenja, ali samo čovjek, makar "pobožanstven". Što je praktično arijevstvo.
Sad, podigla se buka u Portugalu, i ovaj mazlum (Linda) ispravlja svoje riječi i kaže da "on vjeruje vjerom Crkve u djevičanstvo Marijino". Makar ne kaže koja je to vjera: da podrazumjeva tjelesno djevičanstvo nerazdvojivo od djevičanstva Gospina. Jer, kad Gospa ne bi bila tjelesno djevica, prije, u porodu i poslije poroda, ne bi bila ni Gospa. Vječna Djevica podrazumjeva sve to, kao što potcrtava dogmatska definicija Lateranskog sabora.
Da ima pravde, ovo bi đubre izletilo iz Crkve dobre godine, i na kraju bi ga se primilo da umre u Crkvi ali bez ikakvog dostojanstva.
Ali ovakvim ništa se ne događa. Jer, to je Franjin tip. On je već prije spremno izašao u prihvaćanje Amoris Laetitia, ponovno oženjenih bez ikakvih problema; već se izjavljivao protiv Tradicionalne Mise, čudeći se da to još ikoga može privući.
No, ostavimo Lindu, dosta nam ga je. Odakle njemu ovu? Ta, sam predstavnik "pravovjernosti", opet Kardinal Müller, o tome je pisao u vrijeme kad je postao biskupom, i nije opovrgao. Za njega nije bilo bitno da li je Gospa bila tjelesno djevica, tj ovaj nauk (o djevičanstvu Marijinom) "ne ide toliko sa specifičnim fiziološkim osobinama prirodnog procesa rođenja (napr. da rodni kanal nije bio otvoren, himen prekinut, ili odsustvo porođajnih bolova), nego sa ozdravljajućim i spasilačkim utjecajem milosti Spasitelja na ljudsku narav". Takvi tipovi su na takvim položajima. (Međutim, pazi!: još je Drugi Vatikanski, vrlo lukavo, odškrinuo vrata po tom pitanju. Lumen Gentium navodi (t. 57) "...koji njezinu djevičansku netaknutost nije umanjio, nego posvetio." Vrlo lukave riječi, koje daju povod mnogo čemu. Rahner, Ratzingerov mentor, otvoreno je dovodio u pitanje Gospino djevičanstvo, dok je liberacionst Boff gledao na to kao "metaforu".
I tako, prije nekoliko dana, eto ti i Franje. Kaže da je Gospa "postala svetom" kroz svoj život. To direktno niječe dogmu o Bezgrješnom Začeću, prema kojem je, i prema Tradiciji od samog početka, Gospa presveta već od svog začeća.
Sva je ta banda tu negdje, i zato ostaju na svojim položajima jer jedan drugog podržavaju.
Zasto je Marija Majka Bozja?
OdgovoriIzbrišiZato jer je rodila Isusa, Boga koji Spasava.
Zasto je Marija Majka Bozja?
Zato jer je rodila Isusa Boga.
Zasto je Marija Majka Bozja?
Zato jer je Isus Bog jednak Ocu i Duhu Svetom.
Zasto je Marija Majka Bozja?
Zato jer je Bog tako htio.
Amen.
Robelar