subota, 22. prosinca 2018.

Karizmatski duh je razorni virus

Pisali smo više puta o karizmatskoj dekadenciji i stranputici, ne obnovi kako je njeni sljeditelji zovu.

"Pravoslavni" također uviđaju nešto slično, i na ovom videu iznose ispravne kritike i opažanja napada na katoličku vjeru na Zapadu i također Ukrajini:


 Opažanja su im ispravna: ako će se vjera zasnivati na kojekakvim osjećajima "ozdravljanja" i drugih nedostojnosti, onda je bolje ići u diskaće ili druge zabave. Svi znamo da je život težak, a ovi ga prikazuju kao mermeladu. Logično je onda da se događa upravo suprotno od onog što ovi naivci i zabluđeni misle: crkve se prazne i ruše, jer u ne malo slučajeva nitko u njih više ne ide (osim izravnih nakana rušenja za uništiti sjećanje na baštinu).

Međutim, to i kod "pravoslavnih" kuca na vrata, kao kod ovih afričkih, pretpostavljam u Etiopiji:


 Ima jedna stvar koju su dobro naznačili u prvom videu: "pravoslavni" ne žele izbaciti svoj stari crkveni jezik. To im pokazuje da je jezik vjere jezik nebeski, i da je vjera najvažniji stup koji imamo u životu. Na ovom videu o afričkom "crkvenom" plesu nema iskonskog crkvenog govora, već jedna eurovizijska pjesma, i to za djecu.

To su modernisti uradili sa latinskim kojim se služio Sveti Petar, Pavao, prvi mučenici, Ambrozije i Augustin u liturgiji. Prije pedeset godina katolik koji bi došao bilo gdje u svijetu na misu (latinskog, vrlo većinskog rituala), bio bi na istoj misi služenoj na istom jeziku. Jedan jezik, jedna vjera, jedna Crkva: to je poruka koja je odisala u svakom činu.

"Karizmatska obnova": strano tijelo u Crkvi.

2 komentara:

  1. Karizmatski pokret sansa za crkvu. Moramo znati razlikovati karizme od pokreta. Ne smijemo odbaciti karizme zbog karizmatskog pokreta kao sto nesmijemo odbaciti crkvu zbog stanja u njoj. Ovakvi susreti i ponasanje sigurno nisu pravi put. Kao prvo moramo razluciti djeluje li Duh Sveti danas u crkvi kao i prije 2000 godina ili se povukao. Jedan me svecenik uvjerava da je Duh Sveti samo na zacetku crkve djelovao na nacin opisan u Svetome Pismu , dok se ucenici jos nisu utvrdili u vjeri. To naravno nije tocno jer Duh puse gdje , kad i kako hoce. Ako danas Duh Sveti ne djeluje u crkvi onda nema ni crkve , zive crkve. Stvar je u tome da se vise nitko ne moli onim zarom i ne ocekuje cuda kao opisana u Bibliji. Trece Bozanske Osobe se eventualno sjetimo na Duhove . Nitko ni ne ocekuje uslisanje jer ne moli kako valja. Moli bez prave vjere za opcenite stvari , a ne za konkretne potrebe u konkretnoj situaciji. To nije cudno jer znamo da se Isus pita hoce li zateci jos vjere kada ponovno dodje. Tu je mislio na onu pravu vjeru prvih apostola , a ne ovu newage koja se siri izmedju ostalog i karizmatskim pokretom po citavoj crkvi. Zadrzat ce samo vanjski dio poboznosti a odreci ce se sile. Kad ste vidjeli da neki svecenik konkretno moli nad recimo nekim u nevolji a da se je odmah ispunilo to sto moli. Vjere nemaju da ce biti pa ni ne mole.
    Sveti Pavao lijepo navodi kako da se koriste karizme , da bude sve u redu, da zena ne poucava , da pokrije glavu, da se ne moli u jezicima ako nema nikog sa darom tumacenja, kad da se prorokuje, kako ... Ako se ne postuje sve kako treba onda se desava ovakav nered , a znamo tko uziva u neredu. Otidjite na bilo koji susret karizmaticara pa cete vidjeti nered u crkvi. A u crkvi je i ovako dosta nereda. Kaze u Pismu da molitvenog sastanka ne preskacemo. Molitvene zajednice ako ih ne vodi Duh Sveti vodi neki drugi duh. U njima se ocituju druge stvari kao svadje , natjecanja, ogovaranje isl. Zato treba opreza a to je opet stvar pastira da sve bude u redu. A ti da bi bio siguran , udji u svoju sobu , zatvori vrata i pomoli se svome Bogu koji vidi u tajnosti. I uzvratit ce ti Bog tvoj.
    Robelar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, predstavlja putokaz... treba ići suprotnim smjerom.

      Izbriši