Pisali smo više puta o karizmatskoj dekadenciji i stranputici, ne obnovi kako je njeni sljeditelji zovu.
"Pravoslavni" također uviđaju nešto slično, i na ovom videu iznose ispravne kritike i opažanja napada na katoličku vjeru na Zapadu i također Ukrajini:
Opažanja su im ispravna: ako će se vjera zasnivati na kojekakvim osjećajima "ozdravljanja" i drugih nedostojnosti, onda je bolje ići u diskaće ili druge zabave. Svi znamo da je život težak, a ovi ga prikazuju kao mermeladu. Logično je onda da se događa upravo suprotno od onog što ovi naivci i zabluđeni misle: crkve se prazne i ruše, jer u ne malo slučajeva nitko u njih više ne ide (osim izravnih nakana rušenja za uništiti sjećanje na baštinu).
Međutim, to i kod "pravoslavnih" kuca na vrata, kao kod ovih afričkih, pretpostavljam u Etiopiji:
Ima jedna stvar koju su dobro naznačili u prvom videu: "pravoslavni" ne žele izbaciti svoj stari crkveni jezik. To im pokazuje da je jezik vjere jezik nebeski, i da je vjera najvažniji stup koji imamo u životu. Na ovom videu o afričkom "crkvenom" plesu nema iskonskog crkvenog govora, već jedna eurovizijska pjesma, i to za djecu.
To su modernisti uradili sa latinskim kojim se služio Sveti Petar, Pavao, prvi mučenici, Ambrozije i Augustin u liturgiji. Prije pedeset godina katolik koji bi došao bilo gdje u svijetu na misu (latinskog, vrlo većinskog rituala), bio bi na istoj misi služenoj na istom jeziku. Jedan jezik, jedna vjera, jedna Crkva: to je poruka koja je odisala u svakom činu.
Karizmatski pokret sansa za crkvu. Moramo znati razlikovati karizme od pokreta. Ne smijemo odbaciti karizme zbog karizmatskog pokreta kao sto nesmijemo odbaciti crkvu zbog stanja u njoj. Ovakvi susreti i ponasanje sigurno nisu pravi put. Kao prvo moramo razluciti djeluje li Duh Sveti danas u crkvi kao i prije 2000 godina ili se povukao. Jedan me svecenik uvjerava da je Duh Sveti samo na zacetku crkve djelovao na nacin opisan u Svetome Pismu , dok se ucenici jos nisu utvrdili u vjeri. To naravno nije tocno jer Duh puse gdje , kad i kako hoce. Ako danas Duh Sveti ne djeluje u crkvi onda nema ni crkve , zive crkve. Stvar je u tome da se vise nitko ne moli onim zarom i ne ocekuje cuda kao opisana u Bibliji. Trece Bozanske Osobe se eventualno sjetimo na Duhove . Nitko ni ne ocekuje uslisanje jer ne moli kako valja. Moli bez prave vjere za opcenite stvari , a ne za konkretne potrebe u konkretnoj situaciji. To nije cudno jer znamo da se Isus pita hoce li zateci jos vjere kada ponovno dodje. Tu je mislio na onu pravu vjeru prvih apostola , a ne ovu newage koja se siri izmedju ostalog i karizmatskim pokretom po citavoj crkvi. Zadrzat ce samo vanjski dio poboznosti a odreci ce se sile. Kad ste vidjeli da neki svecenik konkretno moli nad recimo nekim u nevolji a da se je odmah ispunilo to sto moli. Vjere nemaju da ce biti pa ni ne mole. Sveti Pavao lijepo navodi kako da se koriste karizme , da bude sve u redu, da zena ne poucava , da pokrije glavu, da se ne moli u jezicima ako nema nikog sa darom tumacenja, kad da se prorokuje, kako ... Ako se ne postuje sve kako treba onda se desava ovakav nered , a znamo tko uziva u neredu. Otidjite na bilo koji susret karizmaticara pa cete vidjeti nered u crkvi. A u crkvi je i ovako dosta nereda. Kaze u Pismu da molitvenog sastanka ne preskacemo. Molitvene zajednice ako ih ne vodi Duh Sveti vodi neki drugi duh. U njima se ocituju druge stvari kao svadje , natjecanja, ogovaranje isl. Zato treba opreza a to je opet stvar pastira da sve bude u redu. A ti da bi bio siguran , udji u svoju sobu , zatvori vrata i pomoli se svome Bogu koji vidi u tajnosti. I uzvratit ce ti Bog tvoj. Robelar
Karizmatski pokret sansa za crkvu. Moramo znati razlikovati karizme od pokreta. Ne smijemo odbaciti karizme zbog karizmatskog pokreta kao sto nesmijemo odbaciti crkvu zbog stanja u njoj. Ovakvi susreti i ponasanje sigurno nisu pravi put. Kao prvo moramo razluciti djeluje li Duh Sveti danas u crkvi kao i prije 2000 godina ili se povukao. Jedan me svecenik uvjerava da je Duh Sveti samo na zacetku crkve djelovao na nacin opisan u Svetome Pismu , dok se ucenici jos nisu utvrdili u vjeri. To naravno nije tocno jer Duh puse gdje , kad i kako hoce. Ako danas Duh Sveti ne djeluje u crkvi onda nema ni crkve , zive crkve. Stvar je u tome da se vise nitko ne moli onim zarom i ne ocekuje cuda kao opisana u Bibliji. Trece Bozanske Osobe se eventualno sjetimo na Duhove . Nitko ni ne ocekuje uslisanje jer ne moli kako valja. Moli bez prave vjere za opcenite stvari , a ne za konkretne potrebe u konkretnoj situaciji. To nije cudno jer znamo da se Isus pita hoce li zateci jos vjere kada ponovno dodje. Tu je mislio na onu pravu vjeru prvih apostola , a ne ovu newage koja se siri izmedju ostalog i karizmatskim pokretom po citavoj crkvi. Zadrzat ce samo vanjski dio poboznosti a odreci ce se sile. Kad ste vidjeli da neki svecenik konkretno moli nad recimo nekim u nevolji a da se je odmah ispunilo to sto moli. Vjere nemaju da ce biti pa ni ne mole.
OdgovoriIzbrišiSveti Pavao lijepo navodi kako da se koriste karizme , da bude sve u redu, da zena ne poucava , da pokrije glavu, da se ne moli u jezicima ako nema nikog sa darom tumacenja, kad da se prorokuje, kako ... Ako se ne postuje sve kako treba onda se desava ovakav nered , a znamo tko uziva u neredu. Otidjite na bilo koji susret karizmaticara pa cete vidjeti nered u crkvi. A u crkvi je i ovako dosta nereda. Kaze u Pismu da molitvenog sastanka ne preskacemo. Molitvene zajednice ako ih ne vodi Duh Sveti vodi neki drugi duh. U njima se ocituju druge stvari kao svadje , natjecanja, ogovaranje isl. Zato treba opreza a to je opet stvar pastira da sve bude u redu. A ti da bi bio siguran , udji u svoju sobu , zatvori vrata i pomoli se svome Bogu koji vidi u tajnosti. I uzvratit ce ti Bog tvoj.
Robelar
Da, predstavlja putokaz... treba ići suprotnim smjerom.
Izbriši