Zbog njegove aktivnosti i učinkovitosti, konzervativni belgijski nadbiskup André Léonard mu je upitio poziv za ustanoviti u Belgiji novo svećeničko Bratstvo, i rezultati su se odmah postali očigledni: u zvanjima pustoj i sekularnoj Belgiji odjednom počete cvjetati dotad neviđena, jedan, drugi, treći... Za samo nekoliko godina Bratsvo je dobilo šest svećenika i 23 bogoslova, dok kroz godine nije bilo niti jednog domaćeg bogoslova.
[To je onaj nadbiskup koji je bio napadnut od feministkinja pri jednoj konferenciji. One imaju njuh ]
Što se onda događa? Novoimenovani Kardinal Josez De Kesel (pogledati članak "Svi Franjini Ljudi" koje sam u svoje vrijeme napisao nakon imenovanje za kardinale njemu sličnih) odluči raspustiti Bratstvo.
Što se onda događa? Vjernici se bune i podnesu optužbu crkvenim vlastima, sve do Rima. I, zakon k'o zakon, pođe svojim putem i sve je bilo izgledno da se poništi raspuštanje Bratsva, jer je bilo odlučeno od De Kesela bez ikakvog opravdanog razloga.
A što se onda događa? E onda, eto ti Franje, i jer je njegova zadnja - jer ga priznaju - zaustavi sudski proces i definitivno raspusti Bratovštinu. Bez argumenata, bez priopćenja, bez ičega.
Drugi slučaj (i ovdje prekidamo, jer ne treba više za ukazati na ono što želimo reći): djelatnosti našeg neslavnog Cupića u Čikagu. Prošlog mjeseca odlučio je smjeniti sa župe Vlč. Frank Phillips, zbog navodnog "neprvilnog odnosa prema odrslim muškarcima". Pojasnimo: nema nikakvih dokaza, ali je svećenik smjenjen automatski, kad u drugim slučajevima u kojima se čak radilo o teškim stvarima (pedofilija), zahtijevalo se postojanje uvjerljivih optužbi, ako ne i dokazanih za smjenjivanje koje bi dolazilo kasnije u odgovarajućem slučaju.
Postoji li neki drugi razlog? Cupič je već dosta godina izričito protiv tradicionalne liturgije i konzervativnog vidika. On je Franjin čovjek, i u Franjino vrijeme doživio je meteorski uspon. Trenutno je kardinal na značajnom mjestu.
[Kor u crkvi St. John Cantius, djelovanjem župnika Vlč. Phillips]
Ckva u kojoj je služio Vlč Phillips je 2016 bila izabrana za najljepšu crkvu Amerike; konzervativni župnik (Phillips) je doprinio mnogim vjerskim aktivnostima u župi, dosta djelotvornim, a između ostalog, zastupnik je tradicionalne mise.
I to je izgleda razlog.
Inače, Cupiću izgleda dobar James Martin, poznati isusovac koga je Franjo postavio sa Vatikanskog savjetnika za komunikaciju. O Martinu smo govorili nekoliko puta, i između njegovih doprinosa spominjemo zagovore za svećenike homoseksualce "da iziđu iz ormara"; sam odbija reći da je gay ili nije. Koji je poticao istospolne parove da se ljube na misi, itd. Da, takav Jemes Cupiću izgleda "u redu".
Dok smjenjuje jednog konzervativca.
Sada je vrijeme da postavimo pitanje: zašto? Zašto to čine?
Kad bi oni htjeli da bude zvanja, makar i koncilskih među onima koji predstavljaju Drugi Vatikanski Sabor kao suglasan vječnom učenju Crkve, oni bi podržali svećenike poput Zanotti i Phillips, ali to ne čine. A kad nešto hoće, to i urade. Njima ruka ne drhti.
Koji im je cilj, onda? Da ne bude svećenika, ili ako ih bude da budu "napredni" i slični tome. Takvi će učiniti sve što traže. Nedostatak svećenika iskoristiće za opravdanje uvođenja prvo "đakonica", a onda možda i "žena svećenika", kako je već otvoreno rekao Schönborn i drugi. Te ekumenizam sa protestantima. Te rušenje pojma milosti i dopuštanje svima i svakom doći na pričest, ako to ovim putem uopće mogne biti katolička pričest.
Ubrzavaju agendu. Žuri im se. Ove iste godine uvode nove elemente i poteze u cilju rušenja Crkve, bolje reći vjere u srcima tolikih. Ništa nismo vidjeli što nas još čeka.
Zapravo je dobro da se ovakve stvari dešavaju u Novus Ordo "Crkvi" i da se svojim nenormalnim djelovanjem stalno potvrdjuju glavešine te udruge.
OdgovoriIzbrišiŽalosno je da poneki, rijetki, potencijalno dobri kršćani doživljavaju progon od onih koje bi oni sami trebali da prognaju iz svog društva, ako žele da budu Kristovi, ovako ispada da prihvataju apostate za svoje poglavare i onda je logično da ih apostate mrcvare i progone ako im kvare planove svojom smjernošću i ispravnim stavom.
Teško je živjeti u katakombama, ali je ipak mnogo lakše nego prihvatati i priznavati apostate i antikriste za duhovne poglavare i sa njima širokom ravnom avenijom juriti u provaliju.
Što treba ljudima da shvate da je glava Crkve Krist i da antikristi ne mogu da vode Njegovu Crkvu i onaj koji pristaje da bude u društvu antikrista sam sebe osudjuje, jer biti u društvu sa antikristom znači odbacivati Krista. Ne može se služiti dvojici gospodara istovremeno. Ili smo Kristovi ili Antikristovi, točka.
P.K.
Sve se ide za tim da se napravi jedna svjetska religija u koju bi svatko bio dobrodošao onakav kakav je , tj. onaj koji može prihvatiti i odbaciti ono što priječi takvu novu religiju. Spojiti naspojivo , prihvatiti neprihvatljivo , pomiriti nepomirljivo. Saibaba je nešto slično tržio od svojih poklonika. Ostani u vjeri u kojoj želiš ali prihvati i njegove zablude. S tim da ovi rade tako da onu vjeru u kojoj jesi promjene i prilagode toj novoj religiji. Da bi to postigli moraju napraviti takve deformacije , prilagodbe i promjene (reforme) u vjeri koje se nebi puno kosile sa ulaskom u tu novu religiju. Razlike moraju biti uklonjene jer one su štit i brana ujedinjenju. Spajanjem samo onoga što paše i povezuje stvara se nekakva prividna univerzalnost Boga po mjeri potreba nove teologije te religije. Na putu tome stoji pravovjerni Crkveni nauk koji se ne može samo tako ukloniti a još manje promijeniti. Zatim stoji Tradicija , koja je neki misle na izdisaju , no ona je čvrsto usađena u svakog koji je kršten pa makar ju taj svjesno u sebi zatirao , gazio i njekao. Od zadnjih pedest godina stvara se tradicija , nova tradicija , a nasljeđe od devetnaest i pol stoljeća se zabranjuje. I treće što stoji na putu je Tradicionalna Latinska Misa , odnosno ispravno Bogoslužje. Sve dok bude i jednog pravovaljanog svećenika ,ili vjernika Rimokatolika postojat će i Rimokatolička Crkva. A takvi pravovaljani redovi koji su oslonjeni na ova tri stupa , odnosno na Pravoga Trojedinoga Boga jednostavno cvatu. Zato jer je Isus rekao da gdje se dvoje i troje mole u Njegovo Ime , tamo je i On s njima. Sada će neki nadobudni naivac reči pa i njih ima dvoje i troje , i oni mole , onda je i među njima Isus. No pitanje je mole li oni u Isusovo Ime i Isusu po volji. Može li se moliti u Isusuovo Ime sabran i po Isusovoj volji ako se zlo i rđavo moli . Jeli to odobravanje i šutnja o pobačajima , skvrnjavljenje braka, nepoštivanje nedjelje, odobravanje sodomskog grijeha . Može se moliti koliko hoćeš u Isusovo Ime , al uslišanja neće biti na spasenje nego na propast takvima. Jer to nije volja Onoga koji Ga posla. Ako čovjek gomila nekakve stvari u neku prostoriju , na kraju će se ta prostorija napuniti i pretrpati i neće moći ući u nju. Tako ako i lijeva u čašu , najprije prva kap dotakne i orosi dno . zatim se dno prekrije , pa puni prema polovici , pa prema vrhu , pa do ruba i opet je jedna kap dovoljna da se prelije preko ruba. U čovjeku je isto tako gomilanje grijeha . U čovječanstvu isto. Težina i količina grijeha danas , jučer i prije dvije godine ili dvadeset nije ista. Svakoj je novoj generaciji sve teže nositi grijehe predaka , ako se ovi nisu pokajali . A ako nisu predci i nisu njihovi potomci onda možemo misliti koja je to količina grijeha koji vape u Nebo. A svaki grijeh traži svoju zadovoljštinu bilo na ovom ili onom svijetu. Vidimo da priče o samo Božjem milosrđu bez pravde više ne drže vodu i nikoga ne čine mirnim i sigurnim , pa se stvara novi nauk . Ne govori se o zadovoljštini grijeha u čistilištu , što je ustvari Božje milosrđe , nego o nestanku duše koja bi trebala biti kažnjena. To je puno prihvatljivije . I mora biti da bi se zadovoljili poklonici reinkarnacije koji stoje na vratima nove religije. Čak i od one nove a već zastarjele teze da je Pakao prazan. Ovime se uopće ne stavlja mogučnost postojanja Pakla , a ne praznog Pakla. A time i đavla . Da bi se to sve ostvarilo treba ubrizgati novotarije takve koje još nisu viđene. Serum opće amneze mora početi što brže djelovati. A protuotrov se mora uništiti a ne samo sakriti. Ako bi ga netko i htio upotrijebiti jednostavno ga ne smije biti . Jer lijek je u korištenju onoga što nam je Isus ostavio i priskrbio. To koristiti automatski zaustavlja djelovanje otrova. čuvari lijeka su ovakve zajednice koje moraju biti uništene a ne samo zabranjene. One najviše za sad stoje na putu ostvarenju nove religije. Nikad mi nije bilo jasno ono što piše u Pismu , badava ti je protiv ostana se boriti. Što to znači?
OdgovoriIzbrišiRobelar