nedjelja, 28. siječnja 2018.

27 siječanj, Dan sjećanja na holokaust

Na hrvatskom "holokaust" se piše malim slovom, ali u skoro svim drugim jezicima velikim, "Holokaust".

To ima jasno objašnjenje: židovski narod u cijelini jest "Mesija", i njegov progon u drugom svjetskom ratu jest "Holokaust Mesije". Žrtva pred konačnom pobijedom i sveopćom vladom "Mesije", tj. sionizma.

Baruch Levy, Marksov rabin, piše mu:

"Židovski narod smatran kolektivno biti će svoj vlastiti Mesija... U ovoj novoj organizaciji povijesti, sinovi Izraela biti će raspršeni po cijelom krugu zemaljskom... pretvoriti će se u dominantnu klasu bez ikakve oporbe... Vlade nacija formirati će svjetsku ili sveopću republiku, i i prijeći će, bez ikakve teškoće, u židovske ruke zahvaljujući pobjeti proleterijata... Tako će talmudsko obećanje biti ispunjeno. Kada se ispuni mesijanska era židovi će kontrolirati bogatsvo svih nacija na zemlji". (E. Michael Jones, "Obraćenje revolucionarnog židova")

Sionisti nastoje prisvojiti najdrgocijeniji pojam kršćanstva: pravi Holokaust Sina Božjega, Čista Žrtva koja se predaje za grijehe svijeta.

Pazi da ne budeš prevaren, i da ne dopustiš da otmu najsvetije što imaš. Ovo je Holokaust:








Broj komentara: 8:

  1. Molim pojašnjenje za nas koji nismo toliko napredni.
    Robelar

    OdgovoriIzbriši
  2. Holokaust životinja u Starom Zavjetu slika je Žrtve, Holokausta Sina Božjega koja se vrši jednom zauvijek. Taj "Holokaust" se nekrvno obnavlja svaki put na Misi. To je čisto kršćanski pojam.
    Sionisti ga primjenjuju na žrtvu židovskog naroda, izvrćući pojam Žrtve Boga na križu, koja je njima sablazan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Holokaust znači potpuno spaljen. Poveznica sa Starim Zavjetom , makar se ta riječ ne upotrebljava , bi bila žrtva paljenica. Ne vidim zašto bi Gospodina Isusa nazivali tako kad On nije bio spaljen nego razapet. Taj termin za Isusa je nepoznat u Svetom Pismu. Naziva Ga se Žrtvom , Jaganjcem , Gospodinom , Gospodarem , Učiteljem , Sinom Božjim, Mesijom , ali nigdje Holokaustom.
    Robelar
    rOBELAR

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Spaljivanje je akcident, žrtva je bit.
      Sionistički prikaz "Holokausta" predstavlja "mesijansku žrtvu" židovskog naroda kao "Mesije".

      Izbriši
    2. Za svaki bi se narod moglo na neki način reči da je žrtva . Neosporno je da je Isus bio Židov i da dolazi iz tog naroda , pa ako gledamo sveukupnu žrtvu židovskog naroda od početka do danas i On je ubrojen u nju.
      Robelar

      Izbriši
    3. Židovski narod nije učinio nikakvu žrtvu vrijednu Božjeg oproštenja.
      Isus Krist je Bog, i njegova Žrtva je za sve ljude.

      Izbriši
    4. Žrtva mora biti bez mane, to jest sve životinje bez mane koje su se prikazivale u jeruzalemskom hramu bile su slika Isusa Krista, Jaganjca Božjeg koji je bez mane, koji je bez grijeha.
      To je jedina Žrtva po kojoj se brišu grijesi.
      Mi možemo sa svojom žrtvom samo participirati u istoj Žrtvi ako smo ud Kristovog mističnog tijela.
      Dakle, nema žrtve i mučeništva izvan Crkve zato postoji dogma Crkve kako je zalud proliti svoj krv za Krista ako taj koji proliva krv nije pripadnikom Crkve ("Cantate Domino" papa Eugen IV).
      U novorednoj sekti je više nego očit 'kršćanski cionizam' kao i kod protestantskih sekti.

      Izbriši
  4. Supremacija židova i konačno dolazak Antikrista teško da bi se mogli objasniti bez mita holokausta.

    OdgovoriIzbriši