četvrtak, 3. svibnja 2018.

Kasper: luterani ne moraju vjerovati u pretvorbu za primiti pričest. Zašto mu se dopušta da tako govori?

Žuri im se. Napadaju sa svih strana i ne gube vrijeme.

Kasper otvoreno govori (katholische.de-stranica Njemačke Biskupske Konferencije, 23/04/18) da se luterani mogu pričestiti makar i ne vjerovali u pretvorbu. "Ne očekuje se toliko ni od prosječnog katolika", tvrdi.



Mi smo svjedoci iznimnih povijesnih zbivanja. Teološki govoreno, u posljednjim, apokaliptičnim smo vremenima. Heretici su zaposjeli glavna mjesta u Crkvi. Hereticima se dopušta da slobodno govore, a onima koji bi htjeli biti pravovjerni, zatvaraju se usta i kažnjava ih se.

Jučer smo postavili retorično pitanje: zašto Kardinal Marx hvali Karla Marksa? Dali smo odgovor: jer pripremaju dogovor sa Kineskom Komunističkom Partijom kojoj žele uručiti skrivene i progonjene (podzemne, običava se reći) kineske katolike. Sve rade planski i kod njih ništa nije slučajno.

Zašto je sada ovo rekao Kasper? Jer pripremaju jednu istu tvorevinu koju će oni nazvati "Crkva", ali to ne će biti.

Crkva je neuništiva i ostati će u obećanom Ostatku, o kojem se govori u ključnim momentima Starog i Novog Zavjeta.

Priprema se apsolutno uništenje mise, makar je takvo počelo još liturgijskom reformom Pavla VI 1969, rekli smo to više puta. Sada se priprema njeno totalno dokrajčenje.

Ali zašto Bog dopušta sve ovo? Bog dopušta, očigledno je, da propadne skroz misa Novus Ordo. On je nije htio, i Bog će dopustiti da potpuno nestane.

Treba da znaš jednu stvar: kad naprave to čudovište tobožnje mise koja ne će imati riječi pretvorbe, to će biti apsolutno nevažeća misa. I tada - nismo daleko od toga - ne će ti vrijediti ići na to "bogoštovlje", jer će biti apsolutno nevaljano. Džaba će im biti oblačiti se u ovo ili ono ruho, to će biti tek kruh i vino i svetogrđe.

Ne pretjeravam, čak mislim da imam i dosta strpljenja, možda i previše.

Nego, pripremi se za sljedeće: upoznaj tradicionalnu, katoličku misu. Upoznaj katoličku liturgiju - koja nije Novus Ordo -, katolički nauk i živi ga. Bori se da budeš član onog Ostatka koji će morati biti tu kad Gospodin definitivno dođe.

Kad Gospodin bude došao, trebati će naći onu istu vjeru koju je ostavio Apostolima kad je Uzišao na nebo. Budi među takvima. Ne znamo koliko nam je još vremena ostalo prije nego što nas Bog pozove, ali ono što znamo jest da imamo vremena da budemo sveti u međuvremenu.

4 komentara:

  1. Neznam čitati njemački, već sam čitao ovakav prijevod https://translate.google.hr/translate?hl=hr?sl=de&tl=hr&u=http%3A//www.katholisch.de/aktuelles/aktuelle-artikel/kasper-ehrlich-uber-kommunion-teilnahme-nachdenken
    ... I iz toga se vidi da on ne veli "da se luterani mogu pričestiti makar i ne vjerovali u pretvorbu", već upravo suprotno da se luteran može pričestiti jer on "također vjeruje i kaže da su euharistijski darovi Kristovo tijelo i krv. Često to vjeruje to još više nego mnogi katolički krsni krštenik." Iako je sigurno da u ovom prijevodu postoje mnoge greške, volio bih pročitati točan prijevod cijelog teksta, jer nakon što sam pročitao ovakav prijevod dobio sam dojam da niste vjerno prenijeli što je mislio. I sam sam zainteresiran za temu razvoja oko mise od njezine uspostave na Veliki četvrtak i jedno pitanje koje mi se postavlja, je, kako Isus gleda na sve promjene oko kruha i vina i posljednje večere. Naravno sve mi je to manje važno od vjere da je taj kruh On, ali mi je važno....Pojednostavljeno, mislim da je naivno misliti kako je otprilike 1950 godina sav razvoj toga bio svet, a onda posljednjih 50 počinje svetogrdan, no to je samo mišljenje iz trenutno poznatoga mi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, prijevod je točan, on kaže kako mmogi katolici ne vjeruju u pretvorbu, zašto tu vjeru tražiti od katolika?
      Razmišljanje je radikalno pogrešno, jer bez te vjere ni stanja milosti ni katolik se ne može pričestiti .
      Svakako da je prije 1958 bilo nesavršenih stvari, ali iz Fima nije dolazio kriv nakon, misni kanon je već registriran u IV stoljeću i forma mise je zadivljujuce slično tridentinskoj koja čuva već postojeće.

      Izbriši
  2. MAJKA BOŽJA
    Oče , na Tebe sam navezan poput Isusa. Za sve Tebe moram pitati . Daj mi tu milost. Molim Te da se u Tebe pouzdajem , vjerujem i sve od Tebe očekujem. Tebi se predajem po Mariji , po Isusu u Duhu Svetom. Amen.
    Mi katolici imamo Mariju , Bogorodicu. Imaju ju i drugi ali ju ne žele imati . Imali bi ju da ju priznaju za Bogorodicu, Majku Božju. Ali oni ne žele to priznati pa ne žele imati Mariju za Majku. Oni ju ne žele častiti. Ne žele slušati Njezinog Sina . I to sa križa : Evo ti Majke. I što sad? Mi katolici bi to trebali prihvatiti , odnosno zbog njih odbaciti Majku. Odbaciti svoju Majku. Mi bi ju trebali odbaciti zato jer ju oni ne žele primiti. Jer su ju oni odbacili. Mi bi se njima trebali prilagoditi. Napraviti kompromis. Kompromis , riječ koja se nigdje u Bibliji ne spominje. Mi katolici bi trebali poništiti našu vjeru i život sa Marijom koji smo živjeli sve do trenutka dok oni nisu osnovali svoju vjeru , odnosno izišli iz krila Katoličke Crkve. E sad ne znam , vjerojatno bi i tada oni pristali na neki kompromis , odnosno , vjerojatno bi oni pristali priznati Sv. Oca Papu ili bi se možda i mi trebali odreči Pape. I što onda. Oni bi bili u pravu , mi bi bili pravi vjernici za njih . Mogli bi dalje zajedno. Sve bi bilo divno. Život na zemlji bi cvao. Bili bi jedne vjere. Oni bi nas primili bez Marije , bez Pape , bez svećenika , bez sv. Mise , pričesti , ispovijedi , bez, bez ,bez. I što bi nam ostalo. Zar tako ne žive i mnogi danas koji sebe nazivaju kršćanima. Je li samo Marija taj kamen spoticanja? Moramo li mi koji smo u Kristovoj Crkvi koju je ostavio sv. Petru istupiti , pogaziti i prijeći na ,,vjeru" koja je nastala u 15., 16., 17., 18., 19. stoljeću. Pogaziti vjeru naših starih od Kristovog rođenja pa do osnutka te njihove vjere , ili sekte , do dana kada je neki čovjek osnovao vjeru , a ne sam Bog Isus Krist i ostavio ju Svetom ocu Papi - prvom Papi Sv. Petru. Udovoljiti nekom da bi taj rekao da smo sada u redu , ispravni. Odreći se Majke Božje , da bi nas netko tapšao po ramenu. Reči nekome da smo pogriješili , bili u zabludi sve dok on nije osnovao sebi vjeru kako mu paše. (NASTAVAK)

    OdgovoriIzbriši
  3. NASTAVAK. Rimokatolička Crkva je prava , nepogrješiva , jer ju vodi Otac Bog Sin Bog Duh Sveti Bog. Jer ju prati Majka Crkve . I ako netko kaže da je Crkva pogriješila tijekom povijesti to je samo zato jer je imala protivnike koji su otpali , koji ju napadaju, to je samo zato jer ju Bog čisti, jer je On to dozvolio i htio. A Bog ne može pogriješiti. On može dati samo najbolje . On ne može prevariti ni prevaren biti. Držimo se Majke , zbijmo se čvrsto oko Nje , nema nam druge. Ne ostavljajmo ju , neće ni Ona nas ostaviti. Ne dodvoravajmo se raznim vjerama koje to nisu jer ne žele cijelog Boga , Boga kod kojeg Marija ima svoje mjesto. Boga koji svoju Majku ne ostavlja , ne zaboravlja . Mnogi će otpasti . Zar da ju mi zaboravimo , iznevjerujemo , ostavimo. Mi smo djeca , nismo ljudi. Isus kaže budite kao djeca da bi ušli u Kraljevstvo Božje. Kako biti dijete bez Majke Marije. Kako uči bez Majke u život? Kuda ići bez Isusa , nemamo kuda. Kuda da idemo? Čovjeku koji si je prilagodio vjeru po svom , po onom što mu paše . Marija mu ne paše. Papa mu ne paše. Tijelo i Krv Kristova mu ne pašu. Ljudi budite mudri dođite Prijestolju Mudrosti. Mi nismo izišli iz vjere , iz naše Rimokatoličke Crkve 20 stoljeća . Ako su oni otišli mi nećemo za njima. Majka im je kamen spoticanja , Crkva im je kamen spoticanja , Krist kamen zaglavni im je kamen spoticanja, Petar Stijena im je kamen spoticanja. Navališe bujice , zapuhaše vjetrovi , ali Crkva stoji , jer joj je temelj ne u pijesku nego u živoj stijeni , Kristu. Ne bojte se , ništa ju srušiti ne može ni neće. Kolebljivci će otpasti kao i uvijek. Ostanite na čvtstoj stijeni . Majka bdije. Ne da vas , samo joj recite da ste Njeni i Njenog Sina. Izgubljeni sin se treba vratiti u kuću Oca svojega. Raskajati se i vratiti. Sin koji je ostao uz Oca ne treba ići za onim koji je svoju baštinu prokockao , proćerao kroz trbuh i svijet. Jer ako si ostao uz Oca , Isus kaže , da si uz Njega , uz Oca svaki dan , i da je sve što je Očevo i tvoje i to svaki dan. A onaj koji je otišao nije više uz Oca , i što je Očevo to nije i njegovo. Taj će brzo potrošiti što je od Oca primio i ostat će i bez Oca i bez onoga što mu je Otac dao . I on se mora vratiti. I kad se takav brat vrati Otac će ga primiti u dom svoj. I dat će mu još i zlatan prsten i sandale. I mi ćemo , koji smo ostali uz Oca cijelo vrijeme biti radosni i primiti ga natrag . I radi Majke , jer ga Ona neumorno čeka i prima. Ne idi nikud iz doma , ne iznevjeruj generacije prije . Ne možda svog tatu , mamu , baku , dedu , koji nisu biki s Ocem , nego pretke i pretke prije. I kad bi tako išao unazad , došao bi do pravog Oca , koji te je htio i stvorio. Koji te čeka sa Sinom Isusom. Obasjani Duhom Svetim koji ti je dan da to spoznaš. I da se vratiš. Da zagrliš Oca , Majku i Brata. I da živiš s Njima. Zauvijek.
    Majko , ja Tebi obećajem sada , ovdje, kao Božje dijete Onoga koji me stvorio , kao brat Sina koga si Ti rodila , kao onaj koji je primio Duha Svetoga koji je u meni , Duha Svetog istog kojeg imaju Otac i Sin i Ti , Duha Svetog koji Te osjenio Tvojim pristankom i učinio Tebe Bogorodicom , da Te neću , nikada ostaviti i Tebe se odreči , pa makar bio posljednji i sam , koji ću Te ljubiti i častiti.
    Bože Svemogući pomozi mi i daj mi snage u tome - molim Te. Amen.
    Robelar 10.mj. 2009. g.

    OdgovoriIzbriši