utorak, 6. veljače 2018.

Priprema li se promjena poskoncilskog katekizma prema LGBT zahtijevima?

Steve Skojec (OnePeterFive) napravio je jedno interesantro istraživanje na web stranici Vatikana o pitanju homoseksualnosti. U prvom redu, polazeći od službene poveznice za Katekizam na engleskom jeziku, tražeći broj 2358 (Šesta zapovijed, kliknuti na "II. The Vocation to Chastity") možemo čitati da je ova (homoseksualna) naklonost "objektivno "nueredna": "This inclination, which is objectively disordered". Interesantno je da je tekst na bijeloj podlozi, i bez vatikanskog grba i zvanične žute podloge. 

Međutim, uz malu preinaku na web adresi (umjesto: "http://www.vatican.va/archive/ENG0015/__P85.HTM" treba samo ostaviti jednu dojnju crticu prije P85, tj.: "http://www.vatican.va/archive/ENG0015/_P85.HTM") dobivamo sljedeće: "They do not choose their homosexual condition;" ("Oni ne biraju svoje homoseksualno stanje;").



Stvar je u ovome: ovaj tekst "oni ne biraju svoje homoseksualno stanje" pripada prvom izdanju Katikizma iz 1994. Poslije je tekst preinačen (1997.) i onda je stavljeno da se radi o "objektivno neurednom nagnuću". Izraz iz 94 (na engleskom, na španjolskom na primjer je isto iz 92.) je koban, skandalozan. Hoće reći da je homoseksualac na neki način osuđen da bude homoseksualac, jer on "ne bira svoje stanje". To je kao reći da se čovjek rađa kao homoseksualac, ili je njegovo nagnuće takvo da tu ne može ništa učiniti.

To je isto što i reći da biti homoseksualac nije grijeh; da to nagnuće nije grešno, jer ga "homoseksualac ne bira". Nema dakle upliva njegove slobodne volje. On je osuđen na neki način biti homoseksualac.

To je u prvom redu čista primjena homoseksualne ideologije. Jer nitko nije "homoseksualac" u svojoj biti; homoseksualnost nije ljudska narav, već ponašanje. Takva nagnuća su uvijek grešna, i ako ih netko trpi, treba se boriti protiv tih napasti. Svakako, uz milost Božju koja je uvijek jača od bilo kojeg grešnog nagnuća.

Drugim riječima, homosesksualni lobby je bio prisutan i na djelu već 1992, kod prvog izdanja Katekizma.

Kod nas je situacija još "svečanija": uopće nisu ni promjenili prvi prijevod. Na web stranici HBK stoji spomenuta točka:



Na drugim jezicima su se malo "pomučili" praveći novi prijevod, kao npr. španjolci:


"No eligen su condición homosexual" sada prelazi u "objetivamente desordenada", kao na engleskom.

Kod nas biće da su rekli: "što sam prevodio, prevodio, ostavi me na miru, imam pametnijeg posla". Ili prevedeno, nisu se ni potrudili da stave novi tekst na samu stranicu Biskupske Konferencije.

Ali ovdje ima nešto više, nešto puno više nego ovo što izgleda kao mala anegdota. Jer počelo se govoriti upravo to: da Franjo priprema izmjenu onih točaka Katekizma koji govore o homoseksualnosti, preinačavajući ih na taj način da novu ediciju mogu pozdraviti članovi pro-LGBT.



Konkretno, Andrea Zambrano u La Nuova Bussola Quotidiana, 23/01/2018 donio je značajnu vijest u članku "Operazione Catechismo: omoeresia all'assalto finale" (Operacija Katekizam: homohereza ide na zadnji juriš): radi se o "top secret", strogo tajnom sastanku nekoliko ključnih kleriga pod vodstvom isusovca Pino Piva (slušan ima već dosta vremena - barem u Italiji - o temi odnosa prema onima koji se deklariraju homoseksualci i katolici, a ne žele "čuvati čistoću" - savjet dan novim izdanjem iz 97), čiji bi cilj bio priprema preinake točaka 2357, 2358 i 2359 Katekizma.

O susretu se malo zna, ali nešto je procurilo na blogu Vlč. Mauro Leonardi, npr.:


"Ako međutim, kako se događa kod većine homoseksualnih parova, postoji uvjerenje da je stanje homoseksualnosti naravno i volja Božja, može li biti da jedini odgovor Crkve bude: Dok se ne prilagodiš Katekizmu (štoviše Katekizam nije Evanđelje), ne možeš primiti sakramente? Je li moguće ispovijediti grijehe koje u savjesti ne smatraš takvima?"

Dragi moj Maure, pročitaj Sv. Pavla kad kaže: "makar me moja savjest ne osuđivala, ima Bog koji me sudi", jer postoji objektivni zakon dan od Boga. A mi se lako od tog Zakona možemo odmaknuti. S druge strane, njegova zabluda jest primjer "morala situacije", tj. nešto što je u nekim slučajevima grijeh, nije u drugima. Međutim, ima stvari koje su grijeh uvijek, koje su apsolutno zlo i nikakva situacija ih ne može opravdati. Ustvari, ovim stavom se čovjek uzdiže iznad Boga.

Stvar je dakle u ovome: čuo sam o ovom sastanku i ovoj taktici, ali nisam htio ništa spominjati jer ne želim pisati o "rekla-kazala". Ali... slučajno otkriće Skojeca potvrđuje da nešto kuvaju, nešto spremaju. Uostalom, to su već pokušali 92, ali su bili prisiljeni napraviti ispravku (negdje čak pet godina kasnije, a negdje kao u Hrvatskoj ni tad). No, sada im je teren puno povoljniji.

Svjedoči o tome i izjava (prije par dana) njemačkog Kardinala Marksa: otvara vrata "blagoslovu" homoseksualnih parova. (Prevedi: Griješiš? E pa ja ću te "blagosloviti" da još više griješiš. - to ti je sažetak prijatelju.)

I kao što također prije par dana saznajemo za neku vrstu "duhovnih vježbi" u Torinskoj Nadbiskupiji homoseksualnim parovima da "budu vjerni u svom odnosu". Otprilike tako. Vježbe homoseksualnim parovima dati će svećenik Gianluca Carrega,



inače profesor Novog Zavjeta na Turinskom fakultetu teologije. (Post Data: vježbe su na koncu zabranjene od nadbiskupa. Makar nedostaje da ih se jasno pozove na obraćenje i ostavljanje homoseksualnosti. Navodi se u priopćenju Nadbiskupa da se ne traži legitimacija takvih združenja, "makar to ne značilo da se napušta skrb homoseksualnih vjernika i njihovih vjerničkih pitanja". Jasno bi bilo reći: ostavite grešan put, pokajte se i činite pokoru.)

Sve se uklapa, sve štima. Steve Skojec čupa sebi kosu za sve ovo, a ja odgovaram: kad su promijenili misu, čak i formu sakramenta reda, kad su uveli novu teologiju na drugom vatikanskom, čemu se još imamo čuditi? Sve se poklapa, sve se potvrđuje, ovo ide naprijed, bolje reći u sunovrat, eksponencijalno.

"Helenizacija i usvajanje tuđih običaja dostignuli su vrhunac, i to zbog neizmjerne opakosti Jasona koji je bio bezbožnik a ne veliki svećenik. Svećenici se nisu više brinuli za službu žrtvenika, malo su cijenili hram i zanemarivali su žrtve. Zato su se žurili na igralište čim se oglasio poziv za bacanje diska, da budu nazočni igri koju Zakon zabranjuje. Nisu obavljali ništa čime bi iskazivali čast domovini, a cijenili su grčka odlikovanja nada sve." (Druga Knjiga o Makabejcima, 4: 13-15)


Broj komentara: 29:

  1. To da ne biraju homoseksualno stanje je vrlo često točno. Nitko ne bira demone koji će ga pokušavati uništiti, niti mozak s kakvim će se roditi. Znači da čovjek nije birao da osjeti privlačnost prema istom spolu. Problem je kada čovjek dozvoljava osjećaju da vodi i djeluje, umjesto da ga razumom obuzda.
    Naravno, problem je kada cijelo društvo postane vođeno emocijama, umjesto razumom. A tome pogotovo nema mjesta u Crkvi.

    Tako da je ta rečenica zapravo korisna onome tko ima takve napasti jer razlikuje ono što je čovjekova krivnja, naspram onoga što nije njegova krivnja. Osjetiti neurednu požudu nije njegova krivnja, ne odbaciti je jest.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedno je napast, drugo stanje.

      Napast po definiciji dolazi od đavola, i tada mi doista ne biramo napast. Međutim, moramo se boriti protiv nje i u tom slučaju, i nikad se ne pomiriti sa situacijom u kojoj se nalazimo. To stanje mi ne možemo prihvatiti, niti izabrati. Đavao ga hoće za nas, ali mi ne.
      "Napast" se zove - neprimjerno - i kada smo pritisnuti neurednim strastima koje su proizvod našeg nehaja, naše neurednosti. Npr., za ljenčinu ne može se reći da je napastovan ljenošću; to je stanje njegovih loših navika protiv kojih se ne bori u dovoljnoj mjeri, a može. Svakako, uz milost Božju ta je borba mnogo učinkovitija.
      Npr., osoba koja lako podliježe štetnom utjecaju izvjesnih slika i scena, mora izbjegavati ono što ga vodi u te okolnosti. U takvim slučajevima "bijeg", bježanje od "napasti" je najpametnije i najhrabrije.
      Sve ove neurednosti ne mogu biti "stanje", već su loše navike kojima se popustilo i protiv kojih se samo mora pružiti odlučna borba.

      Izbriši
    2. U poslanici Rimljanima sv.Pavao je rekao kako je homoseksualizam-sodomizam kazna Božja za grijeh oholosti.
      Općenito, smrt i sve bolesti su kazna za grijehe, bez grijeha ne bi ih bilo.
      Može se postaviti pitanje dal su roditelji zbog svojih grijeha kažnjeni tako da su im djeca sodomiti, ili se možda dogodi da netko zbog osobnih grijeha kao što navodi Pavao, bude kao Božja kazna prepušten sodomizmu.
      S obzirom na opće stanje pobune protiv Boga u svijetu, ne smije nas iznenaditi veliki porast sodomizma.
      Novi naraštaji su nekoliko puta skloniji tom Bogu odvratnom grijehu nego prethodni, a svijet sve više liči na veliku Sodomu.

      Izbriši
    3. U Ivanovom Evanđelju apostoli postavljaju isto pitanje Gospodinu, ali za slijepca od rođenja. Znamo kako Isus odgovara (pišem po sjećanju): "Niti je sagriješio ovaj, niti njegovi roditelji, već je ovo da za slavu Božju".
      Svakako da su smrt i bolest posljedica našeg grešnog stanja, posebno iskonskog grijeha. Osobni grijesi mogu prouzročiti negativne posljedice u potomstvu, u najmanju ruku odgojem. Mogu proizvesti i tjelesne posljedice, npr. alkoholizam.
      Ipak, Bog uvijek pomaže.
      Što se tiče utjecaja sodomizma na mlade, mislim da je direktna posljedica medija, TV, i nedostatka katoličke formacije.
      Zato je potrebno reći da sodomizam ostaje jedan od grijeha koji vapi u nebo za kaznom Božjom.

      Izbriši
    4. Kada sam pročitala tu rečenicu, meni je asocijacija na homoseksualno stanje bila sljedeća: osoba koja ne može osjetiti privlačnost prema osobi istog spola, no konstantno se javlja privlačnost prema istom spolu. Tako da tu spada i osoba koja se uspješno bori s tom napasti. Čitam ponovo, i opet mi se čini da je rečenica u tom kontekstu, tj. da homoseksualno stanje znači stanje konstantne napasti, a ne stanje u kojem je nastupila predaja.
      U usporedbi s ljenošću... Lijenost je grijeh. Depresija je recimo stanje. Stanje konstantne tuge, beznađa i sužene percepcije. Depresivnoj osobi neprestano naviru tužni događaji iz memorije, i čim jednu misao odagna dolazi druga. I kao posljedica se javlja lijenost, tj. dolaze faze u kojima se ne mogu dignuti s kreveta. Stanje u kojem osobi neprestano prodiru u svijest tužne slike i ideje beznađa i besmisla nije grijeh niti ga je osoba izabrala. Naravno da se lijenost javlja i iz drugih razloga, ovo je samo jedan primjer razlike između stanja konstantne napasti i grijeha koji je posljedica predaje.

      Izbriši
    5. Inače, zašto je baš duga simbol sodomizma? Jedno zanimljivo objašnjenje je da je Bog nakon općeg potopa postavio dugu na nebo uz obećanje da neće nikada više uništiti sva stvorenja. Pa prema tome, otvoreno se rugaju Bogu, čine što mu je najodvratnije i pri tome mašu simbolom njegovog obećanja kako neće uništiti čovječanstvo zbog grijeha.

      Izbriši
    6. Ta rečenica je bila promjenjena 97. Zbog očitih razloga.
      Sada izgleda da pripremaju preinaku.

      Izbriši
  2. Oce nas koji jesi....i ne uvedi nas u napast..nego izbavi nas od zla Amen.
    Dakle, treba se boriti protiv te napasti uz Boziju pomoc.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo bi trebalo prihvatiti istinu kako je sodomizam, ali i sama sklonost tome, veliko zlo.
      To je praktično nemoguće kod ljudi koji gledaju TV, holivudske i ine filmove, idu u moderna kazališta ili na bilo koji način prate medije.
      Jer mediji već puno stoljeće, ako ne i duže, pokušavaju uvjeriti one koji su robovi medija kako je sodomizam normalan.
      Kršćani se moraju isključiti iz medija ako žele ostati kršćani, a isto tako sodomiti koji se žele izliječiti uz Božju pomoć moraju zatvoriti vrata medijima, odnosno Sotoni.
      Sve više sam uvjeren, a o tome i pišem, kako je Bog dopustio Sotoni da ljudima prenese znanje o elektromagnetizmu kako bi oni koji imaju slabu vjeru i ne žude za istinom, postali žrtve propagande elektronskih medija.
      Laž i zlo koje vlada ne bi ni približno bili na ovoj razini da nema tehnologije elektromagnetizma.
      Ta tehnologija nužno dovodi sve ljude u jednu svjetsku mrežu u kojoj je nevidljivi pauk otac laži i čovjekoubojica od početka.
      Čovječanstvo se ujedinjuje kao za vrijeme gradnje babilonske kule.
      Nažalost, mnogi katolici koji slijede Bergoglia slijede ga u laži kako je ujedinjavanje čovječanstva uz brisanje razlika i granica nešto dobro i kršćanski.

      Izbriši
  3. Više se čovjek ne usudi uopče pokazati ljubav prema nikome . Ako legneš sa vlastitom ženom kad su joj plodni dani a ne želiš djecu jer imaš preko pedeset godina eto te u grijehu. Ako pogladiš malo dijete ili ga poljubiš, grijeh. Ako pomiluješ životinju , grijeh. Ako poljubiš kolegu s posla jer mu je rođendan , grijeh. Ako zaplešeš sa punicom na svadbi , grijeh . Ako odeš sa prijateljem u kino , grijeh. Ako voliš starije , grijeh...
    Robelar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grijeh je ono što jest, bez obzira na odobravanje ili ne ostalih. Zna se što jest i što nije.

      Izbriši
    2. Ono što je grijeh bilo prije tisuće godina i danas je. Samim proglašenjem grijeha da više nije grijeh ne znaći da je to istina. Ono što je prije bilo normalno danas je nenormalno i što je prije bilo nenormalno danas je normalno.
      Robelar

      Izbriši
    3. @Robelar:
      "Ako legneš sa vlastitom ženom kad su joj plodni dani a ne želiš djecu jer imaš preko pedeset godina eto te u grijehu."
      Onanizam je grijeh imao dvadeset ili sto godina.
      Ne postoji pravo na blud, a onanizam je blud bez obzira što je možda sa zakonitom ženom.

      Izbriši
    4. Preko pedeset godina... I gdje je problem? Taman da se unuci imaju s kim igrati.

      Izbriši
    5. Emile , postoji sveta uzdržljivost . Ja i žena živimo kao brat i sestra , no ako padnemo postoji Sveta ispovijed. I najveći pravednik padne do sedam puta na dan a neki sveci su se ispovijedali svaki dan. Tko sam ja pa da mogu reči kad će me Dobri Bog osloboditi kojega grijeha . Zato u Kajanju molim da s Božjom pomoću neću više griješiti jer kad bi bilo do mene ne bih mogao ostati čist ni na putu od ispovjedaonice do Svete Pričesti. Tko kaže da ako se sam oslobodim nekog grijeha neću upasti u oholost još veću od tog grijeha. Najgore bi bilo uopče se ne truditi i ne boriti , a još više ne prati. Tako će biti do kraja sve dok smo u ovoj dolini suza. Jesi li se jučer oprao . Jesi Jesi li jučer jeo . Jesi . Pa ćemu opet i danas. 1.Kor7,2-4 Zbog bludnosti neka svaki ima svoju ženu i svaka neka ima svoga muža. Muž neka vrši dužnost prema ženi , a tako i žena prema mužu. Žena nije gospodar svoga tijela , nego muž, a tako ni muž nije gospodar svoga tijela , nego žena.
      Robelar

      Izbriši
    6. Te riječi Sv. Pavla ne traba nikako shvatiti kao "dopuštenje za nešto što ne bi bilo dobro". Uvijek su unutar prvog finaliteta braka. Međutim, imaju u vidu slabost čovjeka, ali ne postajući tako nikakav "izgovor" za nešto što ne bi bilo dobro. Uz milost Božju održava se čistoća.

      Izbriši
    7. ,,Treba očistiti sebe prije nego što se počne čistiti druge; treba biti poučen da bi se druge moglo poučavati ; treba postati svjetlo da bi se moglo svijetliti , približiti se Bogu da bi se druge Bogu privodilo , biti posvećen da bi se druge posvećivalo." Sveti Grgur Nazijanski
      Sveti Ivan Zlazousti : Brak je veličanstven lijek protiv bludništva 1.Kor 7.1-2 . Dva su razloga zbog kojih je uspostavljen brak: da bismo živjeli u čistoći i postali roditelji. Zbog toga dvoha uveden je propis o čistoći. Kada se pojavila požuda , pojavio se i brak s nakanom da iskorjeni bezakonje i uvjeri muškarca da prianja uz jednu ženu. Rađanje djece nije glavni razlog braka nego se djeca rađaju po poslušnosti riječi Božjoj koja kaže : Plodite se i množite i napučite zemlju. ...Ne postoji ništa gore od muškarca koji premda oženjen zapadne u bludništvo. Kad se radi o čistoći muškarac nije u prednosti , ne posjeduje svoje tijelo kao ni žena. 1.Kor7,5 Ne uskračujte se jedno drugom osim po dogovoru. Iz uzdržljivosti te vrste proizlaze velika zla - preljubništva , bludništva i razaranja obitelji. Ne uskračivati je dužnost.
      Robelar

      Izbriši
    8. Brak je uspotavljen od Boga prije pada.
      Brak postoji radi napučivanja Zemlje, inače muž i žena bi bili kao anđeli.
      Za brak je neophodna ljubav na kojoj se gradi. Nije združenje dvaju tijela, već osoba koje se ljube.

      Izbriši
    9. Pokažite mi gdje se u Svetom Pismu spominje, odobrava i naređuje broj djece , mjerenje plodnih i neplodnih dana , zabrana u braku čuvanja od djece prekidom odnosa ...
      Ne razumijem ovo da bi muž i žena bili poput anđela. Šta su onda oni koji ne mogu imati djecu anđeli? Brak je obrana od bluda. Po vama svaka žena koja ne rodi svake godine do menopauze onda je u grijehu. Za brak nije neophodna ljubav kako vi tvrdite. Jer onda bi svi oni brakovi koji su bili dogovoreni a uspjeli bili nevažeći. Dvije osobe se u braku ne moraju ljubiti , makar je poželjno , da bi se združile. Isus ne kaže da će ostaviti oca i majku i biti jedno tijelo pod uvjetom ako se ljube. On naprotiv veli da će biti jedno tijelo.
      Robelar

      Izbriši
    10. To za anđelje niste me shvatili.
      S obzirom na broj djece, Sv. Pismo na više mjeste hvali brojne obitelji i obećaje im blagoslov.
      Logično je i nije protiv vjere da se djeca ne moraju imati na silu ako ih se ne može odgojiti ili othraniti, makar se tu lako počnu tražiti razlozi i opravdanja u suprotnom smjeru.
      Doista, ljubav je potrebna. Makar se brak napravio ugovorom kao u srednjem vjeku npr. među kraljevskim kućama, potrebno je da poslije bude ljubavi. Jer ne možemo biti roboti. Ako nema ljubavi među supružnicima, gdje će je onda biti? U narodu? U Državi? Ako ima volje, lako dolazi do ljubavi.

      Izbriši
    11. Velečasni Zlatko Sudac je postavio na jednom seminaru pitanje koje i je vas sada pitam. Zar bi želio da te netko ljubi zato jer te mora ljubiti? Glede čistoće u braku sam naš Gospodin na Jakovovu zdencu Samarijanku ne pita koliko ima djece nego ju kori da živi u bludu jer je imala pet muževa , a i ovaj sada joj nije pravi muž. Vjerujem da je bila u pravome braku sa jednim mužem da joj ne bi spotaknuo broj djece , nego joj sugerira da ne bi bila u bludu da je udana. Sam Sveti Pavao kaže da je bolje oženiti se nego izgarati . Od čega izgarati ako ne od onog što je samo supružnicima dozvoljeno u braku. Opet se ne spominje niti broj djece , niti gustoća intimnih odnosa , niti način . To je sve dano supružnicima na volju i miješanje pa i Crkve u te stvari nije dozvoljeno . Ne uskračujte se jedno drugome osim po dogovoru. Svako izgaranje pa i u braku dovodi do mogučnosti grijeha. Što se tiče brojnosti djece Bog kaže da je bolje ne imati potomstvo nego imati bezbožno potomstvo. Svakako sam čovjek koji ne može jednu vlas pretvoriti iz bijele u crnu ne odlučuje o djeci niti kad niti koliko će ih imati . Dokaz tome su oni koji bi htjeli imati a ne mogu iako se ne štite odnosno čuvaju i oni koji ne žele djecu ,čuvaju se , začmu , pa ju pobace. Popularni naziv otvorenost životu kod odnosa u braku ne znači ništa drugo nego ako se dijete začme da se prihvati i rodi , a ne nikako da se svaki put začme. Bog može i od kamenja sebi napraviti djecu čega je dokaz to da se neka djeca rode unatoč izvršenom pobačaju. A što se tiče priziva i usporedbe sa starozavjetnim Onanom , on je svakako trebao nastaviti lozu svom bratu , no da je to izvršio jednom kad se dijete rodilo Bog ga ne bi ubio. Kad se već pozivate na Onana onda bi trebalo ostaviti i taj zakon da legneš sa šogoricom što bi svakako danas bio grijeh .
      Robelar

      Izbriši
    12. Dotičete mnogo stvari, i mješate ih bez potrebe. Treba biti jednostavan u razmišljanju i imati uvijek za osnovu vjeru i Objavu. Principi su jednostavnost u stavovima i čistoća u osjećajima, čistoća u savjesti, bez komplikacija.

      Prvo, Vlč. Sudac ima svojih velikih propusta. Ako nešto dobro kaže, jedna posebnonst ne opravdava ostalo. Svakako da nešto može dobro reći. Ono što sam govorio jest vrlo jednostavno: ljudi se vjenčaju jer se vole, to je najnaravniji mogući odnos i sam Bog ga stavlja u srce čovjeku. Ne ženi se netko kao da ide u Konzum na kupovinu. Sad, može nekad biti nesavršenosti, ali također ispravna volja dovodi dotle da se čovjek i žena zavole i cijene s vremenom. Zar će biti k'o dva koca jedan do drugog?

      Drugo, Bog hoće da kršćani imaju plodno i brojno potomstvo, ali Bog ne traži nemoguće. Cilj je jasan, sredstva za postizanje tog cilja mogu samo biti ispravna, važno je ne koristiti nedopuštena sredstva u bračnom odnosu. Dobar cilj ne opravdava loše sredstvo. O bračnom moralu jasna je Enciklika Pija XI Casti connubii.

      I na kraju, Bog je u Starom Zavjetu davao naredbe izraelcima radi očuvanja Svetog Naroda, da bi mogao doći Mesija, prije vremena Milosti. Odatle naredba o podizanju potomstva preminulom bratu. U ono vrijeme to je bilo milosrđe prema ženi koja bi tako ostala zbrinuta i sa djecom. Ondašnja vremena su bila vrlo okrutna. Nakon što je Milsot došla na zemlju, uspostavljen je Novi Savez.

      Izbriši
  4. Emile, ako se traže djeca u braku, odnos je naravna stvar, kao ukus pri jelu.
    Ako se jede zbog ukusa, onda si gurman i to nije dobro, ali ako jefeš iz potrebe, jesti i osjetiti ukus je normalna stvar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Treba pricekati sa stalnim napafima na crkvu. Ona da grijesi al nije na nama da sirimo jos vise njezine slabosti. Ta crkva katolicka je toliko infiltrirana zlom daje jedino dobri Bog moze spasit. Receno je dace sablast dolazit od crkvenih sluga. Al to n8je znak da mo moramo to siriti i sablasnjivati one koji ne raxumiju Bozi plan. Bog ce crkvu procistiti i stvoriti novu jos bolju i vjerniju. Samo se treba molit i vjerovat da ne upadnemo u napast osudivati na sve strane jer u crkvi je puno vise dobrog nego lose. I Papa je rekao dase dim sotone uvukao u sami vrh Vatikanq.
    Stose tice homosexualnosti i drugih bljuvot8na, sjetimo se da Bog uvjek voli grijesnika jet je njegovo djete a MRZI grijeh. Zato nevidim stoje toliko sporno u katekuzmu 2358. Mi ih nemozemo osudivat al ih treba upucivat na pravi put. Ako nece , njihov grijeh. Isto tako se trebamo moliti za one koji donose crkvene zakone. Na kraju ce i oni sami 9dgovarati za svoje gr8jehe. Ako se dobro poznaje svoja vjera, neces skrenut nastranu ma bilo kakve crkvenezakone donijelo crkveno piglavarstbvo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Crkva nema smisla ako širi zablude, ako je dim Sotonin ušao u Nju.
      Onda je bolje da je nema.
      I drugo, masonska je laž kako su svi ljudi djeca Božja.
      Također laž je kako Bog uvijek voli grješnika što ste naveli.
      Ta u samom sv.Pismu stoji kako je Bog ljubio blizanca Jakova, a mrzio blizanca Ezava i prije nego što su se rodili, još dok su bili u majčinoj urobi.

      Izbriši
    2. Rim. 9:13 "Kako je pisano: Jakova sam zavolio, a Ezav mi omrznu".

      Bog ne mrzi ni koga, i nikad u majčinoj utrobi. Pravilno je reći da Bog ljubi grešnika, ali pozivajući ga na pokajanje. Isus kaže Judi "prijatelju, zašto si došao, poljupcem me izdaješ?", pozivajući ga na pokajanje. Makar će poslije biti rečeno za Judu "sin propasti" i "bolje da se nije ni rodio", označujući gdje je otišao svojom slobodnom voljom.

      Izbriši
    3. Bog nas vidi onakve kakvi smo ili kakvima ćemo biti u vječnosti.
      A Bog zna kakav će netko biti u vječnosti i prije nego što se taj rodi i začne.
      Ludost je vjerovati da Bog ljubi demone i ljude u Paklu.

      Izbriši
    4. Đavo je osuđen od pada; čovjek nije dok je u njegovom tijelu duša.
      Makar Bog zna što će biti u vjecnosti, on uvijek ljubi čovjeka dok živi.

      Izbriši
  6. Robelar, tražite drugi blog za komentiranje. Dopuštam da izrazite drugačiju misao od mene, ali ne bilo kako.

    OdgovoriIzbriši