petak, 15. veljače 2019.

Evo što možemo očekivati od Müllera: Franjo nije heretik, on je pravovjeran

Svaka čast: dugo si trajao. Prije tjedan dana izlazi na nekom vjerskom deklaracijom kao fol on će napraviti red u Crkvi; sve je pod kontrolom, ne plaši se malo stado, sve dolazi na svoje. Navodno upozorio je Franju i navodno svašta se  nešto sprema.

Rekli smo u biti na njegove izjave: ne vjerujte mu.

I sada, nekoliko dana docnije, evo ti Müllera: Franjo nije heretik, pravovjeran je, problem su njegovi savjetnici:

A dok je bio Prefekt Kongregacije za Nauk Vjere, nije prstom mrdnuo, čak je i kritizirao onu četvoricu kardinala koji su podnijeli Dubia.

Interesantno je da je praktično istu izjavu dao prije par godina liberalni Kardinal Farrell:


Da, "to je Duh Sveti koji nam govori" preko Franje.

Da, "Bog hoće" da neki ljudi budu muslimani i prihvate Islam, to dakle Bog za njih hoće.

Kad ne bi bilo tragično, bilo bi komično.

Broj komentara: 6:

  1. Dakle, Bog je kroz (usta) apostola Petra (da je Isus Sin Boga živoga) izgradio Crkvu na toj stijeni vjere, a od prije nekoliko dana imamo da Djavo kroz (usta i pero) "nezabludivog" anti-apostola Isusa Krista ("pape") Bergoglia ruši tu stijenu vjere na kojoj počiva Crkva, jer on je potpisao "krislamsku" deklaraciju da su sve vjere jednake pred "Bogom"!

    Može li Bog, rušiti temelje svoje Crkve koje je sam postavio po apostolu Petru, prvaku medju apostolima? Jasno je svakom normalnom, razumnom, vjerniku Isusa Krista da je to nemoguće.

    To zlodjelo može da radi samo apostol Lucifera, jedan notorni talmudist, koji sada muslimane koristi kao trojanskog konja da iznutra sruši Crkvu, tj. Kršćanstvo i očito je da u tome ima brojne pomagače.

    V.

    OdgovoriIzbriši
  2. ... da je Isus Krist, Sin Boga živoga ...

    V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam što me vodi na ovaj blog. Taman kad pomislim da ne možete gore pljuvati po sv. Ocu i KC iznova se prevarim. Ostavite se toga i pišite o tome kako trava raste, sunce sija i život je lijep što ga stvori naš Bog. Mir Vam i hvaljen Isus i Marija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šro ću Vam ja? Slušajte Bergoglia kad ste zavrli.

      Izbriši
  4. Evo me opet. Ja se držim ovoga: "Crkveni naučitelj sveti Robert Bellarmine rekao je da je krivovjernom papi dozvoljeno pružiti otpor, ali pasivan otpor! Otpor na način da ne izvršim neku njegovu naredbu koja je suprotna katoličkom nauku. Ni u kojem slučaju nije dozvoljeno svrgnuti papu ili mu suditi. Ta vlast pripada samo onomu koji je iznad pape - a to je Krist. A mi smo ispod pape. Mi smo ovce koje su povjerene njegovoj brizi. Ovce ne mogu suditi svom pastiru, niti ga mogu zamijeniti."
    Inače, ja se isto s puno toga ne slažem s papom Franjom. Samo da napomenem da sam obični laik vjernik prije ovoga pape i ako poživim, i nakon njega.
    NB

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nipošto to naučava Sv. Bellarmin, niti itko drugi. Pri tome misli na antipapu.

      A što se tiče pravog Pape, imate pravo oprijeti se ako bi vam naređivao neki grijeh, ako pri tome ne naučava nauk cijeloj Crkvi. Pogrešan nauk ne može naučavati, tada ne bi bio Papa. U konkretnom činu može pogriješiti, ali dati nauk cijeloj Crkvi, ne.

      Mene Franjin privatni život ne interesira, već javni, ono što nalaže svima u svojim zvaničnim dokumentima, i kojih kako vidimo ne niječe. Stoji čvrsto iza toga. Nije ništa od onog što je rekao promijenio.

      Dragi moj, možete se opirati koliko hoćete, ali vidjeti ćete još puno toga. Nije vam dosta što ste vidjeli? Dobiti ćete duplu porciju.

      Izbriši