«Islam je vječni neprijatelj Zapada.» Sv Louis, Kralj Francuske
(1226-1270)
Napravimo kratak pregled najglavnijih najezdi Islama, jer nije dobro biti
mazlum:
633-636 Osvajanje Sirije i Iraka (onda potpuno kršćanske zemlje)
638 Osvajanje Jeruzalema, svetog grada za kršćane
639-644 Osvajanje kršćanskog Egipta i rušenje prestižne Aleksandrijske
biblioteke (baš kao što danas Palmiru razaraju)
646-666 Osvajanje kršćanske Armenije
647-709 Osvajanje kršćanske sjeverne Afrike (Tunis, Alžir, Maroko)
649 Osvajanje grčkog otoka Cipra
654 Osvajanje grčkog otoka Rodas
674-678 Prvo opkoljavanje Carigrada, kršćanskog glavnog grada Bizantijskog
Imperija
711-714 Osvajanje Iberijskog poluotoka (odavno kršćanskih Španjolske i Portugala)
719-731 Invazija kršćanske Francuske. Uzimanje Narbone, Nimesa,
Carcassonne, Autun i Marsella
732 Charles Martel pobjeđuje arapsku vojsku kod Poitiersa i stavlja točku
na islamsko napredovanje zapadnom Evropom
800 Tuniški muslimani počinju invaziju Sicilije
809 Plijenjenje otoka Korcege i Sardinije
813 Plijenjene Nize
828 Plijenjenje Marsella. Ulasci u Provenza tokom cijelog devetog stoljeća
846 Razzias napada Rim, centar kršćanstva: bazilike Svetog Petra i Pavla su
poptuno oplijenjene od muslimanskih trupa kojima je Papa Sergio II (842-847)
morao obećati plaćanje godišnjeg poreza od 25000 srebrenih kovanica. Da bi
spriječili ove napade, njegov nasljednik Lav IV (847-855) nalaže podići lavski
grad, to jest, zidove koji okružuju Vatikan.
881 Muslimani provode Italijom pljačku velikog benediktinskog manastira
Monte Cassino, osnovanog od Sv Benita početkom šestog stoljeća. Papa Ivan VII
(872-882) prinuđen je ponovo plaćati porez muslimanima.
997 Almanzor (939-1002), muslimanski general u službi omejskog kalifa
Cordobe, razara Santiago de Compostela, jedno od najvažnijih kršćanskih
hodočasničkih mjesta.
1009 Fatimidski Kalifa Al-Hakim naređuje razoriti Sveti Grob u Jeruzalemu i
30.000 kršćanskih crkvi u Egiptu i Palestini.
XI stoljeće: Turci selucidi, narod Centralne Azije obraćen na Islam,
osvajaju Bliski Istok i napadaju kršćanske hodočasnike u Svetu Zemlju
1065 Gunther, biskup Bamberga (Njemačka) i 12.000 hodočasnika, pri dolasku
u Svetu Zemlju su napadnuti od muslimana. Tisuće hodočasnika su masakrirani
tokom tri dana od Velikog Petka do Uskrsa. Ostatak odveden u roblje.
1071 Bitka kod Mantzikerta: kršćanski grci su istjerani iz Anatolije od turaka.
1071 Bitka kod Mantzikerta: kršćanski grci su istjerani iz Anatolije od turaka.
Kršćanski Car Bizanta Aleksis Prvi Comneno upućuje poziv zapadnim
kršcanima. Krstaški pohodi koče napredak muslimana.
Nakon krstaških ratova, od XIII do XVII stoljeća turski otomanski muslimani
osvajaju i dominiraju kršćanske narode Balkana i sve do srednje Evrope.
1383 Otomani zauzimaju Solun
1383 Otomani zauzimaju Solun
1389 Bitka na Kosovu: zauzimanje Srbije i Atene
1396 Bitka kod Nikopolisa: osvajanje Bugarske
1453 Osvajanje Carigrada od Sultana Mehmeda II
1475 Mehmed II osvaja Krim
1475 Mehmed II osvaja Krim
1499 Osvajanje i početak islamizacije Albanje
1480 Zauzimanje Otronta od otomana koji masakriraju nadbiskupa grada i
veliki dio klera; hvataju pučanstvo da bi ih prodavali kao roblje
1521 Osvajanje Beograda od Sulejmana Veličanstvenog
1526 Mohačka bitka: osvajanje Hrvatske i Mađarske
1529 Opsada Beča od Sulejmana Veličanstvenog
1565 Opsada Malte
1571 Bitka na Lepantu: otomani su pobjeđeni od saveza kršćanskih zemalja,
organizirano od strane Pape Pija V (1566-1572), ali pri povratku turci osvajaju
Kretu
1683 Po drugi put, otomani opsjedaju Beč, ali ponovo i definitivno (za
sada) gube pred odbranom poljskog Kralja Jana III Sobieski. Po prvi put otomani
su prinuđeni gubiti pozicije.
Prije toga, 1492, Isabel Katolička, španjolska kraljica, istjerava arape iz
Španjolske. To joj današnja ljevica ne može opostiti i naziva to činom «krajnje
netolerancije».
Druga značajna pobjeda dešava se 7-og listopada 1571, na jednoj od najvećih
pomorski bitaka svih vremena. Sv Papa Pio V nalaže svim kršćanima moliti
krunicu za dobar ishod boja. Turska je flota bila puno brojnija, ali i teža:
napravljena od sirovog drveta koje je otežavalo brzinu manevriranja. No, u
određenom trenutku teške borbe protiv brojnijeg neprijatelja, oblaci topovskih
dimova usredoče se na tursku flotu koja gubi potrebni vidik te su potučeni i
natjerani u bjeg; činjenica koju kršćani pridaju zagovoru Djevice i od tada se
slavi Gosa od Krunice sedmog desetog. Turska gubi nadmoć na moru, ostaje joj
samo kopno, ali njena sila je još uvijek velika.
Iste godine sagrađena je Na Drini ćuprija, te održavana od vakufa iz
Mađarskih posjeda. Dakle, otomanski imperij je još dugo imao ogromnu silu i
kontrolu na teritoriju od nekoliko tisuća kilometara. U takvoj situaciji, nešto
više od stotinu godina kasnije, turci ponovo nastoje zauzeti Beč. Jer cijeli svijet treba biti islamski ili
podvrgnut Islamu. To je jedini razlog njihovog ratovanja i zadužbine.
Ogromna turska sila je pred Bečom. 11-og rujna zidovi su već napuknuli i
očekuje se zadnji napad – branioci Beča su svega 6.000 vojnika i 5.000 tek
naoružanih ljudi, danas bi rekli civilne zaštite, koji su izdržali već
osamnaest naleta na grad- dvjesto tisuća Sulejmanovih trupa, vođenih vezirom
Kara Mustafom. Iste noći, kao od Boga dan nakon nekoliko dana žestogog marša
dolazi Jan III Sobieski, Poljski Kralj. Pred zoru su na svetoj misi koji slavi
papin izaslanik blaženi kapućinac Marco d' Aviano, i u cik zore, nakon blagoslova
vojske na Kalhenbergu, 65.000 kršćanske vojske navaljuje na 200.000 otomanaca. Sosbieski
ih bodri: «Borci, nije samo Beć ono što moramo spasiti! Ono što spašavamo to je
kršćanstvo, sami pojam kršćanstva!», te zapovijeda: «Vojsko,
borimo se za Ćestohovsku Gospu!» To je bio Jan III Sobieski.
Borba traje cijeli dan, 1000 turskih topova već su onemogućeni napraviti
stratešku prednost zbog borbe prsa u prsa na otvorenom polju; osigurana
ravnoteža snaga i odbrana pozicija, Sobieski osobno vodi konjanički nagaz
sabljama preko turskih redova. Prodor je potpun i turci prinuđeni na bijeg, ne
prije sasjekujući nekoliko tisuća kršćanskih taoca. No, pobjeda kršćanske lige
je potpuna, uz svega 2.000 žrtava nasuprot kojih 20.000 turskih. Otomanski
Imperij se počinje raspadati kao nacikla kugla od stakla. Taj vjernik od glave
do pete, poljski Kralj Sobieski, poručuje Papi šaljući mu barjake poraženih
snaga, parafrazirajući riječi Julija Cezara, ali dajući Bogu slavu: «Veni,
vidi, Deus vincit! (Dođoh,
vidjeh, Bog pobjedi!)»
[Pobjeda. Turski stijeg je u našim rukama]
Ali zašto tako naglo počinje rasulo Turskog carstva? Činjenica je da Marco
d'Aviano, uz pape Inocencija XI –proglašen blaženim 1956 od Pija XII – nalog
(bio je papin poslank za anti turski krstaški pohod),
potiče i ohrabrava
kršansku vojsku na daljne udarce turskih snaga: od 1683 do 1689 duhovna i
moralna je snaga kršćanske lige pri osvajanju i istjerivanja turaka iz
Budimpešte; i do 1686 do 1688 iz Beograda. Međutim, kršćanska determinacija i
jasan vidik tko je problem i tko je opasnost i što treba da se radi, nisu
jedino objašnjenje. Sigurno su bitan i neophodan elemenat uspjeha pohoda, ali
ne i jedini.
Zašto dakle, pada tako brzo tursko carstvo koje se počelo topiti ko maslac
na tavi? Jer je Islam parazitalna i
negativna snaga. Islam živi od pljačke i pokolja, kao što smo vidjeli u bitnom
povijesnom prelazu njegove povjesti. Širi se jedino kad ima mogućnost da
pokorava nove teritorije. Ali na svom teritoriju on nije produktivan. Islam je
parazit koji konstanto potrebuje novu biljku da bi opstao na životu.
Zato je u islamskim zemljama jad i čemer. Žive od drugih, i u zadnje
vrijeme od nafte ko je ima, to jest, od drugih. Nesposobni su da išta dobro naprave. Imaju ukoliko otmu. Kad
prestane otimačina, propadaju jer su truli iznutra. Austro-Ugarska za dvadeset
godina okupacije već napravi prugu Sarajevo-Višegrad; navodi Andrić: «Četiri
godine trajalo je građenje pruge
od 166 kilometara, na kojoj je bilo
oko stotinu mostova i vijadukata,
oko 130 tunela,...» Franjo Josip
pravi prugu sve do Jadrana, povezujući Beč sa jednim od najzabitijim djelovima
Evrope držanim od turaka u potpunoj bijedi i zapuštenosti kroz stoljeća. «Makar trošili kilo baruta za kilo kamena
koliko ga je u dolini Neretve, nikada ovdje nećemo moći napraviti prugu»,
poručuju inžinjeri Caru. On im odgovara: «Dati
ću kilo zlata za kilo kamena, ali hoću prugu!»
To je razlika između jednog kršanskog carstva, zansovanog na vjeri od Boga
danoj i na razumu koje daje svoje plodove čim oči otvoriš, i pljačkaške,
parazitske, nasilne, lažne religije Islama. Pogledaj pa vidi, samo ako hoćeš.
Najljepše i najklasičnije građevine Sarajeva i Mostara, najugodnije ulice su
Franje Josipa. E u tome je razlika koja
je plod i jednog i drugog nazora, ako hoćemo imalo biti pošteni i reći što
jest.
Islam dakle, bršljen koji duši trup, opstaje samo ako ima novo deblo, novu
granu. Nema li je, guši se sam u sebi jer je nezdrav kao učmala bara.
Opaska: I već kad smo tu, moram napraviti jednu opasku: koliko zla napravi
taj nesretni prvi svjestki rat! Rasapde se Austrija, nastade komunistička
Rusija. Ratna odšteta nametnuta Njemačkoj priprema teren Hitleru koji
strmoglavljuje cijeli svijet u još gori rat. Hladni rat do svršetka prvog
ciklusa 1989-te godine. XX stoljeće je u suštini obilježeno sa ta dva datuma:
1914 i 1989 kao početkom i krajem. Je li gubila Hrvatska, pitam se sada, dok je
bila u Austro-Ugarskom carstvu? Ta bili su i česi, i slovaci i slovenci, osim
svakako mađara. Pa gdje je ta tako zla germanizacija? Sigurno da ju je i bilo,
ali svi ovi narodi i onda i sada govore svojim jezikom i dalje, a ne njemačkim.
Nije, stoga, to bilo tako «zagušljivo», kako su neki htjeli reći. I ako si bio
vođen ka njemačkom jeziku osim svoga, nisi li sada prisiljen na engleski? Koja
je nezavisnost Hrvatske u Evropi? Manja nego što je bila pred Austrijom. Imali
smo nesreću biti na udaru turaka; tako te zadesilo, i gotovo. To nas je
strukturalno oštetilo te u suštini nismo mogli zbilja povratiti svoju
nacionalnu samostalnost, koja u suštini ne može ni opstati bez suradnje sa susjedima.
A da li smo u zadnjih tisuću godina imali boljeg od Austro-Ugarske? Pa i srbi,
da nije nesrećne Crne Ruke, nisu
imali boljeg. No, sad je gotovo. Ni Ausrija nije više kršćanska, niti imperij. A
Hrvatskom upravljaju sa strane taman ko da bi bili turci. Na kraju ću se
vratiti na ovu misiao još jednom. Kraj opaske.
Na koncu, za dvjesta godina, Turska će biti poražena i od samih srba
(zasluga koja im ne treba biti oduzeta) i bugara u Balkanskom ratu.
Vraćam se na temu kapućina i kolačića zvanih kroasani (croissant). Nakon turskog bijega, među njihovim ogromnim zalihama
našlo se velika količina vreća kafe. Toliko da je bečanima počela izlaziti im
na nos od tolike nagle potrošnje. Zahvaljujući Bogu za slobodu, i rugajući se
turcima, počeše praviti kolačiće danas zvane croissant, uz podsmijeh njihovom polumjesecu gubitniku.
Eto, sjećajući se Sobieskog, sjećajući se tih vitezova što odbraniše
kršćanski nazor, podsmjevajući se islamskoj nemoći, doručkujete svakog
dvanaestog deveto kapućino –ili makar bijelu kavu - sa kroasanom, nek vam je
nazdravlje.
ZAKLJUČNA RAZMIŠLJANA
Islam je uvijek napredovao koristeći pad i stramputice kršćanske vjere.
Napredak u Siriji dešava se zbog hereze monofizita, koji su odbacivali
Trojsvenog Boga, Oca, Sina i Duha Svetoga, smatrajući ih samo percepcijom Boga
od strane čovjeka. Zbog toga nisu vidjeli tako stran pojam Alaha. Odvajajući se
od Rima i ne obraćajući pažnju na osude i upozorenja, pali su kao lagan plijen
u islamske ruke.
Sv. Augustin je djelovao u današnjem Tunisu. U njegovo doba i nakon njega
još je tinjala hereza arijevaca, koji Krista nisu smatrali Bogom. Zbog toga
nije im bio toliko stran Islam, jer je Isusa smatrao samo za proroka. Ne
vidješe opasnost u Islamu, te ostadoše progutani.
Bizantija se odvoji od Rima, njihovi popovi govoraše: «Bolje sultanov turbin, nego li papina mitra.» Tako im (i nama) i
bi.
Dakle: slabljenje kršanskog identiteta uvijek je bila ta koja je
omogućavala prodor Islama.
Trenutna situacija: posebno Zapadna Evropa je postala skoro potpuno
laicizirana, posvjetovnjena.
#Ovdje moramo istaknuti bitnu razliku između Zapadne i Istočne Evrope
danas. Orban otvoreno ističe kršćanske tradicije svog naroda, koje je dužan
braniti i čuvati. To im je i u Ustavu stavljeno. To nitko živ u Zapadnoj Evropi
nema. Slovaci su slični tome, dok poljaci imaju jednog takvog predsjednika,
koji na misi na svetkovini Tjela Kristova, klećeći nakon pričesti i to skoro jedini od svoje vlade koja opet tu
bila prisutna, kad nekim slučajem pade jedna hostija na zemlju nošena naglim i
nenadanim vjetrom, diže se hitro, uzima
hostiju sa tla i nosi je kardinalu koji je slavio misu. To ne postoji
nigdje na Zapadu:#
Religiozni stav je praktično poništen u javnom mjenju posebno zadnjih
pedeset godina nakon Drugog Vatikanskog Koncila, navešćemo nekoliko primjera:
Nizozemska je prešla sa više od 80% posjete nedeljnoj misi na manje od 2%.
Quebec pada sa 90 na manje od 5%. Slično Španjolska, Italija,... Gdje je to
obećano Proljeće u Crkvi koje je nagovarao Koncil? Nema ga ni po šavu.
Druga stvar: postoji danas velika razlika iz tehnološke perspektive u
odnosu na srednji vijek. Praktično do kraja XVII stoljeća, turci su vojno bili
jači. Zbog toga su otvoreno napadali Evropu, nastojeći je pokoriti čitavu.
Danas je Zapad tehnološki i vojno neusporedivo jači od svih islamskih zemalja
skupa. Mogu ih sasjeći kako hoće – međutim, upravo zbog toga Kalifat šalje
pješadiju u unutrašnjost Evrope. Odatle, iznutra, jest odakle treba srozati
«kršćansku» Evropu. I to je razlog ove današnje situacije, koja je sama po sebi
dio potpuno istog islamskog mentaliteta koji je nepromjenjiv kroz stoljeća.
Treće i posljednje: kao što je nekad Papa Inocencije XI poticao stvaranje
Svete Lige za odbranu i potiskivanje turaka, tako se danas događa upravo
suprotno.
Pavao VI daje barjak koji su nosile kršćanske trupe na Lepantu 1571, kad
poraziše silnu tursku flotu. Kao u znak pomirenja!? Nedopustivo! Pa tko ima
pravo da daje kršćanski barjak krvlju natopljen jednim od najstrašnijih
neprijatelja kršćanstva? (Ove riječi mogu sablazniti neke, ali o Pavlu VI
posvetiću s vremenom posebne članke koje će mnogo toga objasniti za one koji
hoće vidjeti i ne okretati glavu na stranu.) Svakako da te Franjo proglasio
blaženim, ali to ne vrijedi, jer znamo da Franjo ne vrijedi. Njegova ne
vrijedi.
Nostra Aetate, Deklaracija Drugog
Vatikanskog Koncila o odnosu sa nekršćanskim religijama, kaže odnoseći se na
Islam «... zaboravimo što je bilo».
Oni koji to kažu, bili oni koji bili, su povijesno i teološki analfabeti. Nema
šta više da nadodavam, za sada.
I ono najgore: u deklaraciji Dignitatis
Humanae (o vjerskoj slobodi) Drugi Vatikanski Koncil ističe jasno da svaki
čovjek ima pravo na vjersku slobodu. O svemu ovome ću podrobno napisasti, ali
ističem par crti:
To je suprotnost utvrđenom nauku Crkve, kao što je i suprotnost zdravom
razumu. Prije svega, taj stava je definitivno osuđen od Pape Gregoria XVI u
enciklici Mirari vos te utvrdi iste u
Syllabus, oslanjajući se na same
riječi Isusove, te nauk Crkvenih Otaca (Sv. Agustina između ostalih) i
Učiteljstva kroz stoljeća, kao i, rekosmo, na zdrav razum.
Jer ne postoji pravo na grešku. Samo Bog ima pravo da mu
se da slava i kult. Čovjek ima dužnost da
Boga časti onako kako je i stvoren za to. Zbog toga Bog daje čovjeku
zapovijedi da bi se sjetio onoga za što je i stvoren, da bi se sjetio
zapovijedi koje već ima zapisane u srcu. Praksa
drugih religija samo se može tolerirati da
bi se izbjeglo veće zlo. To je, vrlo sažeto, nauk Crkve od početka. Drugo je
gnostički utjecaj u Crkvi koji je uvijek u blizini kao napeta puška, sadržan
prije svega u masonskim krugovima koji su upravo ti koji stavljaju čovjeka na
prvo mjesto:
[Novi čovjek, superčovjek, oslobođeni. Pogazio je table Božjih zapovijedi, diže deklaraciju ljudskih prava. Jednom nogom gazi svećenika, a papina mitra je bačena kao smeće sa strane. Ističe se naslov slike, masonsko geslo: Liberté, égalité, fraternité ]
Ovaj nauk polazi od čovjeka kao centra, i vjerska sloboda, kako je oni
zamišljaju, je posljedica tog stava. Ali
budući je sam čovjek njen začetak, religije moraju biti podređene legislaciji
čovjeka, sve biti ravnopravne i podređene onom što se u parlamentu
odredi.
Zbog toga današnji predstavnici
Crkve muče (skoro svi) pred najezdom
Islama jer su kompromitirani koncilskim stavom. Oni će žalosno i jadno
isticati, među prvima, da muslimani imaju pravo na džamije u Evropi, kad su to
ništa više ni ništa manje «koplja
islamske vojske» kako je i sam Erdogan tvrdio. Za to će švicarska
hijerarhija bita ta koja će prva osuditi odluku referenduma o nedopuštenju
građenja minareta u Švicarskoj. I u isto vrijeme dopuštaće psovke Bogu u svojim
crkvama:
Sjetite se, da požurim završetak članka, sjetite se hrabre i vjerske
aktivnosti franjevca Marca d'Avino. A pogledajte kojim glupostima se bave neki, a nije ih baš tako ni malo,
franjevci u Italiji, oni uče plesati sa Sor Cristinom, i to svjetovne pjesme i
u svetom ruhu:
Eto, to je slika koja dočarava razliku između nekad i sad, razlika u
suštini prožeta vjerskim (i nevjerskim) poimanjem stvarnosti. I na koncu, zbog toga cijeli ovaj
cirkus vezan za Franjin poziv za primanje izbjeglica,
u suštini džihadovske podloge poslane u osvajanje Evrope, koje ako se već prije
nije dogodilo, mora se, prema njima i onome što im je naređeno i kako shvataju,
kad tad odigrati. Mi smo svi u tom procesu.
Evropa danas nema odbranu, i čeka svoju kaznu, jer oni koji su navodno na
čelu Crkve ne vode je kako Bog hoće. Nije na Stolici Blaženog Petra pravedni i
mudri muž Inocencije XI, već netko tko tu ne može biti:
Dok mi znamo da Crkva nije njegova, nego Božja i protiv nje neće moći
pobjediti snage pakla.
Hvaljen Isus i Marija!
OdgovoriIzbrišiDrago mi je da sam naišao na ovaj blog.
Jer ovo je prvi hrvatski blog koji otvoreno kritizira novorednu Crkvu.
Nadam se da će sve više hrvatskih katolika vidjeti da je car gol,
odnosno da heretik (papa Franjo, ali i njegovi prethodnici)
ne može biti na čelu Crkve, kad zbog svojeg krivovjerja ne pripada Crkvi.
Emil
Hvaljen Isus i Marija,
Izbrišio ovim pitanjima skoro ću pisati.
Pozdrav
Radujem se tim budućim tekstovima.
IzbrišiInače sam baš danas otvorio svoj blog http://zemaljskikrug.blog.hr/
na kojem ću, ako Bog da, pisati isto o toj temi.
Pozdrav
Da je zemlja sfera, pokazuje njena sjena na mjesecu, plus putovanja uvijek na zapad, satelitski snimci i ostalo.
IzbrišiPreporučavam vam da pustite tu temu, već Crkveni Oci su poznavali sferičnost Zemlje. Dok međutim, geocentrizam -zemlja, sfera, u središti Svemira - je nešto drugo, pogledajte ovdje:
http://galileowaswrong.blogspot.com.es/
Pozdrav
Ako ste čitali moj tekst onda ste mogli primijetiti da ja ne zastupam model ravne Zemlje, nego konkavne.
IzbrišiDakle isto sfera samo mi ne živimo na konveksnoj površini sfere,
nego na konkavnoj.
Satelistski snimci su uvijek kompozitni.
Pomrčina Mjeseca je dakako zanimljivim fenomen.
Zasad ne znam kako se može protumačiti u modelu konkavne Zemlje.
Ono što je stvarno mjerodavno za utvrditi konveksnost/konkavnost Zemlje
je izvršiti mjerenje. 1897. godine se je taj eksperiment izveo.
O tome sam isto napisao na blogu:
http://krugzemaljski.blogspot.hr/2015/09/krug-zemaljski-je-najvjerojatnije-supalj.html
Pozdrav!
P.S. Mislim da kao kršćani moramo biti otvoreni za sve informacije koje mogu baciti u sumnju prevladavajuću antikršćansku 'znanstvenu' propagandu. Ne smije se bojati da nam se ateisti izruguju ako imamo provjerene činjenice iza nas.
Ali takav stav smatra stvarnost virtualnom, nije ono sto vidimo, vec je nesto drugo. Zemlja kao sfera (lopta) vise nego potvrdjena. I sami priznate da ne mozete objasniti mjeseceve mjene.
IzbrišiAko A ima za posljedicu B,
Izbrišii ako se pojavljuje B, zar to znači da se je moralo dogoditi A?
Ne, zato što možda događaj C uzrokuje isto B.
Dakle, ako Zemlja kao planet Sunca i Mjesec kao planet Zemljin
uzrokuje pomrčinu Mjeseca, to ne znači da ne postoji neki drugi model,
kao što je model konkavne Zemlje u kojem se isto može zamjetiti pomrčina Mjeseca. Kako rekoh, ne znam još, jer nisam niti tako studiozno proučavao model konkavne Zemlje, kako se pomrčina objašnjava u tom modelu.
Ono što je važno je eksperiment mjerenja zakrivljenosti Zemlje.
Tu ne postoji posredni događaj B kao što je pomrčina Mjeseca,
nego se utvrđuje činjenica jel Zemlja konveksna, ravna ili konkavna.
Taj eksperiment je napravljen na obalama Floride 1897, i o njemu pišem na svojem blogu.
Ali konkavna zemlja je apsurd, ta pretpostavka vodi apsurdu iz toliko razloga da ih se ne bi moglo nabrojati.
OdgovoriIzbrišiMeđunarodna Svemirska Stanica MIR kruži zemljom svakih devedeset minuta i vidi sve kontinente, i sa svima ima direktan kontakt.
Kad je eklipsa mjeseca ili sunca to je zato jer neko od ta dva tijela je između druga dva koja su na ekstremu. I dešava se i jedno i drugo, To je JEDINO ukoliko je zemlja sfera. To su još stari grci uvidjeli pa i dokazali. Sa već euklidskom geometrijom, na osnovu sličnosti luka zemljine sjene na mjesecu i mjesečevog luka, dobili su mjeru udaljenosti između zemlje i mjeseca sa greškom manjom od 1%.
Konkavna zemlja nema smisla. Preporučavam vam da ostavite tu temu.
S poštovanjem.
Ponovit ću vam, dal je Zemlja konkavna. konveksna ili ravna može se dokazati izravnim mjerenjem, a ne posljedicama koje ima konveksnost Zemlje na mjene Mjeseca i pomrčinu Mjeseca.
IzbrišiStoga ću vam dati poveznicu na model konakvne Zemlje koju je učinio Stephen Christopher i koji je ubacio u kompjutorsku grafiku tako da možete pogledati sve ono što mislite da može biti posljedica modela konveksne Zemlje, a nikako konkavne.
Pogledajte dakle na ovom videu kako se događaju Mjesečeve mjene i pomrčina Mjeseca:
https://www.youtube.com/watch?v=dNGe1kIzQSw
Dakle, oba modela zadovoljavaju događaj B - pomrčinu Mjeseca.
Koji je onda model pravi? A -> B, ili C-> B?
Mjerodavno je stoga izravno mjerenje zakrivljenosti Zemlje.
Emile, to je čisto matematički prikaz koji vještački, i pogrešno jer ne uzima sve podatke, preko jednadži želi dokazati apsurd.
OdgovoriIzbrišiPomrčina Mjeseca nije jedini dokaz, sferičnosti zemlje. Sama sila gravitacije čini da nebeska tijela kao i Zemlja budu u obliku kugli. Na koncu, ova teorija je više opsjena nego teorija, i nije nimalo kršćanska. Suprostavlja se razumu, a i Pismu.