Pogledajmo
kljućne stavove i pozicije gledi covida, kako su kružili u medijima, i
prenošeni iz državnih vrhova skoro svih zemalja:
1.Radi se o jednoj zaraznoj bolesti koja se prenosi dodirom ili čak neposrednom blizinom, otprilike na manje od metar i po do dva.
2. Bolest mogu prenositi i zdravi, samo ako imaju virus.
3. Zbog te premise, čak se i zdravi stavljaju u karantenu, nešto nikad viđeno u povijesti do danas. Karantena je uvijek bila samo za bolesne. Izuzev u specifičnim slučajevima kad bi zvjesna osoba, ili grupa osoba, dolazile iz neke potpuno zaražene oblasti. Ali nikad se nisu stavljale u karantenu cijele države.
4. Medicinsko osoblje je izuzetak, svakako, netko treba liječiti bolesne. Ali i policija ne može ostaviti posao. Da čuva red, ili da kažnjava neposlušne? U biti, tolike države su još uvijek kao u opsadnom stanju. Dok su milijunima osoba oduzeta najosnovnija prava: kretanja, okupljanja, političkog i kulturnog djelovanja, makar i htjeli čuvati distancu.
Ovo je bit, još
sažetije: kažu nam da se borimo protiv nevidljivog neprijatelja, koji se
prenosi kontaktom ili blizinom, i stoga su nam oduzeta osnovna prava.
Navodno da nas
zaštite oni koji će omogućiti ženama u međuvremenu, samo ako to hoće,
abortirati i u svojim kućama, samo neka nazovu. To je osvnovno: „srediće se to“.
Ovim zločincima
ti vjeruješ?
Ali idimo sad na
katoličku poantu u ovom svemu, što me navelo da napišem par redova. Ako je,
prema navedenim premisama, mogući uzrok za bolest čak i sama blizina, a kamoli
kontakt, što onda učiniti sa misom? Još više: što onda sa pričesti? Jer, ako se
zaražava blizinom, koliko li više ne će davajući hostiju u usta?
Prema tome, ako
se usvoje sve one prethodne premise, nužni zaključaj jest da se zabrani
pričest.
Zar se ne vidi
kako Sotona direknto cilja na Isusa Krista? Na Onog, kojeg se predstavlja čak i
kao „mogućim uzrokom zaraze“! Zar se ne
vidi sotonski jezik iza ovoga?
Ali sad, ide
iduće pitanje: kako je mogla Crkva pristati na ovo?
Ne, Crkva ne može
pristati na ovo. Stoga, određeni koncilski biskupi – tolika manjina da čovjek
čak i među koncilskom sljedbom osjeća stid -, zadržavaju barem trun katoličkom
stava, usprotivili su se. Napr., biskup Perić. Ostali mukom umukoše. Slično
Italija, Španjolska, itd.
[Kažu na stranici njemačkih biskupa (ne biskupa, nego konferencije): ma daj, ne zafrkavajte se. Ne ćemo mi ponovno misu, nego samo liturgijske službe bez pričesti. Čak im to i dražva - barem javno - nije tražila.]
Ali ovi koncilski
biskupi utrli su ovaj put već odavno. Zar nisu njemački i nizozemski – i još
pokoji – biskupi već ima dobrih decenija pristali na „pričest na ruku“, pa i iz
„higijenskih razloga“, što je tolika uvreda Bogu, da se katolik mora skrhati na
stolicu ili pod kat to čuje, ridajući u ljutoj boli. Zar nije to uvreda,
žestoka uvreda koja je nanešena Kristu Bogu i Presvetom Trojstvu, Majci Božjoj
i cijeloj Crkvi, vojujućoj, čistećoj i slavnoj? Da se od Boga čuva zbog „higijenskih
razloga“?
Kako se onda
čuditi, da oni koji su prihvatili takav mentalitet ima pola stoljeća, danas
zatvaraju crkve i ne dopuštaju mise?
Kako je moguć ovakav
udarac, pitamo se dalje? Usuđujemo se ići još korak malo dalje?
Jer su bili u
stanju napraviti promjenu mise prije 50 godina, protestantizirajući je, praveći
je sličnoj anglikanskoj s luteranskim elementima.
Zaključak: duša
mise napadnuta je prije 50 godina, i sada se taj napad odražava čak i
materijalno.
Svakako, uz suradnju
ovog svijeta i njegovih moćnika, koji ubrzano pripremaju dolazak Antikrista.
Zabrinuti? Da, ali i ohrabreni. Zašto? Jer se približava naše oslobođenje.
Gore srca! Ali i spremite se i budite pripravni!
Priceza Charlote slavi peti rodjendan. Dnevnik HRT u 19h.
OdgovoriIzbrišiDa, o tome se govori na TV.
IzbrišiSve je to već odavno osmišljeno i skuhano i provodi se u režiji "arhitekta svemira".Oče naš.....i ne uvedi nas u napast nego izbavi nas od ZLOGA.Amen!!!.
Izbriši