četvrtak, 21. studenoga 2019.

Pachamama u svom sotonizmu. Preko državnika do Bergoglia u ime NSP

Na Gloria.tv objavili su dosta jasan pregled o tome što je idol i poganska božica Pachamama (Majka Zemlja). Makar na španjolskom - video je dobar jer su katolici s španjolskog govornog područja ponajbolje upoznati o ovom skandalu -, može se naslutiti ono bitno i bez prijevoda. Jednostavno, Bože sačuvaj!

No, upravo sramota kako se pred tim idolom klanjaju skoro svi redom državnici, od argentinskih Cristine Kirchner i njenog (liberalno desničarskog) nasljednika Macri, preko urugvajskog Mugice; te onda Chávez iz Venezuele, Obrador iz Meksika. Bolivijanski Evo Morales zazivlje svom dušom to čudovište. Tu su i čileanski Bachelet i Piñeda (ovaj je neoliberalac protiv kojeg su napravljeni zadni prosvjedi; ali i on je izgleda mason prema informacijama koje mi stižu; kao da su prosvjedi igra između jednih i drugih do donošenja novog ustava), itd.

Na koncu, klapi se pridružuje idolatra Bergoglio, u samim vatikanskim vrtovima.

Podržavaju svi redom religiju prirode, bez Krista. Sotonu promiču umjesto Krista. Na videu su prikazane i sotonske svetkovine kod kojih su opsjednuća sastavni dio. Govore u miru i da će donijeti mir, dok im kontinent grca u nasilju jer su okrenuli leđa Bogu i njegovom Jedinorođenom Sinu.

To je svijet u kojem živimo; to su sotonski napadi protiv Krista u kojem svestrano učestvuje Jorge Mario.

Dok svi redom biskupi i kardinali (koncilski) gledaju mahom kroz prozor.

Bergoglio mora biti hitno otjeran sa Svete Stolice, koju uzurpira. Gledate i dalje kroz prozor? Onda ovom ne će biti kraja. Tek je počelo.

Do kada čete spavati? Koliko će duša propasti u međuvremenu? Bog nek nam se smiluje. Reagirajte već jednom.

 

2 komentara:

  1. Boze Sveti , ja se sada javno , pred cijelim Tvojim Nebom , Zemljom i Podzemljem , ogradjujem od svakog i sveg krivovjerja koje mi se namece. Ogradjujem se i odricem pred Tobom Boze i pred Tvojim Andjelima i Svetima svakog idolopoklonstva i poganstva , svake lazne novotarije , svih novih i stranih obicaja . Ogradjujem se od svih zabluda koje mi se namecu da ih prihvatim , pa i od same Crkve i njezinih poglavara. Ja te zablude odbijam u Ime Isusovo i peoglasavam ih u Isusovo Ime nevazecima u mom zivotu. Ja proglasavam sada u Ime Isusovo da nikada nisam niti cu biti u zajednistvu sa onima koji su ta krivovjerja prihvatili i odobrili pa makar ih odobrio i donio sam Papa. Ovdje i sada izjavljujem da sam Boze u zajednistvu sa Tobom i cistim Tvojim naukom koji si po Kristu u Duhu Svetom ostavio svojoj Crkvi katolickoj. Sada u Ime Isusovo stavljam Isusov Krvavi Kriz izmedju sebe i svih zabluda koje mi se namecu , pa ma od kud dolazile. Duse Sveti prosvijetli mi pamet , osposobi me za boj oruzjem obrane i napada, daj mi snage ostati vjeran do kraja. Majko Bozja, Marijo, Kraljice Neba i Zemlje, uvrsti me u svoju cetu , ogrni me svojim plastem ljubavi. Vodi me. Andjeli i Arkandjeli Bozji pomozite mi . Sveci i Svetice Bozje zagovarajte me .Amen.
    Robelar

    OdgovoriIzbriši
  2. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši