utorak, 16. kolovoza 2016.

Raymond Ibrahim: “Papa Frajo, glupan ili proislamski lažljivac?” Ne, Franjo je fanatik

          
Kako je bilo i za očekivati, Raymond Ibrahim, poznati islamista i egipćanski kopt, duboki poznavalac Islama i uopće islamske povijesti i kulture od njenih začetaka do danas i kojeg smo citirali mnogo puta zbog njegove oštroumne analize, prasnuo je protiv Franjinih deklaracija pri letu na svom povratku iz Krakova.



Raymond, kojem je već preko glave Franje i njegove neodržive zapetosti prema Islamu,



izgubio je svaku političku korektnost priznatog stručnjaka za islamsku problematiku, ne mogavši se suzdržati i kalificirajući Franju spomenutom disjunkcijom: ili glupan, ili lažljivac.

U hrvatskom tisku nije lako naći Franjine riječi, te ćemo ih precizno ponoviti jer zaslužuju biti visoko istaknute i podsjetiti često na tu uzvišenu pouku. Sva njegova baljezganja da Povijest imadne priliku ispljuniti svoj prezir na ista; tog izdajnika i pljačkaša svega kršćanskog i svakog spomena na baštinu koju je ostavila Riječ i Evanđelje Kristovo i njegove Crkve u ovom privilegiranom kontinentu koji je bila Evropa, a sada je Eurabija.

Ovo su riječi Muhamedovog suradnika:

«Ne volim govoriti o islamskom nasilju, jer svaki dan kad čitam vijesti, vidim nasilje, ovdje u Italiji, netko tko ubije zaručnicu, drugi tko je ubio punicu. I ovo su kršteni katolici, nasilni katolici.

Ako ja govorim o islamskom nasilju, trebam govoriti i o katoličkom nasilju i ne, nisu svi muslimani nasilni, nisu svi katolici nasilni. To je kao jedna voćna salata, ima svega. Ima nasilnika u ovoj religiji... jedna stvar je istinita: vjerujem da skoro u svim religijama ima mala grupa fundamentalista. Mi ih imamo.

Kada fundamentalizam dolazi do ubojstva, također se može ubiti s jezikom – to kaže Sv. Jakov Apostol – i također s nožem.»

Doista, kako kaže Raymond Ibrahim, samo jedan glupan ili zao čovjek, to jest suradnik Islama u ovom času njihovog osvajanja, može reći slične riječi. Jer treba studirati malo, vrlo malo za znati da su muslimani nasilni, osim sveopćeg utjecaja pale naravi, zbog samog Islama i njegovog učenja, dok su kršćani koji su nasilni, to unatoč kršćanskoj ideji i pouci, jer idu protiv svojih osnovnih principa.

Drugim riječima, islamski fundamentalisti – shvaćen ovaj pojam u pozitivnom i ne pogrdnom smislu, to jest: oni koji zasnivaju svoje živote i djela na onom što je bitno jednom sustavu mišljenja i načinu života – biti će nasilni, jer je osnova, bit Islama upravo takva; dok će kršćanski fundamentalisti biti miroljubivi – nikad pacifisti! – pravedni i karitativni jer to i ne nešto drugo poučava njihova religija.

I ovdje dolazi ključ mog odgovora ogorčenom Raymondu: Franjo nije ni jedno ni drugo, već jedan bezobrazni fanatik. Sada ću objasniti zašto.

Jedan fanatik je onaj koji ispred same stvarnosti stavi svoju viziju svijeta. To je ona osoba koja ne želi ni prihvatiti određeni tok stvari i  događaja ukoliko se ovi protive njegovoj viziji svijeta. Fanatik će reći: «ako stvari ne iziđu tako i kako smo planirali, život nema smisla».

Hitler je bio jedan perfektni lik fanatika. Njegova logika je bila: «ako ne uspijemo u našem pothvatu, život nema smisla».



I zbog toga istog nacisti - oni koji su se ponajviše poistovijetili sa besmislom nacističke vizije -, su izvršavali samoubojstva pa čak i uzajamno, kad su već jednom uvidjeli da njihova ideologija nije mogla opstati u ovom svijetu:



Isto kao i Hitler. Čemu živjeti ako si promašio u svom projektu? U tom slučaju ni njegov život ni stvarnost koja ga okružuje imaju smisla i nekog mjesta u stvarnosti. Svršetak je neizbježan.

Jasno proizlazi iz rečenog da je fanatiku strana poniznost. Samo je njegova projekcija ona koja može imati pristup, jer on posjeduje istinu. Nije sposoban vidjeti stvarnost, i odatle ni hodati u istini: a to je upravo i definicija poniznosti prema Sv. Terezi i inače kršćanskoj tradiciji: koračati u istini. Dakle, nije ponizan; ne može to biti. Jer je đavolski ohol.

To je, na koncu, prava težina i domet i fatalnost fanatizma.

.....................

U redu, ali zašto i odakle proističe Franjin fanatizam? Gdje je i na čemu je definirano njegova zašiljenost?

Njegova ključna ideja polazi od prihvaćanja da su sve religije dobre po sebi. Da jedna religija sama po sebi ne može biti kriva, ne može pokazivati loše stvari.

Ali, odakle dolazi ova pretpostavka? To je tvrdnja koja neposredno proizlazi iz principa vjerske slobode podržanom od Drugog Vatikasnog Sabora. I kako ovaj Sabor ne može faliti – tako oni očajno misle (a da možda tamo se nije netko ušuljao, što misliš, na to nisi ni pomislio?) -, makar se sve realnosti srušile na zid naše glavurde nepodvrgnute tvrdoglavosti tvrde šije, proizlazi da se sama stvarnost treba prilagoditi saborskim smjernicama.

Ovaj pojam vjerske slobode istovremeno ima svoj korijen u modernističkoj teoriji da se svi ljudi spašavaju po samom činu Utjelovljenja Sina Božjega. Makar sada nećemo ući u ovaj predmet, kao i proizlazak ovog mišljenja od logičnih posljedica protestantskih postulata – kao što su naturalizam, racionalizam i u krajnjem slučaju sekularizam -, imamo žalosni svršetak sljeva ovih načela u spomenute saborske dizertacije. U suštini, prešlo se s jedne religije – kakva ova mora i biti – teocentrične (s Bogom u centru), u jednu antropocentričnu (s centrom u čovjeku) religiju.

Nešto dobro odraženo u drugom saborskom stupu: reforma liturgije. Sada je u centru zajednica – to jest čovjek -, usprkos što će se puno reći da je Bog. Biti će Bog u nakani i misli onih najboljih, zarobljenih ako hoćemo reći koncilskom reformom, ali u misli dizajna mise Pavla VI (Novus Ordo Missae), u centru je zajednica. Ako bi Bog bio doista središte, zašto sklanjaju svetohraništa  na sporedna mjesta – nekad je to i puno reći – u crkvama? Svetohranište, Isus Krist na koncu konca, smeta u novom obredu.

«On će imati jednu tajnu, koju neće reći nikome: on neće vjerovati u boga», Antikrist, Fulton Sheen.

 Ali na dnu dna, razlog će biti napuštanje katoličke vjere. Skinut Bog, svrgnut Isus Krist sa svog Socijalnog Kraljevstva, samo ostaje... čovjek, «kult čovjeka» (doslovni termin upotrebljen od Pavla VI).

Zbog toga, čovjek će morati imati svoja prava, posebno pravo na vjersku slobodu, koje smo već ovdje ukazali na jedno od glavnih točaka u kojima se Drugi Vatikanski Sabor udaljio od tradiconalnog nauka Crkve. I zbog toga, čovjek u svom traženju Boga ima garantizirano da nijedna religija ne može biti loša u sebi.

To je suština sve saborske dizertacije u vezi slobodnog prakticiranja jedne određene religije. Zbog toga je perfektno sukladno i dopustivo sa koncilskim stavom, da jedan hodža kujiše kuranske aleje u jednoj katedrali. Biskup koji todopušta je sukladan s koncilskom vizijom, makar ova ne bila izričita.



Kad to ne bi bilo tako, dragi moji, onda bi mu Papa to zabranio. Ali jer je Papa u stvari «Papa», zato mu i ne zabranjuje nite kažnjava biskupa Barija... jer i on misli tako. A kad mi pokažeš kako zapovjednik ratnog broda ide nakanski preko granice svog morskog područka u tuđe vode, i bez dopuštenja ministra odbrane i svog prdsjednika, onda ću vjerovati da sam pogrešno osudio. A kad bi to bilo i kojim čudom moguće u jednoj hijerarhijskoj instituciji kao što je vojska, u Crkvi brate ne može. Osim, kao što rekoh... da je komanda u tuđim rukama.

No vratimo se našoj zgodi. Ovaj nastup hodže u Katedrali Barija je perfektno suglasno jer...

su poznate geste Franjine:



U hodu pri Međunarodnom Danu Izbjeglica:



Itd, itd. I zbog toga župljani crkve Sv. Ante u Ventimiglia ne mogu moliti krunicu naglas da ne bi slučajno smetali izbjeglice – muslimane – smještene tamo:





u drugoj italijanskoj crkvi čitati će se Kuran na samu Ponoćku:



a u nekoj drugoj belgijskoj crkvi slaviti će seRamazan baš u sred crkve:



dati će se «simbolična» pričest muslimanima koji su došli puni sućuti i samopozvani moliti u katoličkim crkvama:



Sve je to sukladnost. Jest slijepo ići naprijed, prema neizlazu, prema stražnjem zidu slijepe ulice.

I zbog toga, jer Franjo ne može negirati Koncil, obvezan je zatvoriti oči i nametnuti njegov nauk stvarnosti.  Usprkos tome što ta stvarnost postaje nevjerojatno sukladna, okrutna i bogohulna.

Talijanski tisak: «Prošlog 12 srpnja, jedan mladi marokanac ušao je u crkvu Svetog Jeremije u Veneciji, bacio se na križ iz XVIII stoljeća i počeo ga tresti sve dok nije pao na pod. Odonda, lokalne katoličke crkve u Veneciji imale su nekoliko profanacija, manjka poštovanja i pravih pravcatih napada protagoniziranih od muslimana, prema italijanskom mediju Il Gazzetino u svom izdanju u ponedjeljak osmog osmog.


<Slomljeni križ u crkvi Sv. Jeremije>

Jedno od svetogrđa, spomenuto od nekoliko nacionalnih medija, imao je za scenarij venecijsku crkvu Svetog Zuliana i bilo je objavljeno od samog župnika Massimiliano D'Antiga.

Četiri muslimanke ušle su u crkvu s licem pod velom. Žene su se približile raspelu i pljuvale se na njeg. Na kraju, pobjegle su mješajući se među turistima koji su bili u hramu.

ŽupnikSvetog Zuliana tužio je svetogrđe pred vlastima i tražio da se pojačaju mjere sigurnosti u blizini crkve, jer se ne radi o jedinom napadu koje je otrpjela ova župa smještena na malo metara popularog Trga Svetog Marka


<Vittorio Feltri, direktor Libera: "Pljuvanje muslimana na raspelo krvari mi srce, meni koji sam ateista".>

Sedmog osmog mjeseca, u nedjelju, dva mladića, nakon što su prisustvovali Svetoj Misi slavljenoj od župnika, približili su se oltaru za primiti pričest kao i ostali vjernici. Kad im je svećenik dao Svetu Pričest, ispljuvali su je i izašli iz crkve.
Vjernici ove venecijanske župe također tvrde da ima muslimana koji dolaze moliti svoje molitve u unutrašnjosti ove katoličke crkve. Isti župnik je posvjedočio italijanskim medijima da ima tome dva tjedna da su u crkvu ušli dva muslimana koja su ispružili svoje ćilime i počeli moliti.

Kada se sakristan približio i rekao im da da to nije mjesto na kojem se mogu moliti Alahu, ograničili su se na odgovor: «Možemo, jer Papa nam daje dozvolu za to.»»

Zbog svega toga, dragi Raymond, Franjo niti je glup, niti jednostavni proislamista, već fanatik. Fanatik, vođa fanatika. S disjunktivom koja se ne napušta: ili Koncil, ili smrt. Ili bolje reći: oboje.



Sve za ne priznati čak i pred sirovosti evidencije: Koncil je umro. Put Restauracije, koja će se dogoditi, prolazi preko njegovog pogreba.


DODACI

1. Fundamentacija islamskog nasilja bazirana na njihovim iskonskim spisima

Postoje mnoge stranice na internetu i mnoge publikacija na više jezika koji to sve objanjavaju u mnoge pojedinosti. Ovdje ćemo istaći samo pojedinačne misli i pojmove – nimalo opširne, radi toga ostaljamo spomenute poveznice i djela između ostalog – svetih islamskih tekstova koji imaju interpretaciju suglasnu provjerenim povijesnim djelima i posvjedočenim kroz cijelu povijest, uključujući i «terorističke» napada u današnjici.

Na engleskom jedna dobra stranica sa brojnim citatima svetih islamskih tekstova, kao i opis uobičajenog muslimanskog načina funkcioniranja, ali baziranog na samim islamskim načelima, jest TheReligion of Peace.

Na talijanskom je vrijedno spomena (prevedeno i na druge jezike) djelo «Pobijediti strah», Magdi Allama, egipatskog obraćenika sa Islama (i prema tome, osuđenog na smrt), itd., itd. Do prije samo nekoliko godina govorilo se o ovome da tako kažemo, krišom i u potaji, da ne bi netko slučajno nešto loše rekao jer toliki je bio pritisak medija i politično korekntog mišljenja, ali danas sve kočnice su puštene (svakako, osim Hollandea, Franje, vijesti u podne, i sl.).

Navodimo samo neke citate i osnovne pojmove:

Kuran: ima više od 100 aleja u kojima se potiče na nasilje prema nevjernicima (kršćanima, židovima, poganima).

Zabranjuje se prijateljstvo s nevjernicima (kad je Islam već jak, do tada ih se može varati): "O vi što vjerujete! Ne uzimajte židove i kršćane za prijatelje. Jedni su prijatelji drugima." Kuran, 5, 65.

Protiv nevjernika: "One koji ne vjeruju u naše aleje, spaliti ćemo ih u vatri, i svaki put kad im se koža spali, promijeniti ćemo im kožu, da iskuse kaznu." Kuran 4, 59



Protiv nevjernika: "Borite se na putu Alaha protiv onih koji vam se opiru." Kuran 2, 186

Protiv nevjernika: "Ubijte ih gdje ih nađete, izbacite ih odakle vas izbaciše." Kuran 2, 187

Protiv nevjernika: "Ubijajte ih dokle god bude idolatrije i dok ne dođe na njeno mjesto vjera Alahova." Kuran 2, 189

Rat pod svaku cijenu: "Zapovijeda vam se borba makar vam bila mrska." Kuran 2, 212

Protiv nevjernika, jer su prijatelji đavla: "Oni koji vjeruju bore se na putu Alaha; koji ne vjeruju bore se na putu Taguta (Đavla): ubijte neprijatelje đavla." (Kuran 4, 78)

Protiv pogana: "I onda, kad već prođu sveti mjeseci, ubijte one koji odaju počast drugom božanstvu zajedno sa Alahom gdje god ih našli, zarobite ih, opkolite ih i pravite im zamke gdje god vidite. Ali ako se pokaju, počnu se moliti i plate porez za čišćenje, ostavite ih na miru: jer doista, Alah je dobrostiv, davatelj milosti." Kuran 9, 5

Protiv židova i kršćana, dok ne izgube život ili se podvrgnu tlačenju: "Ubijte one koji ne vjeruju u Alaha ni u posljednji Dan, i ne zabranjuju što su Alah i njegov Prorok zabranili, i svakog onog koji ne vrši istinitu religiju među onima koji su primili Knjigu (to jest Bibliju, Stari ili Novi Zavjet), dok ne plate porez svojim vlastitim rukama i budu poniženi." Kuran 9, 29

Dovoljno je, ali ima toga na pretek. I navedimo i par islamskih načela:

Prvi princip: Dobro je ono što je dobro cijeloj islamskoj zajednici. to jest, princip konvenijencije ili prikladnosti. Nisu bitna moralna načela; bitno je samo ono što koristi cilju islamske zajednice. Pod ovim principom ulazi i ima mjesto takiya, pritvornost ili jednostavno prikrivanje prave nakane u cilju varanja protivnika. Koristi se posebno dok su muslimani u manjini. Kad ojačaju, onda pokazuju pravo lice.

Drugi princip: posljedica bitki u Badru i Uhudu u kojima je učestvovao Muhamed. Pobjeda dozvoljava plijenjene neprijatelja (Kuran 8, 1; 8, 41; 8, 69). Osveta pripada ne samo Alahu, već i njegovim sljedbenicima ili potčinjenima (što i znači "Islam", biti podvgnut Alahu), itd.

Nadalje obaveza džihada svim muslimanima dok cijeli svijet ne postane dar al Islam (kuća Islama). I posebno načelo valjanosti proturječja u tumačenju aleja: ako koja aleja proturječava neku prijašnju, vrijedi ona zadnja. Na tome se i zasniva varanje nevjernika. Uvijek imaju navodno neku aleju "koja nije opasna", ili slično. Ali ta nije "zadnja".

I zbog toga:


<O. Samir Khalil, egipatski isusovac i islamolog: "ISIL primjenjuje ono što je napistano u Kuranu">


2. O kršćanskom «fundamentalizmu»

Jedan kršćanski «fundamentalista» trebao bi biti najbolji mogući kršćanin, jer se trudi ići prema osnivaču svoje religije, prema samoj Osobi Isusa Krista. Zbog toga ukoliko jos više «ljubio svoje neprijatelje», koliko god više bio «dobar samaritanac», koliko god više bude «okrenuo drugi obraz», što bio «bolji građanin», koliko god bude bolje branio svoju domovinu poput Svete Ivane Arške i koliko god više bude vjerovao u Isusa Krista umrlog na križu za naše spasenje, biti će bolji kršćanin, i prema tome bolji i lojalniji građanin ovoga vijeka. Balzam za svoje okružje. Prema tome, biti kršćanski fundamentalist jest nešto dobro, i totalni je višak, Franjo, primjeniti tu riječ pogrdno na kršćane. Sažimajući, u slučaju kršćanstva, «fundamentalizam» ne može biti ništa drugo doli nešto dobro i autentično.

3. Obilježja kršćanskih i islamskih reformatora

Sve religije imaju svoje obnovitelje, to su oni koji se trude za pokazati originalno naličje svoje religije, ili barem neku od njenih značajki. U Crkvi autentični reformatori su sveci, oni koji svojim naukom i životom čine vidljivom neke od beskrajnih savršenstava svog božanskog Osnivača. Pod njihovim utjecajem i potstrekom, oni koji imitiraju njihove pouke približuju se više i više Kristu, i ono što oni čine više i više potsjeća na ono što Bog želi za svoju posvojenu djecu u Sinu. U povijesti Crkve to je jedna konstanta. Nije to slučaj sa Luterom, koji u biti stvara jednu novu religiju. On u stvari, formira jednu, bolje reći na tisuće i tisuće sekta koje od kršćanskog imaju samo ime.

Muslimani također imaju svoje reformiste, oni su to koji nastoje ispraviti islamski život već prema uzoru svog osnivača, Muhameda, i njegovih riječi. Jer ljudsko tijelo nije u stanju izdržati toliki Islam, i s vremena na vrijeme nešto opuštanja se naziralo u islamskom svijetu. Ali su reformatori znalida bi takav tolerantni stav prema novim i opuštenijim interpretacijama pretpostavio neizbježiivi nestanak originalnog Islama, to jest, Islama. To je ono što objašnjava zašto najverniji sljedbenici Muhamedovi eliminiraju svoju vjersku malo rastrešeniju i ne tako ljutu «subraću», kako bi se očekival. Zbog toga vrijeu među njima svakorazne nepopustljive sekte čiji je cilj ostaviti netaknutim pravac određen od proroka. Odatle ne treba se čuditi broju «terorističkih» napada počinjenih u islamskim državama sve dok cijela zemlja ne bude čvrsto vladana najautentičnijom opcijom.

I, na koncu,

4. Vidljivi predstavnici Crkve, oteti nevidljivom rak ranom koncilskog kompromisa, pretvorili su se u jednu vrst thin thank, grupe socijalnog utjecaja – laboratorija ideja -, koja u praksi podupire globalističke i multikulturalistične politike te muslimansku invaziju Evrope.





4 komentara:

  1. >>“Papa Frajo, glupan ili proislamski lažljivac?” Ne, Franjo je fanatik<<

    Izvanredan napis-analiza grozne stvarnosti, jedino imao bih komentar na zakljucak da je Franjo fanatik.
    Iz konteksta napisa njega se, po fanatizmu, usporedjuje sa Hitlerom, medjutim koliko god se za Hitlera to moglo reci, Hitler (koji se nije usudio dirati u Vatikan) je, kao paganin i sotonista (pripadnik vise od jedne sotonske organizacije) imao cilj da STVORI “novi svjetski poredak” (NWO) – koji se sada realizira (kao jedna od varijacija na temu NWO u cemu prednjaci A.Merkel) dok je cilj Bergoglia da konacno UNISTI “stari krscanski poredak” (Kristovu, Katolicku, Crkvu), koju treba utopiti u jednu satansku “religiju” – “modernizam”, koja nije nimalo nova, ona je samo sinteza (kako je to papa sv. Pio X. rekao) svih heraza i svih otpada svih vremana bez koje nema ostvarenja niti jedne varijante NWO.

    Moj zakljucak je da Hitler jeste bio opasni bezbozni fanatic, ali da je Bergoglio mnogo opasniji bezbozni manijak!
    K.K.

    OdgovoriIzbriši
  2. "Iz konteksta napisa njega se, po fanatizmu, usporedjuje sa Hitlerom,..."

    Navodim plastični primjer Hitlera kao fanatika, ne poredim ga sa Bergogliom (makar ga nazvao fanatikom).

    "Hitler (koji se nije usudio dirati u Vatikan)"

    Izgleda da je to mislio - i slaže se sa njegovom misli -, ali nije imao vremena i to je najverojatnije htio ostaviti za kasnije. Prilike su to spriječile.

    Sada se pred našim očima odigrava najgori mogući napad na Svetu Stolicu: iznutra.

    OdgovoriIzbriši
  3. >>Sada se pred našim očima odigrava najgori mogući napad na Svetu Stolicu: iznutra.<<

    Da!!! To je istina zbog koje sam i napisao da je Bergoglio mnogo gori (i opasniji) od Hitlera!

    K.K.

    OdgovoriIzbriši