utorak, 27. listopada 2015.

Treba se svačije poštivat, nema tu se šta reć

Znamo gdje je pravac, kuda ići, kuda doći, zbog i radi čega:


Danas ćemo kratko, najkraće moguće.

Pojam džihada obuhvaća segment čije su dvije krajnje točke, koje mu označuju napetost i pravac i smisao, dar al-islam i dar al-harb.

Dal al-islam je dom islama, to jest, predstavlja one zemlje u kojima islam jest stvarnot iz socijalne i političke perspektive. Muslimani vladaju, ostali - nevjernici ili kafiri, ukoliko uopće postoje, potčinjeni su i svoju egzistenciju plaćaju radom-službom muslimanskoj državi, i posebnim porezima.

Dal al-harb je dom, kuća rata. Tu se tek treba ostvariti islam kao socijalna i politička realnost.

U kući rata, proslijeđuje se fundamentalno na dva načina: bili da su u manjini, bili da postaju izrazita prisutnost.

Dok su u manjini, taktika se sastoji u prikazivanju islamskih sljedbenika kao žrtvi tuđih, u današnjoj situaciji uglavnom zapadnih i evropskih nacija: njihov bešćutni kapitalizam, ratova koji se  pokreću protiv islamskih država, islamofobija njihovih naroda, i sl., čine da, doista!, mnogi će tako reći, Zapad je kriv i treba da snosi svoju krivicu za sve što je učinio jadnom muslimanskom narodu.

Pojam koji se tada barata jest taqiyya, svjesna laž u korist muslimana. To je muslimanima objašnjeno, to je vršio Muhamed i tako je prevario svoje prve protivnike dok ih nije potukao.

Usput budi rečeno, tu muslimansku praksu je potvrdio Reaganu sam pakistanski predsjednik, Zia ul-Haq:


"Muslimani imaju pravo lagati u dobroj stvari".


(Iz: Cold War to a New Era: The United States and the Soviet Union, 1983-1991, p.280.)


Kad već postanu izvjesna prisutnost, onda se pritisak povećava; lijepe riječi postaju suvišne, niti "prijateljstvo" nevjernika nije im potrebno. Štoviše, bit će im pokazivano da su suvišni, i da trebaju da nestanu sa scene. Nakanski neće se odreći svojih neudobnih običaja, te nitko neće više željeti biti u njihovoj blizini. Četvrti postaju njihove:


I kafiri su suvišni.

Put već postaje vrlo blizu svoga kraja: dar al-islam. Ukoliko je potrebno, preći će se na drugu, jasniju, vrst pritiska.


Nema komentara:

Objavi komentar