utorak, 16. lipnja 2015.

Heretični belgijski biskup Bonny, umjesto da je smjenjen, pozvan na Sinodu o obitelji


Biskup Antwerpa (Belgija), Johan Bonny

Prvog devetog prošle godine, imenovani biskup je uputio pismo Vatikanskoj Sinodi o obitelji, pismo na dvadeset i dvije stranice u kojem se zalagao, između drugih nevjerojatno teških stvari (dati pričest rastavljenima i ponovno vjenčanima u novim vezama, upoznao je jako dobre kršćane koji nevjenčano žive, itd.), za mjenjanje crkvenog stava prema "jednospolnim brakovima", to jest, "brakovima" sklopljenim među homo i biseksualcima (!?).

Nakon toga, u dvanaestom mjesecu prilikom intervjua listu DeMorgen, otvoreno se izavio za crkveno priznanje "brakova" među homoseksualcima.

I što je tu nagore? Što je sve ovo javno, na sva zvona, i nije mu pala dlaka s glave!

On je idalje biskup. A ja ovdje to kritiziram, i ja sam sad hajvan. Šteta je već napravljena, zar ne vidite? Samo se ova šteta može, donekle, izmiriti slanjem u šetnju dotičnog. Kako bi bilo da ima reda i zakona, da ima VOLJE. A... izgleda da je nema!

NAPROTIV! Pozvan je ovaj isti (klikni ovdje, vijest je objavljena upravo za 17 šestog 2015-te u L'Osservatore Romano, str. 7), dotični, opisiani i prokazani... na sinodu ove godine u desetom mjesecu na kojoj će se govoriti o i ovim pitanjima, po svemu sudeći.



Franjo izgleda da hoće diskusiju. Kaže, "kakva je to Crkva kad nema diskusije! To je onda groblje!" To reče prije neki dan na susretu sa karizmatskim svećenicima (oko segunde 35):


To vrijedi za zaluditi harlovine, koje dopuštaju da ih se zaludi. DISKUSIJA U CRKVI MOŽE POSTOJATI JEDINO MEĐU DOPUŠTENIM STVARIMA, ONIM ŠTO SU ISTINA I JEDNAKO VRIJEDNE, TE SE TRAŽI NAJBOLJA OPCIJA, UVIJEK DOPUŠTENA. Ali ne postoji diskusija između dobra i zla! Onog što se zna da je loše, i onog što je dobro.

To je vrlo jednostavno: tko voli nek izvoli. Nauk je ovakav: potrudimo se da ga izvršimo kao što se uvijek radilo u Crkvi. Ne postoji druga opcija. I ne samo u Crkvi, tako je i u vojsci, i u tehnici i znanosti i inače. U svemu gdje se koristi zdrav mozak.

To je izgleda Franjina strategija: provući kroz navodne diskusije jedan drugi nauk, predstaviti ga kao jednako valjan. A stvarnost je ovakva: ne mogu zajedno opstati jedna tvrdnja, i njoj suprotna. Time bi se narušio princip protuvriječnosti, i onda bi bio u stanju sve moguće tvrditi, i cijela bi se zgrada srušila.

----------------------

Možda će mi sad netko reći: "pretjeruješ, danas se tako postupa, želi se djelovati preko milosrđa te da na taj način zastranjeli dođu sebi". Drugim rječima, "pričekaj malo, nije to baš tako teško. Doći će sve na svoje". Uglavnom tako.

Ama je li molim te.

E pa sad pogledaj ovo. U Paragvaju bio jedan biskup, ono pravi, što bi rekli, jedan kroz jedan. Došao na biskupiju 2004-te, imao kojih tridesetak bogoslova (Ciudad del Este, biskup Livieres). Ovaj dakle Biskup Livieres bio je pravovaljan (usput da spomenem, pripada Opusu Dei). Tek što je došao, vidio je veliki upliv teologa oslobođenja (u suštini, marksizam u navodnoj kršćanskoj odjeći. Istina je da Južan Amerki ima velikih socijalnih problema, ali ovi nikad neće biti prevaziđeni ovim, u biti nekršćanskim poukom i filozofijom) u bogosloviji. To je očistio od danas do sutra, stavi profesore kako Bog zapovijeda, Potaknu pobožnost i tradicionalni nauk, dopuštao misu na latinskom po Trentskom ritu, i slično. Rezultat je bio da je nakon deset godina broje bogoslova porastao na više od dvije stotine, mladih, probranih ljudi.


I ovi postupci mu nisu bili oprošteni. Smjenjen je bio prošlog ljeta, nije mu bilo dopušteno ni zarediti zadnje bogoslove.
Zašto? Sam glasnogovrnik Svete Stolice, Lombardi, izjavio je da je to bilo zbog "odgoja u bogosloviji", te neodgovarajućeg odnosa prema jednom drugom paragvajskom biskupu, kojeg je Livieres, iritiran zbog neopravdanih optužbi, "nazvao homoseksualcem". 

Biskup je Livieres ukazao na dotičnog Nadbiskupa Cuquejo ovim riječima: "To je jedna loša osoba i opravdavajući zaključci upućuju na njega kao  homoseksualca".

Da li su Liveresu bili pukli živci i da je tako otvoreno rekao više nego što je trebao? Mogli bismo reći da je tako, ali bimo isto mogli reći da bi se moglo i ispitati i ponašanje i nauk Nadbiskupa Cuquejo:


Uglavnom: Bonny ostaje, i još je nagrađen; Cuquejo je bio ostao, Livieres napolje. Dakle, radi se što se hoće i jer se hoće.

Biskup Livieres je ostao bez dužnosti. Nakon smjene, izjavio je: "Franjo će morati platiti račun Bogu za ovo što je učinio". 


Biskup Liveres (69 god.) sa svojom majkom koja je također živjela s njim u biskupskoj residenciji


Nema komentara:

Objavi komentar