četvrtak, 5. rujna 2019.

LGBTI, ne želim vam sreću u Sarajevu

Sazivaju ih na pohod sa svih strana:


Daje im se podrška i iz Vatikana, dežurna pederčina hvali otvaranje "katolika" novim situacijama: župnika koji im otvara svoju župu, biskupa koji uvjerava transeksualca da će biti prihvaćen, itd:
Zabrinuti su što nisu dobro došli:
Sarajevo nije više ono o kojem je pjevao Kemal Monteno 1976., i kakvim ga žele još uvijek predstaviti, navodno multietnički, dok predstavlja jednu od jezgri najradikalnijeg islamizma u Evropi:

"Zajedno smo rasli
grade, ja i ti
isto, plavo nebo
poklonilo nam stih
ispod Trebevića sanjali smo sne
ko će brže rasti
ko će ljepši biti"



"Ti si bio velik
a rodio se ja
s' Igmana uz osmijeh
slao si mi san
dječak koji raste zavolio te tad
ostao je ovdje
vezan, za svoj grad

Bilo gdje da krenem
o tebi sanjam
putevi me svi tebi vode
čekam s' nekom čežnjom
na svjetla tvoja
Sarajevo, ljubavi moja"


"Pjesme svoje imaš
i ja ih pjevam
želim da ti kažem šta sanjam
radosti su moje i sreća tvoja
Sarajevo. ljubavi moja

Kada prođu zime
i dođe lijepi maj
djevojke su ljepše
ljubavi im daj
šetalište tamno
uzdasima zri
neke oči plave
neke riječi nježne

Sad je dječak čovjek
a zima pokri' brijeg
park i kosa bijeli
al' otići će snijeg
proljeće i mladost
ispunit' će tad
Sarajevo moje
jedini moj grad"

Dva se dakle totalitarizma sukubljavaju iduće nedjelje.

Ali sotonistima ne želim sreću:


Gubite se odavde, što drugo reći onima koji sami priznaju da je preko (dokle?) 50% njihovih članova iz redova LGBTQ.


Dabogda vam ne dozvolili oholi, protunaravni, protubožji marš u svim gradovima, kako bi trebalo biti.

Ali čas je tmina.

I gubite se!

Nema komentara:

Objavi komentar