petak, 1. rujna 2017.

Razoružavajuće svjedočanstvo o Islamu jednog bivšeg muslimana kojeg žele ušutkati optužujući ga za "islamofobiju"


"Ljudi imaju pravo plašiti se Islama, nije riječ o nikakvoj fobiji".

Zove se Rašid, bio je musliman i postao kršćanin (Krije se zbog očiglednih razloga pod imenom "Brother Rachid". Sin je poznatog marokanskog hodže, koji ga se odrekao nakon što je saznao sa sinovljevo obraćenje na kršćanstvo. Obratio se u dobi od 19 godina nakon što je počeo izučavati Bibliju s ciljem da dokaže da je Islam prava religija. Česti je gost na Alhajat TV, evangelistička organizacija na osnovu čega pretpostavljam da Rašid pripada nekoj protestantskoj denominaciji. Alhajat TV ističe da se kojih 150.000 marokanaca obratilo na kršćanstvo zahvaljujući njihovim programima. Njegova žena takođe je marokanska kršćanka. Rašid je istjeran iz svoje zemlje. Kako je tužno katoliku vidjeti kako se protestanti bore oko tv programa preko kojih govore o Kristu muslimanima, dok je toliki dio katoličkog klera opsjednut "međureligijskim dijalogom" i sličnim glupostima. Koliko ih se obratilo na osnovu vaših "dijaloga"?). Ima kanal na youtube sa više od 39.000 pratioca. U svojim programima govori o Kršćanstvu, Islamu (u dobi od šest godina znao je trećinu kurana napamet) i terorizmu na arapskom i engleskom.  

22. prosinca 2015 ovaj bivši musliman objavio je jako zanimljiv video pod imenom "Islamofobija vs. Slobodofobija" u kojem navodi svoje iskustvo nakon svog obraćenja na kršćanstvo i susljednog bijega iz Maroka iz tog razloga. Ispod videa na engleskom ide prijevod koji je interesantan jer sadrži jako dobre argumente pri ophođenju sa muslimanima. A i radi opće kulture.




"Zovem se Rašid. Ja sam bivši musliman. Napustio sam svoju zemlju jer mi nije bilo dopušteno napustiti Islam i kritizirati ga. Ubili bi me ako bih se vratio u bilo koju muslimansku zemlju. I sada, kad živim na Zapadu, muslimani nastoje ušutkati me koristeći drugu alatku: 'islamofobiju'.

I što je islamofobija? Nikad nisam bio čuo ovaj termin dok sam bio u Maroku. Tamo su samo govorili da otpadnik treba biti ubijen. Ali na Zapadu, ako kritiziraš Islam optužujute za islamofobiju. Islam nas ušutkava na Istoku, prijeteći nekima od nas, zatvarajući druge, progoneći treće i ubijajući otpadnike. Ali na Zapadu, Islam nastoji ušutkati nas koristeći ovu čudnu riječ: 'islamofobija'.

Znam da su tisuće bili progonjeni zbog Islama, i tisuće su bile ubijene zbog Islamskog terorizma. S druge strane, neka mi dopuste oni koji koriste ovaj termin da ih upitam: koliko osoba je bilo ubijeno zbog islamofobije?

Hoćeš li govoriti o islamofobiji? Onda hoću da nađeš odgovarajuće ime za opisati taj pojam, molim te. Kada sam napustio Islam i obratio se na Kršćanstvo, bio sam odbačen od svoje vlastite muslimanske obitelji jer to je što Islam zahtijeva od njih. Bio sam progonjen u svojoj vlastitoj zemlji, jer se radio o jednoj islamskoj zemlji i Kralj je prvi vjernik. Kada sam se nalazio - u tajnosti - sa obraćenim kršćanima poput mene, nije nam bilo dopušteno imati Biblije na arapskom. Nismo imali dopuštenje za sastati se niti imati kult. Oni koji su se htjeli vjenčati imali su samo jedan izbor: obaviti to prema islamskom zakonu. Nije nam bilo dopušteno dati kršćanska imena našoj djeci. Samo su se dopuštala arapska muslimanska imena. Našoj djeci bilo je nametnuto učiti Islam u školi i zapamćivati Kuranske stihove.

Okupljali bismo se u kućama sa zatvorenim vratima i prozorima i govorili bi podglas da nas ne bi tko čuo. Glumili smo da samo idemo da posjetimo nekog prijatelja. Bili smo prisiljeni postiti kroz Ramazan. I ako bismo jeli nekomu pred očima, zatvarali bi nas po šest mjeseci. Bili smo prisiljeni slušati kritiku o našoj vjeri i ostati šuteći, jer ako bi odgovarali, priveli bi nas i osudili na - barem - dvije godine zbog kolebanja vjere nekog muslimana.

Ovo se nije događalo u Saudijskoj Arabiji ili Iranu. Ovo je Maroko, jedna od "umjerenijih" zemalja islamskog svijeta. I nisam bio ja sam koji je to trpio. Drugi, ateisti, su to trpjeli do sada. Kršćani trpe. Bahais trpe. Bilo tko tko kritizira Islam trpi. Kako ti zoveš ovo? Molim te, dadni mu ime. Slobodofobija?Islam se plaši slobode. Sloboda nikad nije ubila nikog. Ljudi imaju pravo plašiti se Islama. To nije nikakva fobija. To je shvatljivi strah, jer mi vidimo plodove islama. Vidimo ih u islamskim zemljama, vidimo ih u ISIL-u. Vidimo ih u vijestima o terorizmu koje dolaze sa svih strana. O Boko Haram, Al Shabaab u Somaliji, u Saudijskoj Arabiji. U odrubljivanju glava, raspećima, sjecanju ruka i kamenovanjima. To je realni svijet. 

Prema tome, mi ćemo kritizirati Islam, i muslimani će morati živjeti sa tim.Islam nije rasa. Ja ga mogu kritizirati a da ne budem optužen da sam rasista. Islam je jedan skup doktrina. Imam pravo kritizirati ga kao bilo koju drugu doktrinu. To je jedan skup ideja. Ljudi mogu osuditi ih, kritizirati ih i čak mrziti ih a da ne budu kažnjeni ili optuženi za mržnju (prema osobama). Je li to propovijedanje mržnje ako ja mrzim jednu ideologiju? Islam daje sam sebi pravo za kritizirati druge religije, posebno Kršćanstvo i Židovstvo. Također bi trebao prihvatiti kritiku od drugih religija. Muslimani, na primjer, optužuju kršćane da su promijenili svoju Bibliju i zovu ih kao politeiste jer štuju Isusa. Prema tome trebali bi prihvatiti kritiku prema svojoj religiji. Sloboda ide u dva pravca. Nije dobra kad koristi samo tebi.Muslimani su osobe. Islam je ideologija. Kritizirati i mrziti Islam ne znači mrziti muslimane. Moji roditelji su muslimani. Mnogi od moje rodbine su muslimani. Ja ih ljubim i poštujem. Ali makar i tako kritiziram Islam a da ne mješam jednu stvar sa drugom. Trebali bi znati razlikovati. Članovi moje obitelji ne bi trebali biti prisiljeni biti muslimanima. Jednako za bilo kojeg muslimana. Mogu to optužiti. Nije to njihova rasa ili DNA. To je njihov izbor. 

Ako ima koja fobija, onda je takva u muslimanskim zemljama, koji se plaše slobode. Plaše se grupice kršćana koji se okupljaju u jednoj kući na molitvu.Plaše se ljudi koji javno jedu za Ramazan. Plaše se jedne žene koja otkriva svoju kosu. Oni koji nam propovijedaju o islamofobiji trebali bi propovijedati u Saudijskoj Arabiji, gdje se plaše jedne žene koja vozi kola, jednog blogera koji piše o slobodi. Terorizam počinjen od onih muslimanskih džihadista evidentno je povezan sa Islamom. Ne trebamo se plašiti to reći. Nitko se ne bi trebao plašiti kritizirati glasno Islam. Ne smijemo dopustiti da nas itko ušutka ili zastraši koristići parole poput islamofobije, ili bilo kakve druge. Brani svoju slobodu i svoja prava".

Nema komentara:

Objavi komentar