subota, 4. ožujka 2017.

Značajna teološka greška čuvenog egzorciste u vezi ekumenizma

Ne pratim blog poznatog španjolskog egzorciste Jose Antonio Fortea, ali jedan dopisnik mi je poslao pitanje gledi skorog Forteovog članka o najnovijim "ekumenskim" Franjinim aktivnostima. Prevodim uvodne riječi egzorciste:

"Danas sam pročitao vijest da će se idućeg 13. ožujka održati anglikansko bdijenje u Bazilici Svetog Petra u Vatikanu. Oni koje me poznajete, dobro znate da je ova vijest muzika za moje uši. Još jedan korak, pa opet drugi, na putu prema novoj ekleziologiji u kojoj se Nasljednik Svetog Petra pretvara de facto u glavu kršćanskih konfesija."

Članak je uveden sljedećim slikama:




Koje je ogromno teološko zastranjenje ovog što se prenosi?

To da se poistovjećuju pozdravi u vjeri Svetih Apostola Petra i Pavla, stupova Jedne, Svete, Katoličke i Apostolske Crkve, sa "ekumenskim" pozdravima pretpostaljenog katolika s dotičnim šizmatikom i heretikom.

To je ogromna uvreda Katoličkoj Crkvi, poštovani Don Jose Antonio. Vi nastojite opravdati i još pri tom uzdignuti profanaciju jednog od nasvetijih mjesta za katolike, poredeći ga sa zagrljajem u vjeri dvojice Svetih Apostola.

Ne prolazi, Don Jose Antonio.

Problem je u tome što Vi smućujete tolike katolike s ovim besmislom. Za čuditi se još više, jer pored tolikih izazvanih "čuđenja" Vašim člankom (ne znam kako ih uspije toliko umetnuti u tako malo riječi), Vi pišete slijedeće u jednom komentaru:


"Točno Jamon, nadam se (nemam apsolutnu sigurnost), da sada Lefebvre i Luter razgovaraju o mnogim stvarima na nebu kao dobri prijatelji."

Vi se nadate da je Luter spašen na Nebu, nakon prokletsava i izopćenja koje je primio zbog promicanja svojih hereza i nakon što je nanio Crkvi jednu od najvećih rana u njenoj povijesti?

Doista, nevjerojatno. Nevjerojatno kako nisko može pasti kada se nasljeduje Franju. Inače, to je neizbježivo: "Ako slijepac vodi slijepca, obojica će pasti u jamu" (Mt 15, 13).

***

Vidim da dolaze vrlo teška vremena za Crkvu. Govori se o pripremanju radikalnih promjena u misalu Novus Ordo (mise na koju naš narod obično ide) koji bi dale definitivni udarac mogućnosti sakramentalne valjanosti istog. Dobro informirani italijanski blog Anonimi della Croce (izgleda se radi o blogu kojeg vode par svećenika s dobrim vezama u Vatikanu) detaljno govori o tome. Naravno, informaciju primam samo tako: kao informaciju koju treba provjeriti i usporediti sa onim što se doista događa. I, svakako, vidjeti ćemo da li će se obistiniti ono o čemu se govori, ali sve upućuje da je doista tako.

Stvari se uklapaju. Prošle nedjelje Franjo je posjetio jednu anglikansku crkvu u Rimu praveći neku vrst "službe" - ne "euharistije" - s njima. Rekao je između ostalog:


"Bio sam prisni prijatelj Biskupa Gregorz Venables, jedan bliski prijatelj. Ali ima jedno drugo iskustvo: na sjeveru Argentine instalirane su anglikanske misije sa urođenicima skupa s katoličkim misijama sa istima. I anglikanski biskup i katolički biskup mimo surađivanja, poučavaju. I kada ljudi ne mogu ići nedjeljom na katoličko slavlje idu u anglikansko, i anglikanci na katoličko, jer ne žele propustiti jednu nedjelju bez slavlja; i rade zajedno. I ovdje Kongregacija za Nauk Vjere zna za to. I činiti karitativno zajedno. I oba biskupa su prijatelji, i obje zajednice isto tako."

Ovo je na liniji ukazanog u blogu Anonimi della Croce: već je ustanovljena jedna tajna komisija sačinjena od katolika, luterana i anglikanaca koji rade na novom "ekumenskom" ritualu (to jest navodno "misi") koji bi vrijedio (!?) u isto vrijeme za sve. I štoviše, Franjo bi bio jedna vrsta Predsjednika svih kršćanskih denominacija. U tom slučaju, Novus Ordo ili bolje reći njegova reforma ne bi mogla biti valjana. Sjećate se proročanstva proroka Danijela prema kojem polovicom sedmice biti će dokinuta Žrtva? Sa uzurpirane Svete Stolice, svakako. U tom slučaju trebati će ići u katakombe za slaviti katoličku misu, predragi.

Drugi realni korak i ne tek govorkanje jest anglikansko slavljene - spomenutog 13 ožujka - u Bazilici Svetog Petra.

U sintoniji sa svom ovom montažom dolazi interju koje prije nekoliko dana daje Kardinal Coccopalmeiro novinaru Edwardu Pentinu u National Catholic Register navodno o pozicije Coccopalmeira (ili nekog drugog?) u vezi nesređenih udruženja. Objašnjava ih preko pozivanja na besmislenu analogiju sa "sakramentalnom teologijom" primjenjenoj na valjanost ili ne valjanost sakramenata. Drugim riječima, za Coccopalmeira nije pitanje da li su sakramenti "valjani" ili nisu (!?):

"Govorio sam da moramo razmisliti o pitanjima. Recimo, sve je valjano; ništa nije valjano. Možda trebamo razmisliti o ovom pojmu valjanosti ili ne valjanosti. Drugi Vatikanski Sabor je rekao da postoji jedno pravo zajedništvo makar ne bilo definitivno ili potpuno. Vidite, napravili su jedan koncept ne tako odlučujući, ili sve ili ništa. Postoji jedno zajedništvo koje je već dobro, ali nedostaju neki elementi. Ali, ako Vi kažete da su neki elementi nestali i da zbog toga više nema ničeg, Vi se varate. Postoje dijelovi koji nedostaju, ali već je tu jedno zajedništvo, makar ne bilo potpuno. Isto se može reći, ili nešto slično, o valjanosti ili ne valjanosti svećeničkog reda. Rekao sam da mislimo o tome. To je jedna hipoteza. Možda ima nešto, ili možda nema ništa - (sugerira se) studij, razmišljanje."

O čemu govori? Da možda postoji nešto što bi moglo poslužiti kao neki element valjanosti u "ređenju" kod protestanata i anglikanaca što bi moglo učiniti da njihovi "ministri" (koji u pravom smislu riječi ne postoje) slave isti kult s katolicima. Zar se ne radi o tome? Jer ukoliko već na neki način pripadamo svi "Crkvi Kristovoj" (termin koji upravo se pojavljuje u deklaraciji Lumen Gentium, br 8, Drugog Vatikanskog) makar svi ne bili katolici... zašto ne podijeliti isti kult već kad imamo nešto od te zajedničke vjere?

Radi se o tipičnom modernističkom leksiku. U tomističkoj filozofiji, filozofiji realnog, prihvaćenoj i branjenoj od Katoličke Crkve, bit nema stupnjeva. Ili jest, ili nije. Ne postoji nešto između. Ili si živ ili mrtav. Ili mačka ili zec. Ili jedna vrsta ili druga. Bog ih stvara različitima. Kao što postoje čovjek i žena, Nebo ili Pakao. Istina ili Laž. Jer ako ne, mi ne bi mogli ni misliti.

Modernistima naprotiv sve je evolucija. Pa i dogme evolucioniraju. Odatle riječi Coccopalmeira. To što je Papa Lav XIII definitivno prosudio u Enciklici Apostolicae Curae da su anglikanska ređenja "apsolutno ništavna i potpuno ne valjana", kakve to ima veze sa životom? Dogme mogu evolucionirati! Na koncu konca, ako je potreba...

Oče Fortea, Vi ćete slaviti tu "misu" kad je zapovijedi Franjo?

Oče, jednog dana trebati će reagirati. Dum spiro spero.

Broj komentara: 6:

  1. Postovani,

    Bilo bi veoma vazno da o ovome objavite jedan post u vasem stilu.

    Pro-abort population control activist speaks at Vatican conference despite pro-life outcry VATICAN CITY, February 27, 2017 (LifeSiteNews)

    Pro-abort Vatican speaker: Decreasing population by 6 billion would have a ‘pro-life effect.’ VATICAN CITY, March 2, 2017 (LifeSiteNews)

    Lijepi pozdrav i Bozji blagoslov,

    V.I.K.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pripremamo nešto slično, nadam se do nedjelju u večer.

      Izbriši
  2. "Pripremamo nešto slično, nadam se do nedjelju u večer."

    Nadam se da ste dobro i zdravo.

    V.I.K.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na pitanju, sve je u redu. Ali komentiram prvo jednu bitnu vijest, i onda slijedimo s planiranim. Prvo nadam se još danas, drugo za par dana najkasnije.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo samo naprijed J.F.(kuhar)

    OdgovoriIzbriši