Ali u Muci Kristovoj opažamo zanimljivu stvar: praktično nijedna žena aktivno ne učestvuje u progonu protiv Krista. One nisu među njegovim optužiteljima; među hordama pobješnjelih židova ne govori se niti o jednoj ženi. Nalazimo čak na primjer poganke, žene Pilatove, koja je nastojala 'spasiti' (svakako na ljudski način) Krista. Kao i na "kćeri Jeruzalemske" koje prkose na Kalvariji svim židovskim zlikovcima i donose Kristu utjehu.
Tu je i Veronika sa svojim rupcem; sve to ne spominjući Presvetu, jer njen poziv i milost su izvanredni dar Božji.
Najnegativniji momenat u ovom smislu nalazimo u dvorištu Velikog Svećenika, kad jedna sluškinja (Sv. Ivan apostol i evanđelista, koji je tu bio, govori o dvije - druga nakon prve -, ali druga u mnoštvu koje spominje i Matej i Marko), optužuje Petra da je "jedan od Isusovih".
Mislim da je to - odsustvo protagonizma žena u Muci - odraz blaže ženske naravi. Jer žena po svojoj psihološkoj konfiguraciji jest pažljivija, strpljivija, blaža od muškaraca, koji lako naginje na grubost i nasilje. Sigurno to nije slučajno, jer je Bog stvorio ženu da bude majka, a majka počinje se biti već malenom djetetu kojem je potrebna nježnost i blagost, slatka ljubav. Bog je stvorio ženu na način da će joj dijete - ako Bog tako da - biti pod srcem devet mjeseci. Kako tu ne će biti razlike s obzirom na muškarce? To mora biti. I to se mora odraziti u svemu. Jer Bog sve svrhovito stvara.
Sotona počinje svoju borbu protiv Boga navođenjem žene da bude sredstvo u padu čovjeka; nje skupa s njim. U zadnjim vremenima posebno đavao koristi ženu da pokvari čovječanstvo do dna.
[Od samog početka, Francuska Revolucija ima bitnu značajku bludnosti. Radi se o totalnom izvrtanju vrijednosti: raskalašenost i raspuštenost je predstavljena kao krepost. Revolucija nije samo promjena oblika vladavine; to je promjena svih vrijednosti do temelja. Dolje, Katedrala Gospe od Strasbourga pretvorena u "Hram Razuma". Razum bez Boga i vjere dovodi do iracionalnosti, sljepog služenja neprijatelju Božjem.]
Pogledajmo sljedeći feministički protest. Dovode jednu prostitutku:
Feminizam postoji radi degradiranja i razaranja žena, ne radi njihove "slobode".
Što ti govori ovaj video i ostale đavolske inicijative? Da si ti pozvan na pravu Revoluciju, Božju Revoluciju; bolje reći Povratak na kršćansko ustrojstvo društva.
Promotri svaku poru svog života i vidjeti ćeš koliko je tu loših klica koje je naoko neprimjetno neprijatelj posijao posvud.
Bog je s tobom, i ti možeš to početi razbijati, te dobro graditi u sebi i tvojim krugovima.
MAČ BOLI
OdgovoriIzbrišiO , maču , iskovani u ognju tuge
kako žeže tvoja vrela oštrica.
Rastaljen i iskovan u peči zloče
isukan prema Ženi i duši duše Njene.
U čijim li si rukama prvo bio
ako ne u ruci đavlovoj.
Predan još u vrtu Edenskom rukama ljudi.
Iz ruke u ruku , sa koljena na koljeno
prenese se oganj grijeha ,
i probadaju se njime Sveta Srca još i danas.
O , maču , iskovani ne da braniš
nego da rušiš dobro ,
kad ćeš polomljen biti ,
kad će te već jednom čovjek odbiti i prezreti .
O, čovječe , jadni , zar nije bilo dosta,
zar ti nije jasno da ubijaš sebe.
Zaustavi se , lupi o Grobnu Stijenu i slomi prokletstvo.
Ne vidiš li prazan grob i Uskrslog Krista.
Svršeno je davno na Križu i mač ti je otet
u Marijinom srcu. Amen.
Robelar
Ustvari pozvani smo na kontrarevoluciju, uništenje revolucije.
OdgovoriIzbrišiSotonisti su uvalili opasnu laž - Isus je bio najveći revolucionar.
Dok je istina sasvim suprotna, Lucifer je izveo prvu revoluciju, a Isus je došao uništiti djela Đavolska, to jest izvršiti kontrarevoluciju, vratiti stvari na svoje mjesto.
amen
IzbrišiJoš nisam čuo da netko izvodi revoluciju da bi služio . Svaki revolucionar želi doći na vlast i vladati. Sam Isus kaže kod prvog svog dolaska da nije došao da mu služe nego da služi. Onaj koji se pobunio protiv Boga i poveo sa sobom svoje istomišljenike i dalje govori kao i onda , non serviam.
OdgovoriIzbrišiRobelar