tag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post5097286294671843483..comments2024-03-01T13:47:24.991-08:00Comments on O dosta toga i što dublje: Da li je Kardinal Burke dobro odmjerio korake? Uroditi će dobrom njegova inicijativa? Opaskeja istihttp://www.blogger.com/profile/00534191554281526123noreply@blogger.comBlogger55125tag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-34488347097674924512017-09-20T08:45:03.070-07:002017-09-20T08:45:03.070-07:00Stavio sam poveznicu u samom članku.Stavio sam poveznicu u samom članku.ja istihttps://www.blogger.com/profile/00534191554281526123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-71085109714624882032017-09-18T14:40:24.695-07:002017-09-18T14:40:24.695-07:00Ono što je loše, loše je, makar ga korumpirani sud...Ono što je loše, loše je, makar ga korumpirani sud oslobodio.<br />Država nema obećanje nepogriješivosti.<br />Ako neki katolik ljubi Kuran, pravi izdaju svoje vjere, makar davao neke druge razloge. Jer ne postoje. Netko na Sv. Stolici ne može tu isticati neko "neznanje" ili navodno "poštovanje". Jer u Kuranu osim što se potiče na progon kršćana (i židova, a još više pogana), niječe se da je Isus Sin Božji.<br />To je užasan čin, makar gledan i sa "materijalne" strane, dao navodni razlog da se ne podrazumjeva "otvoreno nijekanje Isusa Krist". <br />Za taj čin bi javno morao priznati svoju grešku (prijestup, grijeh), i u pepelu i kostrijeti vršiti pokoru. I napustiti mjesto koje zauzima, jer je skandal prekomjeran.<br />No, Vama je sve svejedno, sve "može".ja istihttps://www.blogger.com/profile/00534191554281526123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-64747918802806510402017-09-18T09:58:32.492-07:002017-09-18T09:58:32.492-07:00Heritik ne može imati redovitu jurisdikciju.
Vi uv...Heritik ne može imati redovitu jurisdikciju.<br />Vi uvijek idete na pitanje: "tko je heretik?", i da to može samo neki papa utvrditi. Ali ako netko tko sjedi na Sv. Stolici upravo nastupa kao heretik, onda se to nikad ne može dogoditi. Predajete Crkvu upravljanju protivnom, đavolskom naukom.<br /><br />Papa ne može javno niti izraziti mišljenje koje bi išlo protiv nauke Crkve. Na primjer, Ivan XXII je u tri propovijedi govorio protiv tradicionalnog nauka Crkve o blaženom viđenju svetih. Taj nauk još nije bio proglašen dogmom, ali je on, čak i kad nije imao nakanu naučavati Crvku, morao poreći izrečeno.<br /><br />Da se ne bi ponovilo nešto takvo, idući papa je proglasio taj nauk dogmom.<br />To je jedan primjer u kojem neki papa čak ni privatno, ako je to javno, ne može nastupiti naučavajući nešto pogrešno. A da ne govorimo o službenom dokumentu kakve su apostolske pobudnice.<br /><br />Stoga je Bellarmino potpuno u pravu kad kaže da bi najžalosnije stanje u Crkvi bilo kad bi bio prihvaćen antipapa. Ono što se danas događa. <br /><br />Ovo u povijesti Crkve nikad se nije dogodilo. Jedino u kontekstu posljednjih vremena se može shvatiti. Vrijeme je u kojem Crkva mistično živi Sv. Muku Kristovu na Kalvariji. Interesantno je da na Kalvariji nije bio Sv. Petar, slika pape (makar tada on još nije bio Papa u potpunosti, već nakon Uskrsnuća kad mu je Isus rekao: "utvrdi svoju braću").ja istihttps://www.blogger.com/profile/00534191554281526123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-67506129458463776362017-09-18T00:48:49.119-07:002017-09-18T00:48:49.119-07:00Gdje je Burke artikulirao svoj stav da bi se papu ...Gdje je Burke artikulirao svoj stav da bi se papu Franju moglo proglasiti da nije bio papa, ili da bi izgubio pontifikat ako se ogluši na njihove 'dvojbe' (koje dakle uopće nisu optužbe ili sumnjičenje za herezu, nego samo upiti za pojašnjenjem)? Kako rekoh, smatram prilično naivnim čovjeka koji svugdje Ivana Pavla II. naziva svetim i koji u Drugom vatikanskom i u NO ne vidi intrinzične probleme, predstavljati kao rješenje današnje krize.<br /><br />Biskup Fellay je inače rekao da je namjeravao pisati papi u vezi istoga predmeta, ali da su ga 4 kardinala preduhitrili i da nije htio naknadnim postupkom stvoriti dojam da im se postavlja za neku 'konkurenciju'.<br /><br />Kriteriji tko može, a tko ne može postati papa su jasno utvrđeni od Pija X. i kasnije Pija XII. u regulativi za konklave i to je ono što trebamo slijediti, a ne tumačiti svojevoljno i samouku prijašnju regulativu i papinska očitovanja o tom predmetu.<br /><br />Sedevakantisti uništavaju same temelje Crkve i preoblikuju je u protestantskoj maniri jer samu temeljnu stabilnost Crkve podlažu svojim subjektivnim sudovima - tko jest, a tko nije papa, odnosno nositelj autoriteta u Crkvi. Isto kao što si protestanti biraju koji im se pastor sviđa, a koji ne pa prelaze iz jedne u drugu denominaciju.Katolička Tradicijahttps://www.blogger.com/profile/10349914799057547044noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-2424130433180158742017-09-18T00:37:32.511-07:002017-09-18T00:37:32.511-07:00@ Brusić - ali ni ja Vi nemamo ovlasti tog istog s...@ Brusić - ali ni ja Vi nemamo ovlasti tog istog strpati u zatvor, nego to može samo država. Šešelj ostaje zločinac iako ga je sud oslobodio, a mi ga ne možemo zasluženo kazniti jer nemamo tu vlast (i dok god se nešto ne promijeni, on ostaje slobodni čovjek). Ipak koliko mi je poznato, ljubljenje Kur'ana je svakako veliki skandal, ali se njime ne postaje ni antipapa ni antikrist.Katolička Tradicijahttps://www.blogger.com/profile/10349914799057547044noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-33025320090488863392017-09-18T00:31:26.192-07:002017-09-18T00:31:26.192-07:00"Jurisdikcija je podređena Božjem pravu. U sl..."Jurisdikcija je podređena Božjem pravu. U slučaju potrebe, postoji i jurisdikcija." - da, ali to nije redovna jurisdikcija, a upravo redovna jurisdikcija je bitni uvjet apostolske oznake i vidljivosti Crkve. Pozivanje na istočne biskupe je u cijelom sedevakantističkom sustavu misli u najmanju ruku klimavo - jer ako oni po svom osobnom sudu odriču cijeloj hijerarhiji zapadne Crkve ikakav autoritet, koje je onda jamstvo da i istočni biskupi nisu kompromitirani Drugim vatikanskim (dosta je Cekadi i Sanborni da pronađu nešto sporno u jednoj propovijedi i isti odmah više nije biskup - malo pojednostavljeno rečeno, ali u biti je tako)?<br /><br />"ponavljam da je Papa nepogrešiv kad naučava Crkvu s nakanom to činiti, makar i preko redovitog magisterija." - upravo tako, kada ima nakanu to činiti - naučavati nezabludivo; kada ta nakana nije jasno izražena (da papa želi određeni nauk izlagati kao nezabludiv), onda taj nauk nema oznaku nezabludivosti.<br /><br />"Vi sami kažete da trebamo prihvaćati rdoviti magisterij "umom i voljom". Kako možete neku grešku prihvatiti umom i voljom?" - objašnjeno je u gornjem tekstu - u slučaju da se na čvrstim temeljim utvrdi da određeni nauk sadrži stvari koje nisu u skladu s predanim katoličkim naukom, tada postoji pravo suspenzije tog pristanka pa i ispravka. To je sasvim logično. Vi iste kriterije primjenjujete za područje naučavanja pape kao privatnog teologa - priznajete da se može potkrasti pogreška, ali bismo inače papu i u tome trebali slušati (ako se ne dokaže da je nešto pogrešno), zar ne?Katolička Tradicijahttps://www.blogger.com/profile/10349914799057547044noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-12446620047573911182017-09-09T01:36:30.956-07:002017-09-09T01:36:30.956-07:00Blaži su izrazi koje ste prije koristili:
"vi...Blaži su izrazi koje ste prije koristili:<br />"vidimo da se upravo novoredna crkva najviše zalaže za globalizam, stvaranje svjetske religije (Asizi), to jest priprema put za Antikrista,"<br />osim možda "najviše", jer najviše pripada određenoj eliti koja priprema taj put. Ali svakako da učestvuje u tom putu i da ga pospješuje ne protiveći mu se i surađujući ali iz najviših pozicija. Međutim, ne može se to reći o svima. Burke i slični nisu u tome - poznajemo i mnogo katolika koji nisu takvi -, makar se još dosta toga može i treba ispraviti.<br /><br />Ono što je uradio Ivan Pavao II ljubeći Kuran je za svaku osudu, u službi je bio tim činima spomenutim procesima, ali ja osobno ne volim dati taj pridjev. Čin je za osudu i treba se jasno upozoriti da se ne može ići tim putem. Apostoli ga nisu koristili ni za Judu, makar su rekli da "je otišao na mjesto koje mu pripada", i prenijeli da "bi bilo bolje da se nije ni rodio", "sin propasti".ja istihttps://www.blogger.com/profile/00534191554281526123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-60512636029868068172017-09-08T14:26:57.289-07:002017-09-08T14:26:57.289-07:00@Katolička tradicija:
Ne, ne će vas spasiti tobožn...@Katolička tradicija:<br />Ne, ne će vas spasiti tobožnje čekanje na pravorijek nekog budućeg pape o ovim lažnim papama (a vjerojatno tog budućeg pravog pape ne će ni biti).<br />Odgovarati ćete Gospodinu Isusu Kristu koji će vas pitati - vidjeli ste kako je antikrist Woytila poljubio knjigu laži kuran, kako ste nakon toga tog apostatu mogli držati katolikom, a kamoli papom?<br />Zar kad netko pred vašim očima hladnokrvo izvrši ubojstvo, onda taj isti za vas nije ubojica dok ga neki sud ne proglasi ubojicom?<br />A što ako ga sud zbog korupcije oslobodi optužbe, zar ćete onda sebi izvršiti lobotomiju da zaboravite kako ste bili svjedokom ubojstva, te ćete se prema ubojici nakon toga ponašati kao da nije ubojica? Emil Brusićhttps://www.blogger.com/profile/17424655176261939468noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-379065257848744062017-09-08T12:18:11.266-07:002017-09-08T12:18:11.266-07:00Koliko znam, starokatolici tvrde da je tu i dalje ...Koliko znam, starokatolici tvrde da je tu i dalje Papa, ali da nije nepogriješiv pod uvjetima I Vat. Konc. Protestanti ne mogu to tvrditi jer za njih sakramenti su izmišljotina od samog početka Crvke. Barem ovi postali od Lutera pa nadalje.<br />Što se tiče prvog, treba shvatiti navedenu tvrdu u smislu da je volja Božja, dakle da je po "ustanovi samoga Gospodina Krista, ili po Božjem pravu, da blaženi Petar u prventsvu nad čitavom Crkvom ima trajne nasljednike" izražena Božja volja da tako bude. Ali ovisi o ljudima da to i prihvate. Kao napr. kod sakramenta ispovijedi. Bog oprašta, ali ako se priznaju grijesi i postoji kajanje. Ako se ne ispune ti uvjeti, onda sakramenat nema efekta. Zašto bi onda pisao Pavao IV onu bulu o nevaljanosti heretika kao Pape? Zašto bi crkveni oci govorili da heretik ne može imati nikakvu funkciju u Crkvi, i zašto to Bellarmino preuzima?<br /><br />Po Vama, i inače po Bratstvu, bilo koji kršteni bi mogao biti Papa, vjerovao što vjerovao. I neki protestantski pastor isto bi mogao biti Pape, sve vrijedi. A onda, dopuštate sebi reći: eh, ovo ću te slušati a ovo neću.<br />U suštini Vi pravite veliku štetu papinstvu kao instituciji. Zato očekujem od Kardinala Burke više nego od Bratsva, jer Burke ima katolički stav prema Papi, barem u ovoj stvari vezanu za AL. I ja se nadam da to posluži kao početak za preispitivanje tolikih novatorija koje su se ponudile (i naredile) u zadnjih 50 godina.ja istihttps://www.blogger.com/profile/00534191554281526123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-58509982933773230352017-09-08T12:17:45.872-07:002017-09-08T12:17:45.872-07:00Nisu isto moralni grijesi, ponavljam opet, kao gre...Nisu isto moralni grijesi, ponavljam opet, kao greška u izlaganju doktrine. Pape kao Bordžija nisu bili primjer moralnog nastupa (pažnja: o ovim stvarima su se rasprostranile mnoge crne i neistinite legende), ali kao pape su imale jako dobar nastup. Evangelizaciju Amerike povjerio je najboljima, počeo je stvarati stabilnu Papinsku državu koja je branila instituciju kao takvu. U ono vrijeme despotizma bilo je to neophodno, Zdravo Marijo dugujemo upravo Bordžiji, itd.<br />Ne, sedevakantisti razlikuju od neuništivosti Crkve i od tvrdnje da uvijek mora biti Papa. Neuništivost Crkve je dogma, dok je sami Papa Pavao IV ozbilnjo razmatrao mogućost da na Sv. Stulicu stupi neki heretik i onda je svečano izjavio da ta osoba ne može biti Papa. Zašto je to izjavio? Jer mu se dosađivalo? Iz teorijske vjeđbe? Ne, već iz stvarne potrebe.ja istihttps://www.blogger.com/profile/00534191554281526123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-45149554185947226012017-09-08T12:17:15.247-07:002017-09-08T12:17:15.247-07:00Niste shvatili tezu Sanborna. Imate na ovoj povezn...Niste shvatili tezu Sanborna. Imate na ovoj poveznici:<br />https://drive.google.com/open?id=0B4oCAGW4Is4XTnNidEsyU1lIYUU<br />njegov članak: EXPLANATION OF THE THESIS OF BISHOP GUÉRARD DES LAURIERS<br />Rekao sam Vam o kojoj se analogiji radi, makar je teza opširno izložena. Ja ne tvrdim da mora biti točna, samo sam u članku rekao da poprima smisao na osnovu onoga čega smo svjedoci.<br />Ne dijelim mišljenje Sanborna i Cekade o novom obredu sakramenta reda. Jest, ne izražava precizno milost koja dolazi od Boga za prikazati Žrtvu i posvećivati vjernike. Jedan autor iz bratstva tvrdi da je obred implicitno vrijedan. I ja smatram nešto takvo, ali i smatram da se taj obred jednom treba promjeniti i uvjetno izvršiti ređenja. Vjerujem da je valjano... ali jer je Bog dobar. I jer implicitno se podrazumjeva da je dan od Pape. I da Bog ne bi ostavio Crkvu bez sakramenata. <br />Cekada i Sanborn vjeruju da je obred barem sumnjiv, i onda primjenjuju moralno načelo turciorizma prema kojem se trebaju tražiti sigurni sakramenti, ne sumnjivi. Jednako kao što je to Crkva uvijek i učila, drže valjanim ređenja kod biskupa istočne ne katoličke tradicije. Zato smatraju da ako se ovi obrate, također ima još više valjanih katoličkih biskupa. Isto tako maroniti, ima ih čak i u Meksiku, nisu trpjeli promjenu obreda koji im je ostao isti. Dakle i oni su valjani biskupi. Inače, ovih sedevakantnih ima oko 50, mislim.<br />U vezi druge tvrdnje, sakramenat dolazi od Boga, ne od Pape. Jurisdikcija je podređena Božjem pravu. U slučaju potrebe, postoji i jurisdikcija.<br /><br />U vezi trećeg, ponavljam da je Papa nepogrešiv kad naučava Crkvu s nakanom to činiti, makar i preko redovitog magisterija. One istine koje nisu bile dogme prvo su naučavane preko redovitog magisterija, i počinjale su se definirati dogme da bi se pobile izvjesne hereze na svečani način, ne samo da bi se davao nauk preko izvanrednog magisterija. Vi sami kažete da trebamo prihvaćati rdoviti magisterij "umom i voljom". Kako možete neku grešku prihvatiti umom i voljom? Opet, kad je riječ o Papi kao privatnom teologu, tada može pogriješiti, to kažem po ne znam koji put, ali baš zato što je Papa treba se čuvati takvih nerazboritih izjava.ja istihttps://www.blogger.com/profile/00534191554281526123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-88146279049800932932017-09-08T06:14:25.239-07:002017-09-08T06:14:25.239-07:00"Ne pita hoće li naći Crkvu kao instituciju s..."Ne pita hoće li naći Crkvu kao instituciju sa Papom. Također gore ne kaže da će Petrov nasljednik biti u Crkvi."<br /><br />"Tko dakle kaže, da nije po ustanovi samoga Gospodina Krista, ili po Božjem pravu, da blaženi Petar u prvenstvu nad čitavom Crkvom ima trajne nasljednike; ili da rimski prvosvećenik nije nasljednik blaženog Petra u istom prvenstvu, neka bude kažnjen anatemom." (I. vatikanski sabor, Pastor aeternus)<br /><br />Petar u Crkvi ima trajne nasljednike - neće papinstvo prestati 1870. (kako tvrde starokatolici), ili u 4. ili 15./16. st. kako govore neki protestanti, ili 1958. ili 1962. kako vele sedevakantisti, nego će trajati dokle traje Crkva. To je objavljeni katolički nauk koji je dužan držati svatko tko se smatra djetetom Crkve.Katolička Tradicijahttps://www.blogger.com/profile/10349914799057547044noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-85123251202534215162017-09-08T06:09:58.029-07:002017-09-08T06:09:58.029-07:00I nadbiskup Lefebvre je nekoliko puta postavio pro...I nadbiskup Lefebvre je nekoliko puta postavio problemska pitanja kako čovjek koji radi protiv vjere može biti papa i da je moguće da Ivan Pavao II. nije stvarno papa. Ali nije ulazio u konačne sudove, nego je to prepustio mjerodavnom autoritetu, a to može biti samo budući papa koji će biti odan Tradiciji – on će donijeti mjerodavnu prosudbu cijelog ovog stanja. To je jedino realno i ispravno rješenje. Kao što je Bog u vrijeme renesanse podigao velikog sv. Pija V. - kada su pape činili nevjerojatne skandale i kada se sve vrtjelo u začaranom krugu (loši kardinali birali loše pape, a loši pape imenovali loše kardinale), tako će i u ovoj krizi podići papu koji će vratiti stvari na pravi tok. Crkva je sada teško bolesna, ali po Božjemu zahvatu može ozdraviti; no po sedevakantistima je ona de facto umrla, a Kristovo je obećanje da će Crkva trajati do kraja vremena i ne može nikada biti iskrivljena njezina bit.Katolička Tradicijahttps://www.blogger.com/profile/10349914799057547044noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-24989375736119488952017-09-08T06:08:39.500-07:002017-09-08T06:08:39.500-07:00Bit ću kratak i ponoviti ono što sam već rekao – p...Bit ću kratak i ponoviti ono što sam već rekao – po sedevakantistima (barem Sanbornu, Cekadi i sl.) nisu valjani novih obredi ređenja. Po tome se onda ne prenosi biskupsko nasljeđe pa bismo u Crkvi imali svega 10-20 biskupa (koji su ređeni po starome obredu), tako da nemamo uopće redovne jurisdikcije – ona je odumrla. U skladu s time nije više nikako moguće izabrati novoga papu – jer ne postoji tijelo koje bi to moglo učiniti, a i po tome oni nikako ne mogu zastupati sedeprivacionizam, jer kako je Franjo uopće mogao biti valjano izabran ili imenovan (što je uvjet da bi kasnije mogao postati 'formalni papa' ako se odrekne zabluda) ako kardinali nisu valjani biskupi i ako su iz jednakog razloga isključeni iz Crkve? Zato sam rekao da oni ne zastupaju sedepriv. jer je iz njihovih postavki (koje su mi bile poznate, ali nisam nigdje sreo da netko tvrdi da su sedepriv.) to nemoguće i apsurdno. Zato ako je netko sedevakantist, treba biti dosljedan i priznati da je po toj teoriji nestalo redovite jurisdikcije i da se ne može izabrati papu. U tom smislu je Brusić iskreniji, no njegovi su daljnji argumenti potpuno promašeni i krivi (i zapravo već samim tim priznanjem niječe vidljivost Crkve). I to je za mene kraj priče – jer redovna jurisdikcija je bitni element i uvjet vidljivosti Crkve i njezinog apostolskog karaktera i ako bi nje nestalo, iskvarila bi se bit Crkve i izjalovilo Kristovo obećanje, a to je nemoguće i zato se radi o zabludi i nijekanju same biti Crkve.<br /><br />Drugo, Vi tvrdite da je papa u svakoj vrsti redovnog naučavanja nepogrešiv. To je izmišljotina i protivno nauku Crkve. Papa Pio XII. u Humani generis govori da stvari koje papa redovno naučava, a nisu zaštićene karizmom nezabludivosti, svejedno trebamo prihvaćati pristankom uma i volje. To je apsolutno točno, no iz same činjenice da nešto nije nezabludivo, nameće se logički da se u nekoj izvanrednoj situaciji može uvući zabluda. Reći da je papa u svemu nezabludiv jest izvjesna papolatrija i nekatolički pojam o papinskom autoritetu. Evo kako o tome pišu ugledni teolozi novijeg doba: http://christusrexhrvatska.blogspot.hr/2014/03/nezabludivost-autoriteta-crkve-i-pravo.html<br /><br />Konačno, Bratstvo se sasvim jasno očitovalo u vezi AL i drugih papinskih skandaloznih čina. To što ne trče za papom poput pasa goniča i ne laju na svaku njegovu krivu izjavu, ne znači da ga prešutno podržavaju. Evo ovdje samo nekoliko njihovih jasnih kritika:<br />http://christusrexhrvatska.blogspot.hr/2016/04/posinodska-pobudnica-amoris-laetitia.html<br />http://christusrexhrvatska.blogspot.hr/2016/05/amoris-laetitia-prevratnicki-nauk.html<br />http://christusrexhrvatska.blogspot.hr/2016/04/stavljeno-u-praksu-prije-negoli-se.html<br /><br />S druge strane, stavljati ikakva nadanja u Burkea koji podržava NO i II. vatikanski je promašeno. Lako je sada kada imamo Franju vikati da je kriza u Crkvi. Gdje su svi ti prelati bili kada su Ivan Pavao II. (na kojega se Burke stalno poziva i titulira ga svetim) i Pavao VI. činili skandale? Upravo tada je nadbiskup Lefebvre odvažno istupao u obranu katoličke vjere i zato ne treba svake sekunde ponavljati ono što je Bratstvo već činilo u prošlosti u prokazivanju zabluda.Katolička Tradicijahttps://www.blogger.com/profile/10349914799057547044noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-43950887122201122322017-09-07T16:12:01.612-07:002017-09-07T16:12:01.612-07:00https://www.youtube.com/watch?v=xMtMbe6odh4&t=...https://www.youtube.com/watch?v=xMtMbe6odh4&t=61s<br />I made this movie about the conclave of 1958Thomashttps://www.blogger.com/profile/03658791415528988452noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-10520228081450778162017-09-07T03:34:00.257-07:002017-09-07T03:34:00.257-07:00@Katolička Tradicija: imate sada veliki problem, C...@Katolička Tradicija: imate sada veliki problem, Christopher Ferrar upravo je objavio članak tvrdeći da bi Franjo mogao biti Antipapa:<br />http://remnantnewspaper.com/web/index.php/articles/item/3394-francis-expands-the-fake-magisterium<br /><br />"Thirdly, we ought to consider the real possibility that with this Pope we have entered into uncharted territory in the history of the papacy: The Chair of Peter is occupied by a man who appears to have been validly elected to the papacy, is universally recognized as a successor of Peter, and yet, de facto, is a kind of antipope in terms of his words and deeds. Worse, not even the literal antipopes of the past have uttered the falsehoods and inanities that flow from Bergoglio like a river from its source. "ja istihttps://www.blogger.com/profile/00534191554281526123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-45174883509283390692017-09-07T02:17:48.197-07:002017-09-07T02:17:48.197-07:00Nisam siguran da li sam objavio sve komentare. Ako...Nisam siguran da li sam objavio sve komentare. Ako se neki komentar izgubio, molim da ga unesete ponovno, ali ne kao odgovor na neki prijašnji komentar.ja istihttps://www.blogger.com/profile/00534191554281526123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-88715397105232964812017-09-07T02:15:30.864-07:002017-09-07T02:15:30.864-07:00Ali svaka duhovna nije sakramentalna.Ali svaka duhovna nije sakramentalna.ja istihttps://www.blogger.com/profile/00534191554281526123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-47341719181097598492017-09-07T02:14:36.686-07:002017-09-07T02:14:36.686-07:004) "ali onda dolazi presudno pitanje tko to u...<br />4) "ali onda dolazi presudno pitanje tko to utvrđuje". To ne može biti "Papa", jer je takav upravo u pitanju. O tome, istina, nije ništa kanonski napisano s obzirom na proceduru, jer je to potpuno izvanrenda situacija, ali znamo dvije stvari: hereza se ne smije naslijeđivati. Drugo, dokle god traje takva situacija, gore po Crkvu, upravo kako kaže Bellarmino. Sigurno da treba intervenirati, načelno, netko iz klera, što na višoj poziciji to bolje.<br />O ovome imamo pouku iz povijesti. Ivan XXII početkom XIV stoljeća izgovorio je krivi nauk gledi blaženog viđenja pravednih, koji je on pogrešno protumačio u tri propovijedi u Lionu. On je govorio da ta vizija treba čekati do sudnjeg dana, protivno tradiciji Crkve. Nije davao Magisterij, čak ni redoviti, i to je sam rekao. Ipak, budući da je pogrešno učio, bio je prisiljen opovrći svoje izjave, što je i učinio primoran od svojih savjetnika na smrtnoj postelji. A nije bila riječ ni o kakvoj poslanici ili crkvenom dokumentu, već o običnoj propovijedi, na osnovu koje je on sam nerazborito govorio da "ako ga čak i koje dijete ili žena opovrgne, on će povuči svoju tvrdnju". Ako nisi siguran, zašto to govoriš?<br />I ovim odgovaram i na iduće točke. Jedan Papa može pogriješiti kao privatni teolog, ali ne ako daje neki nauk Crkvi, makar i ne definirajući neku dogmu. Dovoljno je da ima nakanu za poučavati cijelu Crkvu. Jedan od zadnjih dokumenata o ovom pitanju jest Humani Generis Pija XII. Svakako, ako bi vam neki Papa rekao da počinite neki grijeh, npr. krasti za dati Crkvi, obavezni ste ga ne posulušati. Time bi Papa počini teški grijeh, ali i dalje bi bio Papa.<br /><br />Da skratim za ostalo. Sedevakantistička pozicija je jako neugodna, i mislim da je to razlog zašto imaju malo članova. Razlike među njima su direktne posljedice nepostojanja Pape kojeg bi se moralo slušati i svi zauzeti istu poziciju. Dao Bog da to bude što prije.<br />U vezi Burke, više očekujem od njega nego od Bratstva koje upravo postaje jedna velika potpora Franji. Toliko je značajna inicijativa Burkea, da očito smeta preko svake mjere Franji koji ga izbjegava po svaku cijenu. I u ovom trenutku kada je preminuo drugi od četvorice kardinala koji su podnijeli dubia, dojam je nikakav. Što misliti o jednom Vatikanu u kojem sekretar kardinala Coccopalmeiro učestvuje u sodomskim orgijama puneći se kokainom? Kad navodno iz Crkve dolaze stavovi kojima plješću masoni, kad imate sodomce usred crkvenih institucija, što misliti o svakoj mogućoj spremnosti tih ljudi? A Franjo i dalje šuti.ja istihttps://www.blogger.com/profile/00534191554281526123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-29123864500192220102017-09-07T02:14:26.518-07:002017-09-07T02:14:26.518-07:00Odgovoriti na ono što smatram bitnim. U vezi 1), u...Odgovoriti na ono što smatram bitnim. U vezi 1), u hrvatskom pravopisu, kao i u tolikim drugim jezicima, izvjesnih nelogičnosti. Npr., kaže se "cionizam" umjesto "sionizam", makra govorili Sion a ne Cion. Očito se radi o germanizaciji. Kažemo "Lurd" makar iskrivljavali originalno ime, koje u drugom slučaju pišemo kako jest, npr. London. Međutim ako se Vama tako sviđa, napraviti ću koji ustupak. A neke stvari, kao "cionizam" neću reći makar me mlatili.<br /><br />2) Već sam to pojasnio. Rekao sam da nije zvanični list, ali ako netko pohađa kapelice Bratstva, dobije njihov utjecaj. Nije slučajno to što govore, makar ne bilo strogo mišljenje koje ispoljava Fellay.<br /><br />3) Nešto komentirano gore u 2). S obzirom na termin "sedići", to je pogrdni termin i ne odražava ljubav koju trebamo imati prema svakome, posebno kršćanima. Osim toga izražava mišljenje mnogih iz FSSPX, dosta prezirni prema spomenutima. S obzirom na "rudnik sedevakantista", to je istina. Pogledajte samo spomenute Cekada i Sanborn. Bili su bogoslovi u Econe, zaređeni od Lefebvrea i poslije izbačeni zbog razlike mišljenja. U zadnjih nekoliko godina tridesetak svećenika, Fernando Altamira i dr., također su napustili Bratstvo zbog pregovora sa Rimom. Mnogi vjernici koji su posjećivali kapelice Bratstva umorili su se od istog i prešli u sedevakantističke. Sigurno da ih je malo u poređenju sa cijelim Bratstvom, koje je uzburkano zbog pregovora sa Franjom.<br />Kažete da imam nepotkrijepljene podatke i prije ste rekli da Sanborn nije sedeprivacionist. Ako neke stvari ne navedem, to je zato što ih smatram općepoznatima. Ali evo iz wiki, a uostalom to možete vidjeti i na njihovim stranicama:<br /><br />"Donald J. Sanborn (born February 19, 1950) is a sedeprivationist Roman Catholic bishop, Rector of Most Holy Trinity Seminary[1] in Brooksville, Florida, and major proponent of the thesis of Bishop Guérard des Lauriers.<br />Biography<br />Donald Sanborn was born into a Roman Catholic family in New York.[2] He became interested in the Catholic priesthood and entered the seminary college in the Diocese of Brooklyn, which he attended until graduating in 1971. Becoming increasingly dissatisfied with the effects of the Second Vatican Council, he entered the SSPX seminary in Ecône, Switzerland. He was ordained to the priesthood in 1975[3] and was appointed Rector of St. Joseph’s House of Studies in Armada, Michigan, in 1977. He refused to accept the practice of the SSPX concerning conditional ordinations[4] (among other things); hence, in 1983, he was expelled[5] from the SSPX, along with nine other priests including Anthony Cekada and Daniel Dolan.[6]"<br /><br />U vezi nezadovoljstva u Francuskoj gledi pregovora:<br />Vatican Provision for SSPX Marriages Sparks Major Controversy in French District<br />http://www.remnantnewspaper.com/web/index.php?option=com_k2&view=item&id=3194:vatican-provision-for-sspx-marriages-sparks-major-controversy-in-french-district<br />U vezi "nezadovoljstva" sedmorice ne svećenika, već "dekana": "On Sunday, May 7, seven deans (heads of deaneries) of the Society of St. Pius X French district read from the pulpit a statement, addressed to the faithful, in which they express their rejection of the Vatican’s “concession” regarding SSPX marriages, which they demonstrate to be a dangerous and subversive Roman ploy. The deans’ letter also warns against any impending agreement with the Modernist Vatican."<br />ja istihttps://www.blogger.com/profile/00534191554281526123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-33390950364768591912017-09-06T21:35:39.337-07:002017-09-06T21:35:39.337-07:005) Novi obred ne može biti sporan po formi ređenja...5) Novi obred ne može biti sporan po formi ređenja (riječima posvećenja), nego po okolnostima s obzirom na druge molitve koje su izostavljene i zato se sporno pitanje odnosi na nakanu djelitelja. Evo ovdje izlaganja vlč. Hessea o tome: https://www.youtube.com/watch?v=2gPX7XEBdUQ . Zato Bratstvo prosuđuje od slučaja do slučaja. Nitko razuman neće dovoditi u pitanje ređenja po novome obredu koja su učinili npr. kardinal Burke ili biskup Schneider (ili drugi biskupi koji imaju jasan nauk o svećeništvu i sakramentu reda).<br /><br />6) Zabluda je i hereza reći da je u svemu što papa govori ili piše zajamčena nepogrešivost. To uopće nije katolički nauk, nego čista fantazija. Prvi vatikanski je jasan gdje su dometi papinske nezabludivosti - samo u onome što proglašava ex cathedra (svečanim činom, gdje obvezuje sve vjernike da vjeruju u određenu istinu kao od Boga objavljenu). U ničemu drugome papa nije nezabludiv.<br /><br />7) I još koja o sedevakantizmu - ako je suditi po onoj 'po plodovima ćete ih prepoznati', onda je već samo po tome jasno koji duh vodi takve ideje. Plod ovog pristupa su nebrojene grupacije i sekte koje imaju svaka svoju viziju tko je zadnji papa, tko je sve heretik, a tko nije, dotle da se međusobno optužuju i ekskomuniciraju. A da ne govorimo o grotesknim tipovima koji se proglašavaju papama, načinima kako se trguje sakramentima i sl. S druge strane, objektivna je činjenica da, unatoč nesuglasicama kojih je u povijesti Crkve u redovima uvijek bilo, Bratstvo sv. Pija X. odlikuje najveće nutarnje jedinstvo i harmonija u usporedbi sa svim drugim zajednicama i redovima koji služe tradicionalnu misu (sa sedevakantistima je suvišno praviti ikakvu usporedbu). Skoro da je teško naći dvojicu sedića koji bi se u svim doktrinarnim pitanjima slagali... za Brusića nije više ni Pio XII. zadnji papa, nego tko zna tko - uskoro će pod povećalo staviti i sv. Petra. A sve to proizlazi iz suštinski protestantskog mentaliteta osobnog prosuđivanja koje se primjenjuje na stvari koje su pridržane samo Crkvi.Katolička Tradicijahttps://www.blogger.com/profile/10349914799057547044noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-85187611349404284472017-09-06T21:33:50.926-07:002017-09-06T21:33:50.926-07:001) Ponajprije bih napomenuo da upotrebljavate jezi...1) Ponajprije bih napomenuo da upotrebljavate jezično gledano pogrešne izraze. U hrvatskom jeziku treba upotrebljavati hrvatske nazive, a ne talijanske ili engleske. Tako nije 'Bellarmino', nego je Bellarmin, nije Liguorio, nego je Liguori, nisu Liberio i Honorio, nego Liberije i Honorije; i konačno nije bratovština, nego bratstvo (objasnio sam već zašto i treba upotrebljavati izraz kojim se služe oni sami, a ne uvoditi neku svoju terminologiju).<br /><br />2) Remnant je zaseban tradicionalni medij koji ni o čemu ne ovisi o Bratstvu. Objasnio sam kako ima posebna stajališta u nekim pitanjima u kojima se razlikuje od Bratstva. I kod njih se može komentirati, dok se na stranicama Bratstva ne može jer to po naravi nisu forumi za raspravu budući da Bratstvo ima svoj stav i kao družba djeluje ozbiljno i ima svoj poredak i autoritet (slično nema komentara ni na stranicama sedevakantističkih zajednica).<br /><br />3) Iznosite proizvoljne i ničim potkrijepljene tvrdnje, a osim toga i terminološki netočne. Članovi Bratstva su samo njihovi svećenici, časna braća, sestre, plus treći red, a ne svi vjernici koji dolaze u kapelice. Zato izjava da su 'mnogi članovi iznutra praktični sedevakantisti, ali zbog pohađanja sakramenata podnose mnoge stvari' nema smisla. Koliko onih koji pohađaju kapele Bratstva jesu sedevakantisti objektivno ne možete utvrditi, a moja riječ protiv Vaše je da je takvih ipak (vrlo) malo jer čim oni iz tzv. 'otpora' često ne žele pohađati njihove kapele jer tvrde da su se kompromitirali, koliko više to vrijedi za sediće (koji ih proglašavaju hereticima, a neki zastupaju da se na 'una cum' misama ne smije sudjelovati). Isto vrijedi i za izjavu u kojoj su mjeri one 'rudnik sedevakantista', što također nema smisla jer sedića ionako ima jako malo u proporciji tradicionalista pa odakle onda govoriti o kakvom 'rudniku'.<br /><br />4) Treba također uzeti u obzir kasniju legislativu u vezi papinskog izbora iz CIC 1917. koji govori o pitanju izbora osobe koja bi eventualno bila u herezi - a govori da bi takav izbor bio valjan. Može se reći načelno da gubi službu, ali onda dolazi presudno pitanje tko to utvrđuje - koje Vi ignorirate - i tu se upravo vidi koliko je sedevakantizam krivo rješenje s obzirom na posljedice. Jer ne mogu pojedinci utvrđivati činjenično stanje koje je od prvorazredne važnosti za Crkvu, nego samo mjerodavni viši autoritet.Katolička Tradicijahttps://www.blogger.com/profile/10349914799057547044noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-89285540457084540092017-09-06T15:06:17.356-07:002017-09-06T15:06:17.356-07:00 Svaka Sakrementalna je i duhovna prisutnost. Pa ... Svaka Sakrementalna je i duhovna prisutnost. Pa i samo to dvoje sabranih u Isusovi Ime mogu primati Svete Sakramente. KKC nas uči da imamo vojujuču , trpeču i slavnu Crkvu. U svakom slučaju ostati će na kraju samo Proslavljena.<br />RAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-11654932369646926352017-09-06T14:44:04.425-07:002017-09-06T14:44:04.425-07:00To je duhovna prisutnost, a ne sakramentalna.To je duhovna prisutnost, a ne sakramentalna.ja istihttps://www.blogger.com/profile/00534191554281526123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2964526781699829789.post-27278366398318930992017-09-06T14:29:56.634-07:002017-09-06T14:29:56.634-07:00Naš je Gospodin također rekao da gdje su dvojica i...Naš je Gospodin također rekao da gdje su dvojica ili trojica sabrana radi Njega da je tu i On među njima. Dakle tu Crkvu može do kraja sadržavati samo dvoje vjernika. Mt18,20.<br />RAnonymousnoreply@blogger.com